Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Мови: Українська (відмінно), Русский (отлично), English (good - technical)
ПК: Word, Explorer, Excel, PowerPoint, Access, Outlook, Adobe PhotoShop, MatLab i Simulink, MicroCAP, HTML, Компас, PCAD, Adobe InDesign, Corel Draw, Pagemaker, Rubicon, Assistant, DijiMeneger, AdminKassa, Офіс4.
ТОВ ‘‘Карпати’’ – в’язальник джгутів, де пропрацював 1,5 місяці.
Робота полягала у в’язанні за шаблоном схемних джгутів та кабелів із жорстких і м’яких проводів для автомобілів.
Виготовляв багатожильні кабелі, шнури з заправленням кінців, установленням колодок, контактних наконечників. Звивав проводи з застосуванням устаткування.
Також у мої обов’язки входило ізолювання кінців проводів, кабелів та шнурів різними ізоляційними матеріалами. Перевіряв джгути-ланцюги за схемами та таблицями та усував виявлені дефекти.
Працював в компанії ‘‘Три-ЕС’’ – регіональним інженером.
1 рік та 7 місяців займав керівну ланку у компанії, а саме, організовував роботу підлеглих монтажників, щоденно складав звітність про виконану роботу та справність техніки, формував графіки відряджень.
Тобто, в мої обов’язки входило встановлення, адміністрування та налаштування ОС сімейства Windows та програмного забезпечення, резервне копіювання важливої інформації та відновлення даних, організація налаштування і доступу в інтерет.
Також важливою частиною моєї роботи було: встановлення антивірусного захисту, контроль за справністю ПК, діагностика несправностей, техобслуговування сенсорних девайсів та електронного табла курсу обміну валют ПриватБанка.
2012р. працював в ТОВ “Фоззі-Фуд” – супермаркеті “Сільпо №54” приймальником товарів.
Основними моїми обов’язками було: приймання товарів по кількості і якості згідно відповідних інструкцій, діючих в мережі. Забезпечував своєчасну доставку товарів зі складу в торговий зал, проводив встановлення, підключення і настройку вагового обладнання магазину.
Організовував роботу своїх підлеглих, аналізував ефективність роботи персоналу відділу та виконував цілі, поставлені перед мною керівництвом магазину.
У звязку з тим, що я себе добре зарекомендував та швидко навчаюся, мене підвищили на посаду - завідувач відділу товарного обліку.
Завідувач відділу товарного обліку- це особа, яка займає керівне місце у компанії.
Отож, найголовнішим моїм обов’язком було перш за все організувати роботу своїх підлеглих так, щоб у відділі підтримувалась атмосфера доброзичливості та порядку. Приймав участь у підборі кадрів, навчав нових прийнятих працівників і здійснював наставництво для всіх стажерів, направлених у відділ.
Контролював правильність ведення товарного обліку в магазині, аналізував ефективність роботи персоналу відділу. За необхідності проводив маркетингові дослідження.
З вересня 2013 року працював в мережі магазинів сантехніки, опалення і водопостачання
ТОВ "Сантехцентр".
Спочатку був прийнятий на посаду Менеджера оптової торгівлі.
На даній посаді я займався аналізом і підняттям продаж, виконання адміністративних звітів, моніторинг продукції, за допомогою програм створював мінімальні залишки для замовлення продукції, організація різних заходів і їх виконання для підняття обсягів продажів.
У зв'язку з підвищенням кваліфікаційного рівня роботи, через 6 місяців мене перевели на посаду "Керівник структурного підрозділу - головний спОСВІТА:
Період навчання: 2005-2010 рр. .
Назва навчальної установи: Івано-Франківський національно технічний університет нафти і газу
Факультет: Автоматизації та комп’ютерних наук
Спеціалізація: Системи управління і автоматики
Кваліфікація: інженер з автоматизованих систем