Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - Робота в середовищі Windows, робота з програмами MS Office, 1С,SHOP, воджу автомобіль (категорії В,С).
З 09.2012р. по 08.2013- Начальник центру обслуговування абонентів ТОВ «Інтертелеком», надає послуги місцевого і мобільного зв'язку стандарту CDMA, а також безпровідного доступу в Інтернет, продаж обладнання (модеми,планшети, роутери,мобільні телефони,смарфони, додаткове обладнання).
Посадові обв’язки:
- Управління персоналом
- Організація роботи абонзалу, сервісного центру
- Управління господарською діяльністю
- Кількість підлеглих: 10
11.2011р.- 09.2012р.- керуючий магазином «Делюкс», роздрібна торгівля, Інтернет торгівля побутовою,АВ,ІТ технікою.
Посадові обв’язки:
Організація і контроль роботи магазину,мерчандайзинг, керування персоналом,виконання плану продажів, замовлення товару.
2010-2011р.р.- менеджер роздрібної торгівлі в мережі магазинів в ТзОВ «Актіон - Україна» роздрібна та оптова торгівля побутовою,АВ,ІТ технікою.
Посадові обв’язки:
- Організація і контроль роботи торгового залу,мерчандайзинг, керування персоналом,виконання плану продажів, замовлення товару(контроль залишків на складі),прийом та відправлення товару,створення накладних, дослідження ринку(моніторинг цін і асортименту конкурентів),проведення інвентаризації,робота з vip клієнтами, з «проблемними» клієнтами,проведення переговорів,розширення бази постійних клієнтів , підбір і навчання персоналу,проведення тренінгів,відкриття нових магазинів.
- Робота з сервісними центрами, з управлінням захисту прав споживачів,організація проведення акцій,захист інтересів фірми.
- Кількість підлеглих: 10
2006-2010р.р.- менеджер роздрібної торгівлі в мережі магазинів АБВ-Техніка, роздрібна та оптова торгівля, інтернет торгівля побутовою,АВ,ІТ технікою.
Посадові обв’язки:
- Організація і контроль роботи торгового залу,мерчандайзинг, керування персоналом,виконання плану продажів, замовлення товару(контроль залишків на складі),прийом та відправлення товару,створення накладних, дослідження ринку(моніторинг цін і асортименту конкурентів),проведення інвентаризації,робота з vip клієнтами, з «проблемними» клієнтами,проведення переговорів,розширення бази постійних клієнтів,робота з касою,інтернет-банкінг, підбір і навчання персоналу,проведення тренінгів,відкриття нових магазинів ,складання графіків вихідних і відпусток.
- Робота з сервісними центрами, з управлінням захисту прав споживачів,організація проведення акцій,захист інтересів фірми.
- Кількість підлеглих: 82004-2010р.р. - навчався у Волинському інституті ім. В’ячеслава Липинського Міжрегіональної Академії управління персоналом за спеціальністю економіка та управління бізнесом16.06.2008-18.06.2008р.- тренінг «Ефективний керівник»
- Основи менеджменту. Тайм-менеджмент
- Мотивація. Делегування повноважень. Навчання і розвиток персоналу
- Побудова команди