UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Головний бухгалтер, бухгалтер в Києві
  5. Головний бухгалтер, бухгалтер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Головний бухгалтер, бухгалтер

Заблоковано
27 000 грн.
 26 травня 2020  Місто: Київ
Вік:48 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Опис

Ключові обов’язки

- Ведення бухгалтерського і податкового обліку декількох компаній на загальній системі оподаткування відповідно до норм чинного законодавства та міжнародних стандартів

- розробка, складання та застосування облікової політики в інтересах компанії

- підприємства з ПДВ і без ПДВ.

- підприємства з річним оборотом до 20 млн. грн. і від 20 млн. грн.

- складання малих і великих форм фінансової звітності

- підприємства і проекти з «нуля» (реєстрація, бюджетування, становлення, ліквідація), оптимізація, автоматизація, постановка обліку

- відновлення бухгалтерського і податкового обліку підприємства

- розподіл обов'язків серед співробітників

- консультування співробітників з питань бухгалтерського та податкового обліку, навчання нових співробітників

- позитивний досвід проходження планових, позапланових податкових перевірок, надання пояснень та заперечень в ході перевірки.

звірка взаєморозрахунків з податковими органами, підготовка документів і відповідей на запити податкового органів.

- нарахування та виплата зарплати, авансів, відпускних

- контроль за веденням касових операцій

- первинна документація: робота з покупцями і постачальниками, реєстрація податкових накладних в ЄР

- облік основних засобів, НМА (прихід, введення в експлуатацію, амортизація)

- автомобіль і списання ПММ

- своєчасна складання і здача звітів; прибуток, ПДВ, фонди, статистика.

- заміщення керівника.

- фінансовий моніторинг

Мої досягнення:

Не боюся складних викликів. Відновила бухгалтерський облік після 2-х років аутсорсингу.

Стійка до стресів. За час роботи на попередньому місці роботи пройшла 3 податкові перевірки

Пройшла 2 аудиторські перевірки, одна з яких зовнішня.

Гнучка. Схильна до налагодження ергономічної роботи. Спростила документообіг з контрагентами.

Автоматизувала обмін документів.

Постійно вдосконалююся. Регулярно проходжу курси підвищення кваліфікації, прагну бути максимально корисною для підприємства, на якому працюю.

Знання:

- знання програм 1С - 8, M.E.DOC, Клієнт-Банк, Word, Excel, Power Point, ел.пошта

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору