Аналітик служби підтримки ІІ L2 Європа і Центральна Азія, Tetra Pak Global IM
ДП Тетра Пак Україна, Київ
02.2001 − 03.2017 (16 років 1 місяць)
• Активне і про-активне управління інцидентами користувачів відносно стандартних ІТ платформ (відповідальний за надання необхідного ІТ функціоналу користувачам, управління інцидентами і запитами відповідно до процедур та SLA)
• Офіцер з управління інформацією та безпекою IMSO (інформаційна безпека, управління не передбачуваними ситуаціями для критичних процесів, системи управління доступом, системи відеоспостереження, системи контролю оточуючого середовища).
• Управління життєвим циклом всього ІТ обладнання (планування, контракти, закупівля та заміна відповідно встановленим політкам компанії і процесам).
• Управління кластерними проектами та впровадженням глобальних проектів.
• Відповідальність за локальну ІТ інфраструктуру сайту, управління впровадженням нових систем та забезпечення безперебійного функціонування існуючих (серверні платформи, мережа LAN WAN, телефонія, системи відео конференцій та офісне обладнання).
• ІТ підтримка технологічних процесів на фабриці (виробництво, управління складами, WCM).
• Проведення навчань користувачів з базових процесів і систем.
Начальник відділу інформаційних систем
ЗАТ Промінвестбанк України, Броварська філія
02.1994 − 03.2001 (7 років )
• Забезпечення функціонування відділення, управління ІТ системами та інфраструктурою.
• Робота з клієнтами по впровадженню та підтримці системи Клієнт-Банк.