HRD (Керівник департаменту по роботі з персоналом)
Retail Group (Мережа магазинів Велмарт, ВК , ВКЕ)) ((Роздрібна торгівля / Retail)), Київ
08.2018 − 06.2019 (10 місяців)
Посадові обов'язки:
- Розробка і реалізація HR-стратегії компанії;
- Організація процесу рекрутингу в форматі та підбір на топові позиції;
- Участь у написанні навчально матеріалу для персоналу;
- Організація навчання та розвитку адміністративного персоналу;
- Проведення оцінки персоналу, написання планів розвитку для потенційних працівників, для створення адміністративного кадрового резерву;
- Формування корпоративної культури та бренду роботодавця;
- Контроль виконання поставлених планів HR (17 магазинів, 2500 працівників у штаті);
- Участь у процесі складання схем оплати праці, закриття місяця,
- Розробка і впровадження стимулюючих та мотиваційних програм;
планування та контроль витрат на персонал.
Заступник керуючого по роботі з персоналом
Retail Group (Мережа магазинів Велмарт, ВК , ВКЕ)) ((Роздрібна торгівля / Retail)), Умань
05.2017 − 08.2018 (1 рік 3 місяці)
Посадові обов'язки:
- Масовий пошук і підбір лінійного персоналу (2 магазина, 150 працівників у штаті );
- Створення кадрового резерву
- Моніторинг ринку праці і проведення огляду заробітних плат;
- Контроль коректності графіків персоналу, та табелю виходів персоналу .
- Адаптація нових співробітників згідно стандартів компанії;
- Стажування нових HR
- Участь в проектах HR дирекції, а також в проектах з внутрішніх комунікацій.
- Ведення звітності для дирекції та HRD.
Адміністратор фітнес клубу
Фітнес-клуб "Олімп" ( (Краса / Фітнес / Спорт)), Умань
09.2016 − 05.2017 (7 місяців)
Посадові обов'язки:
- Продаж послуг та абонементів та консультування гостей.
- Контроль ефективності продажів послуг та абонементів.
- Проведення квартальної інвентаризації.
- Фінансова звітність
Адміністратор комплексу
Розважально-спортивний комплекс "Амарант" ((Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси)), Умань
09.2015 − 05.2016 (7 місяців)
Посадові обов'язки:
- Продаж послуг та консультування гостей.
- Контроль ефективності продажів відділу.
- Стажування адміністраторів.
- Планування та координація роботи відділу.
Адміністратор торгового залу
ООО РУШ магазин "Ева" ((Торгівля роздрібна / Retail)), Умань
11.2014 − 09.2015 (10 місяців)
Посадові обов'язки:
- Організація і керування роботою персоналу
- Керування процесами підбору персоналу, проведення співбесід.
- Контроль та організація процесу навчання нових працівників, удосконалення та стажування штатних працівників.
- Складання оптимальних графіків роботи працівників.
- Розподіл і забезпечення виконання цілей магазину, планів товарообороту , % втрат.
- Щоденний контроль касових операцій (інкасація, видача розмінної монети, ліміт каси , касова документація, передача потрібних документів в бухгалтерію, інвентаризація операційних та центральної кас.