UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Івано-Франківську
  4. Резюме Керівник підрозділу/філіалу, комерційний директор, фінансовий директор, економіст-аналітик, логіст, незалежний фінансовий консультант, фінансовий менеджер в
  5. Керівник підрозділу/філіалу, комерційний директор, фінансовий директор, економіст-аналітик, логіст, незалежний фінансовий консультант, фінансовий менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Керівник підрозділу/філіалу, комерційний директор, фінансовий директор, економіст-аналітик, логіст, незалежний фінансовий консультант, фінансовий менеджер

Заблоковано
4 500 грн.
 10 грудня 2013  Місто: Івано-Франківськ
Вік:36 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Керівництво
Готова до відряджень

Опис

Останнє місце роботи:

жовтень 2009р. - на даний час -

Загальний досвід роботи: 2006-2013 рр. (2006-2009рр. період навчання суміщала з періодом роботи. Працювала безперервно, про що свідчать записи в трудовій книжці).

ПАТ «Івано-Франківськголовпостач» (оптова та роздрібна торгівля металопрокатом, будівельними матеріалами, виробництво металоконструкцій)

посада: економіст зі збуту/помічниккомерційного директора

За період трудового стажу отримала професійні навички у сферах:

1. Управління:

- просування ідеї створення роздрібного складу-магазину металопродукції та контроль за його діяльністю;

- підготовка програм виробництва металоконструкцій та реалізації продукції, робіт (послуг) Металосервісної дільниці підприємства, виконання необхідних розрахунків вартості замовлення;

- пошук та проведення переговорів з потенційними замовниками, складаннякошторисів та калькуляцій,прихід, реалізація ГП, списання витрат на виробництво, аналіз роботи підрозділу, розробка пропозицій щодо вдосконалення його діяльності;

- проведення економічного аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства за звітні періоди.

2. Фінансовій:

- розробка проекту фінансового забезпечення підприємства, визначення розміру доходів і витрат, складання та дотриманняплану надходжень та витрат згідно Cash Flow, підготовка документів на всі види платежів за зобов'язаннями підприємства, планування витрат, контроль за виконанням фінансових показників підрозділами підприємства;

- проведення аналізу виконання кошторисів, оперативної та бухгалтерської звітності з фінансової діяльності,обліку виконання договорів на реалізацію та поставку продукції (робіт, послуг), програм формування прибутку, надходження доходів, наявності коштів на рахунках, погашення кредиторської заборгованості постачальникам і банкам;

- своєчасне складання кошторисно-фінансових та інших розрахунків, установленої звітності про виконання планів матеріально-технічного постачання, роботи транспорту, збуту готової продукції і фінансової діяльності в цілому, складання коротко- та довгострокових планів, бюджетування;

- робота з банківськими установами, залучення короткострокового капіталу, контроль кредитних взаємовідносин (укладення договорів, формування кредитних заявок та графіків погашень, оптимальний розподіл залучених коштів, контроль за своєчасним погашенням).

3. Логістики:

- робота з постачальниками (аналіз ринку та цінового середовища) та покупцями;

- управління товарними запасами та своєчасне їх поповнення; контроль залишків, неліквідів, списання, оприбуткування, проведення заліків та взаєморозрахунків;

- організація вантажних перевезень; оформлення транспортної документації;

- здійснення контролю за статтею витрат «транспортні послуги» (робота з перевізниками, нагляд за правильним оформлення товаросупровідних документів, списання транспортних витрат), проведення оперативного аналізу, обґрунтування та розподіл їх на структурні підрозділи, відповідно до встановленої схеми;

- управління програмним забезпеченням АС Клієнт УЗ (автоматизована система Укрзалізниці), формування та обробка залізничної інформації.

4. Реклами та маркетингу:

- контроль рекламної діяльності підприємства: укладення договорів з рекламодавцями, участь у розробці та погодження макетів, рекламних статей, формування рекламного бюджету згідно вимог підприємства;

- аналіз ринку металопродукції;

- написання маркетингових робіт на основі аналізу ринку, розробка проекту розвитку підприємства та аналіз його фінансово-економічних показників.

- підготовка презентацій;

- ідея створення сайту компанії, просування товарів компанії в Інтернет-середовищі.

Досягнення та результати:

? Командна робота по запуску програмного продукту 1С Бухгалтерія 8,2 (з «нуля») на підприємстві;

? Участь у розробці основних бізнес-процесів, їх впровадження та контроль за виконанням поставлених завдань;

? Розробка методичних рекомендацій «Порядок розрахунку, списання та розподілення транспортних витрат по підрозділах, отриманих в поточному місяці»

Професійні навики:

ПК, впевнений користувач MS Office,

1С Бухгалтерія версії 7; 8.2, M.E.Doc, касовий апарат

управління штатом в кількості 5 осіб;

досвід ведення переговорів;

Мови:

Додатково:

українська – рідна, російська – середній,французька – початковий,англійська – в процесі вивчення.

Права водія категорії В

У вільний час віддаю перевагу:літературі, подорожам, фотографії, вишивці, психології

Особисті якості:

- вміння ефективно використовувати час, організована;
- комунікабельна, неконфліктна;
- легко пристосовуюсь до нових умов праці;
- цілеспрямована, відповідальна, амбіційна;

- повна віддача робочому процесу, адекватність, швидке мислення.

- дисциплінованість, стресостійкість;

- здатність до обробки великих об’ємів інформації;

- відсутність схильності до вирішення особистих питань в робочий час

Додаткова інформація

Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: 

знайти цікаву, достойно оплачувану роботу в професійному колективі, з можливістю реалізувати свій творчий потенціал та набуті навики, удосконалити свої знання, поділитися

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору