UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Головний спеціаліст операцій на міжбанківському ринку в Києві
  5. Головний спеціаліст операцій на міжбанківському ринку
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Головний спеціаліст операцій на міжбанківському ринку

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:51 рік
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Вміння використовувати інформаційні технології, великі об’ємами інформації, характер та корпоративний стиль комунікацій, досвід координації благодійних проектів та т. ін. в мережі 'Internet', залучення коштів на проекти, написання та розміщення інформації в мережі 'Internet', ЗМІ, ТВ, напрацьована ресурсна база. Створення бізнесу «з нуля» – эксперт, использую в настоящее время, 15 лет опыта. Розробка та реалізація маркетингової стратегії компанії – эксперт, использую в настоящее время, 15 лет опыта. Відмінне знання програми 1С, ділянок: банк, каса, розрахунки – эксперт, использую в настоящее время, 10 лет опыта. Знання техніки продажів, уміння вести переговори, укладання дого – эксперт, использую в настоящее время, 15 лет опыта. Кваліфікація: •знання основних нормативів НБУ (Інструкції №281, №291, №502, №493, №337, №375, №45), Наказів ДПА України (Накази №87, №614), Постанов Кабінету міністрів України (Постанова №1439), Митного Законодавства та міжнародних стандартів з питань, що стосуються професійної сфери діяльності. Досягнення: •У квітні 2011 р. – написання та втілення раціоналізаторського запропонування «Особливості торгівельного процесу магазину безмитної торгівлі «Duty Free», підвищення якості послуг та специфічні рішення, удосконалення роботи касового вузла, та зменшення черг», м. Бориспіль •У липні 2010 року – написання та втілення проекту легалізації ігорного бізнесу та збільшення прибутковості ігрових закладів, м. Київ •У травні 2010 року – написання та втілення проекту відкриття філії та мережі відділень банку Кредитно-фінансової компанії, м. Київ • У лютому 2009 року – ведення переговорів про відкриття мережі відділень АБ “Клiрiнговий Дiм”, м. Київ – написання бізнес-плану “Відкриття та створення умов для роботи пунктів обміну іноземної валюти АБ “Клiрiнговий Дiм” мережі розважальних центрів”. Навыки работы с компьютером, ПО •Досконалий користувач операційних систем сімейства Wіndows: Mіcrosoft Word, Excel, Power Point, Internet, Outlook, Photoshop; •1С: Підприємство, клієнт-банк, Арт-Звіт (формування звітності), АБС Би2, Irlex, NewStat, MailApp, Mebius, ISCard, Lotus Notes, Navision, LS Retail, R-Keeper; •система «Ukrdealing», «Finance», «Liga». ВО головного касира торговельного залу магазину безмитної торгівлі «Duty Free Shop» с 10.2010 по 12.2011 (1 год 2 месяца) ТОВ «БФ енд ГХ Тревел Рітейл ЛТД», Аеропорт «Бориспіль» (Cпільне підприємство надає послуги на міжнародному ринку подорожей з професійними рішеннями - світовий дистриб'ютор, фахівець роздрібної торгівлі та логістики в магазинах безмитної торгівлі «Duty Free Shop» «Gebr. Heinemann» Company) •допомога у підготовці прогнозів, проектів перспективних і поточних планів реалізації; •управління взаємовідносинами з клієнтами; •встановлення цільових показників та прийняття подальших заходів; •контроль організації торгівельно-технологічного процесу, оформлення торгового залу, викладка товару згідно планограми; проведення повної передпродажної підготовки товарів (перевірки найменування, кількості, комплектності, сортності, ціни, відповідності маркування, розпакування, огляд зовнішнього вигляду, інше); •ведення обліку та облік руху товару, контроль за замовленням та надходженням товару; •аналізування результатів роботи, планів-продажу; •відображення фінансових операцій на рахунках бухгалтерського обліку; •обробка, реєстрування, перевірка банківських звітів; •готування даних по відповідних ділянках бухгалтерського обліку для складання звітності, стеження за збереженням бухгалтерських документів, оформлення їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів; •складання зведеного касового звіту за встановленою формою; •проведення інвентаризації грошових сум і цінних паперів; •розрахунково-касові операції, робота з мультівалютами; •організація роботи касирів і підвищення їх кваліфікації, навчання та стажування. Заступник начальника відділу казначейських розрахунків, головний спеціаліст відділу неторгових операцій с 10.2009 по 03.2010 (6 месяцев) ПАТ «Банк «Український Капітал» (Банківська сфера) •супроводження міжбанківських та неторгових операцій: •торгівля валютою на міжбанківському ринку України, укладання договорів купівлі-продажу готівкової та безготівкової валюти, договорів позиції, зворотної позиції, договорів нейтингу за конверсією; •робота з структурними підрозділами банку за організацією торгових процесів; •організування торгівлі в торговельно-інформаційній системі, у тому числі із застосуванням засобів електронної торговельно-інформаційної мережі; •підготовка документів, які регламентують роботу і визначають порядок взаємодії з контрагентами; •проведення експертизи відповідності показників фінансово-економічного стану емітентів до котирування в торговельно-інформаційній системі; •виконання роботи адміністратора торгів, фахівця з реєстрації замовлень і оформлення операцій; •аналітика операцій на ринку, підготовка звітів, висновків і рекомендацій за наслідками аналізу; •проведення моніторингу діяльності емітентів за направленням; •оформлення та облік документів, які застосовуються під час укладання угод і договорів з купівлі-продажу, архівація; •контроль виконання розрахунків.с 09.1989 по 06.1993 Національний технічний університет України 'Київський політехнічний інститут', факультет прикладної математики - ФПМ, Київ.2003 – Курси підвищення кваліфікації навчально-ділового центру інституту підготовки кадрів державної служби зайнятості України 2010 – Навчальний центр ІКАО з авіаційної безпеки ДП МА 'Бориспіль', підготовка та перепідготовка фахівців у галузі авіаційної безпеки 2011 – Центр розвитку «Альянс- М»: -«Азбука ідеального сервісу»; -«Сервіс, який продає»; -«Взаємодія та управління у команді»; - «Як перейти на мову Клієнта за 5 хвилин»; -«Секрети якісного обслуговування»; -«Як стати магнітом для клієнтів»; - «Продажі в радість - це реальність»; -«Живі переговори»; -«Секрети VIP-продажу». Особисті якості: •толерантність; •пунктуальність; •ініціативність; •відповідальність; •володію гарними організаторськими здібностями, здатна згуртувати команду для вирішення поставленого завдання; •вміння працювати як самостійно, так і в колективі; •вимогливість, як до себе, так і до колег; •швидка адаптація до нових умов роботи. Примітка: •маю санітарну книжку, сертифікат психіатра, •рекомендаційний лист буде наданий у разі потреби. Необхідна додаткова інформація буде надана за вимогою. Персональний сайт http://best-solutions.fo.ru

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору