Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Обов’язки:
-Організація обліку новоствореного підприємства платника ПДВ -на загальних підставах . Ведення всіх участків бух. обліку з «нуля»;
- Зовнішньоекономічна діяльність (імпорт товарів на постійній основі); Облік валютних розрахунків, імпортних операцій;
- Банківські операції (формування і відправка платежів, рознесення банківської виписки в 1С) ;
- Формування пакетів документів на отримання банківських кредитів ;
- Оформлення документів з клієнтами (рахунки, видаткові та акти звірок, договори), виписка та реєстрація податкових накладних;
- Нарахування та виплата заробітної плати;
- Облік авансових звітів, відрядженнь ;
- Проведення інвентаризації основних засобів, необоротних активів компанії, матеріалів та товару;
-Контроль за веденням обліку автотранспорту, надходження та списання ГСМ;
- Участь у підготовці тендерної документації: отримання банківської гарантії, довідок про відсутність заборгованості;
-Ведення кадрового обліку;
-Економічний аналіз діяльності підприємства та складання звітів для керівництва компанії;
-Контроль і та нарахування податків, здача звітів до податкового органу;
- Контроль за СЕА ПДВ (електроним адмініструванням ПДВ) ;
-Виведення підприємств з списку критерієв ризиковості, розблокування ПН/РК;
-Взаємодія з контролюючими органами ;
- Ведення бухгалтерського обліку одночасно трьох юридичних осіб на різних системах оподаткування (платники ПДВ -на загальних підставах + ЄП 3 група НЕплатники ПДВ);
Побудова системи бухгалтерського, управлінського, і податкового обліку;
- Організація системи внутрішньої фінансової звітності компанії;
- Формування та контроль платіжного календаря ;
- Розуміння і досвід оптимізації оподаткування;
Організація обліку новоствореного підприємства. Ведення всіх участків бух. обліку з «нуля». Оформлення документів з клієнтами (рахунки, акти вик. робіт , видаткові та податкові накладні, акти звірки, договори, заповнення довіреностей та ведення журналу довіреностей. ) Проведення інвентаризації ТМЦ оформлення необхідної документації за результатами інвентаризації. Банківські операції (формування і відправка платежів) . Каса і авансові звіти. Нарахування та виплата заробітної плати. Кадровий облік. Ведення трудових книжок працевлаштованих осіб. Економічний аналіз діяльності підприємства. Контроль і здійснення податків і платежів. Складання податкової та управлінської звітності .
Підписатись на розсилку нових резюме: "Головний бухгалтер, Єдиний бухгалтер, заступник головного бухгалтера в Києві"