hr менеджер
02.2020 − По теперішній час (4 роки 2 місяці)
- Підбір персоналу;
- Організація співбесід, телефонних, особистих і skype-інтерв'ю;
- Робота з сайтами пошуку роботи work.ua, rabota.ua, dou, djinni;
- Робота в smartRecruiters;
- Робота в інших HR напрямках - адаптація, внутрішні комунікації, робота з мотивацією працівників;
- Супровід співробітників в період адаптації;
- Навички складання, проведення опитувань / анкетування і їх подальший аналіз;
- Проведення 1-on-1s;
- Ведення звітності про виконану роботу;
- Контроль лікарняних;
- Моніторинг і аналіз ринку праці;
- Рішенні дрібних побутових питань;
- Робота зі зверненням працівників, забезпечення їх своєчасної переадресації відповідальним особам компанії;
- Організація і проведення корпоративних свят, тімбілдінга та інших активностей з персоналом.
Офіс менеджер, HR
06.2019 − 02.2020 (8 місяців)
- адміністративно-господарська підтримка офісу (замовлення їжі для співробітників, контроль чистоти і порядку);
- вирішення поточних організаційних питань (процес ефективної взаємодії між співробітниками; організація корпоративів, днів народжень);
- організація життєзабезпечення офісу (замовлення води, покупка канцелярії, кава, печива, фрукти, контроль роботи прибиральниці, справне функціонування техніки, забезпечення медикаментами тощо);
- виконання доручень керівника;
- підбір персоналу;
- введення нового співробітника в роботу;
- ведення офісних витрат;
- документообігу оплат;
- прийом гостей компанії;
- робота з кур'єрськими службами;
- пошук необхідної інформації в інтернеті, LinkedIn, DOU, Djinni;
- ведення та просування аккаунта в Instagram, Facebook, LinkedIn.
- ведення блогу на сайті;ведение блога на сайте;
Ресепшіоніст
ТОВ "ВИСА" (Медицина), Запоріжжя
06.2017 − 08.2018 (1 рік 2 місяці)
- прийом відвідувачів стоматології;
- робота з касою, готівкою, терміналами;
- консультація по будь-якої послуги;
- ведення блогу на сайті;
- вирішення поточних організаційних питань;
- документообігу оплат;
- прийом дзвінків.прием звонков.
Продавець консультант
ЧП Malina fashion (Торгівля), Запоріжжя
06.2016 − 06.2017 (1 рік )
- робота з відвідувачами;
- робота з касою, готівкою, терміналами;
- консультація з будь-якого товару чи послуги, що входять в асортимент магазину;
- продажу;
- ведення та просування аккаунта в Інстаграм;
- адміністративно-господарська підтримка магазину (контроль чистоти і порядку);
- робота з кур'єрськими службами;
- вирішення поточних організаційних питань.решение текущих организационных вопросов.