Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Хмельницькому
    4. Резюме Головний бухгалтер (неповна зайнятість, віддалена робота) в
    5. Головний бухгалтер (неповна зайнятість, віддалена робота)
    Дане резюме вже не актуально.

    Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

    Знайти схожі резюме

    Головний бухгалтер (неповна зайнятість, віддалена робота)

    Заблоковано
     29 серпня 2019  Місто: Хмельницький
    Вік:39 років
    Режим роботи:віддалена робота
    Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Консалтинг; Керівництво

    Досвід роботи

    Керуючий партнер
    Компанія «Clever Consulting»
    08.2016 −09.2017(1 рік 1 місяць)
    - управління всіма напрямками компанії, впровадження бізнес-процесів - реалізація стратегічних цілей компанії і ключових показників по розвитку - активна участь в підвищенні рентабельності компанії - планування і бюджетування діяльності, аналітика https://www.facebook.com/CleverConsulting.com.ua/ https://cleverconsulting.com.ua
    Фінансовий директор
    Компанія «Аутсорсинг тім»
    08.2016 −09.2017(1 рік 1 місяць)
    - ведення управлінського обліку; - підготовка фінансової звітності; - аналіз проведених угод компанії; - планування фінансової політики; - робота з оптимізації оподаткування; - управління фінансовими потоками. https://www.facebook.com/outsource.team/ https://outsourcing.team/ru/
    Бухгалтер
    Компанія «Терра Інкогніта»
    09.2014 −(2014 років 9 місяців)
    - реєстрація ТОВ в держорганах, постановка на облік у контролюючих органах - ведення бухгалтерського та податкового обліку - підготовка та здача податкової, фінансової звітності (декларації про прибуток, земельний податок, баланс, звіт про фінансові результати) - листування з державними органами щодо оформлення витягів (довідок) нормативно-грошової оцінки земельних ділянок
    Головний бухгалтер, фінансовий директор
    Компанія «Говерла»
    10.2013 −08.2016(2 роки 10 місяців)
    - ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку - аналіз фінансового стану підприємства - нарахування заробітної плати; контроль за розрахунками кредиторами та дебіторами; контроль за рухом грошових коштів (робота з РРО); ТМЦ, МШП, ОЗ, НМА; нарахування амортизації; виписка рахунків, видаткових накладних, складання актів наданих послуг, електронна реєстрація податкових накладних - підготовка та здача податкової та фінансової звітності (декларації про прибуток, декларації з ПДВ, 1ДФ, єдиний соціальний внесок, земельний податок, орендна плата за землю, екологічний податок, рентна плата за спеціальне використання води, податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, податок на транспортні засоби, баланс, звіт про фінансові результати) - робота з контролюючими органами (підготовка документації для проведення зустрічних звірок та перевірок). https://www.facebook.com/goverlaavto/ https://www.goverla.biz.ua
    ДПІ відділу непрямих податків (2003-2004), ГДПІ, ГДПРІ, заступник начальника відділу перевірок бюджетного відшкодування ПДВ (2004-2010), начальник відділу особливо важливих перевірок (2010-2013)
    ДПІ у м. Хмельницькому
    08.2003 −09.2013(10 років 1 місяць)
    - проведення документальних планових та позапланових перевірок, проведення зустрічних звірок - контроль за повнотою та своєчасністю сплатою донарахованих сум - листування з платниками податків та іншими державними органами (контролюючими органами) - участь в адміністративному та судовому оскаржені рішень контролюючого органу - організація роботи відділу, аналіз показників роботи відділу - моніторинг податкового законодавства, проведення економічного навчання

    Освіта

    Буковинський державний фінансово-економічний інститут
    Фінанси
    повна вища,09.1997 −06.2003(5 років 9 місяців)

    Додаткова інформація

    Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Курси: 2015р. Управлінський облік-1 по програмі міжнародної сертифікації бухгалтерів CAP/СІРА Додаткові відомості: • ПК досвідчений користувач MS Office (Word, Exсel); Програми 1-С 8.2 Предприятие, 1С-Бухгалтерия 7.7; М.Е.doc; Клієнт-банк; Ліга-Закон; Інтернет; електронна пошта. • Відповідальна, вмію самостійно приймати рішення, організована, логічне мислення, аналітичний склад розуму, постійно підвищую професійний рівень, читаю періодику, моніторю зміни в законодавстві, працелюбна. Переваги віддаленого бухгалтера: • висока професійна та ділова репутація, підтверджена рекомендаціями і відгуками клієнтів; • повна фінансова і матеріальна відповідальність; • не потрібно витрачати час та зусилля на пошук професіонала, вірного та відповідального працівника, не маючи впевненості в тому, що ваш вибір правильний; • економія витрат на організацію роботи головного бухгалтера (економія на робочому місці та оргтехніці; не треба виписувати спеціалізовані видання; оплачувати лікарняні та відпускні; оплачувати підвищення кваліфікації); • власник бізнесу, має можливість отримати незалежний фінансовий контроль за господарською діяльністю компанії.

    - знання цивільного, господарського та податкового законодавства, національних стандартів бухгалтерського обліку

    - володіння обліковою політикою, системою регістрів обліку, ведення плану рахунків бухгалтерського обліку, правилами документообігу й технологією оброблення облікової інформації на підприємстві

    - знання системи і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності й контролю

    - знання основ трудового законодавства.

    Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Кваліфікована допомога підприємствам і підприємцям в їх прагненні працювати правильно і результативно.
    Дане резюме вже не актуально.

    Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *


    Шукаєте персонал?

    Часто шукають

    ↑ Вгору