Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Останнє місце роботи:
жовтень 2009р. - на даний час -
Загальний досвід роботи: 2006-2013 рр. (2006-2009рр. період навчання суміщала з періодом роботи. Працювала безперервно, про що свідчать записи в трудовій книжці).
ПАТ «Івано-Франківськголовпостач» (оптова та роздрібна торгівля металопрокатом, будівельними матеріалами, виробництво металоконструкцій)
посада: економіст зі збуту/помічниккомерційного директора
За період трудового стажу отримала професійні навички у сферах:
1. Управління:
- просування ідеї створення роздрібного складу-магазину металопродукції та контроль за його діяльністю;
- підготовка програм виробництва металоконструкцій та реалізації продукції, робіт (послуг) Металосервісної дільниці підприємства, виконання необхідних розрахунків вартості замовлення;
- пошук та проведення переговорів з потенційними замовниками, складаннякошторисів та калькуляцій,прихід, реалізація ГП, списання витрат на виробництво, аналіз роботи підрозділу, розробка пропозицій щодо вдосконалення його діяльності;
- проведення економічного аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства за звітні періоди.
2. Фінансовій:
- розробка проекту фінансового забезпечення підприємства, визначення розміру доходів і витрат, складання та дотриманняплану надходжень та витрат згідно Cash Flow, підготовка документів на всі види платежів за зобов'язаннями підприємства, планування витрат, контроль за виконанням фінансових показників підрозділами підприємства;
- проведення аналізу виконання кошторисів, оперативної та бухгалтерської звітності з фінансової діяльності,обліку виконання договорів на реалізацію та поставку продукції (робіт, послуг), програм формування прибутку, надходження доходів, наявності коштів на рахунках, погашення кредиторської заборгованості постачальникам і банкам;
- своєчасне складання кошторисно-фінансових та інших розрахунків, установленої звітності про виконання планів матеріально-технічного постачання, роботи транспорту, збуту готової продукції і фінансової діяльності в цілому, складання коротко- та довгострокових планів, бюджетування;
- робота з банківськими установами, залучення короткострокового капіталу, контроль кредитних взаємовідносин (укладення договорів, формування кредитних заявок та графіків погашень, оптимальний розподіл залучених коштів, контроль за своєчасним погашенням).
3. Логістики:
- робота з постачальниками (аналіз ринку та цінового середовища) та покупцями;
- управління товарними запасами та своєчасне їх поповнення; контроль залишків, неліквідів, списання, оприбуткування, проведення заліків та взаєморозрахунків;
- організація вантажних перевезень; оформлення транспортної документації;
- здійснення контролю за статтею витрат «транспортні послуги» (робота з перевізниками, нагляд за правильним оформлення товаросупровідних документів, списання транспортних витрат), проведення оперативного аналізу, обґрунтування та розподіл їх на структурні підрозділи, відповідно до встановленої схеми;
- управління програмним забезпеченням АС Клієнт УЗ (автоматизована система Укрзалізниці), формування та обробка залізничної інформації.
4. Реклами та маркетингу:
- контроль рекламної діяльності підприємства: укладення договорів з рекламодавцями, участь у розробці та погодження макетів, рекламних статей, формування рекламного бюджету згідно вимог підприємства;
- аналіз ринку металопродукції;
- написання маркетингових робіт на основі аналізу ринку, розробка проекту розвитку підприємства та аналіз його фінансово-економічних показників.
- підготовка презентацій;
- ідея створення сайту компанії, просування товарів компанії в Інтернет-середовищі.
Досягнення та результати:
? Командна робота по запуску програмного продукту 1С Бухгалтерія 8,2 (з «нуля») на підприємстві;
? Участь у розробці основних бізнес-процесів, їх впровадження та контроль за виконанням поставлених завдань;
? Розробка методичних рекомендацій «Порядок розрахунку, списання та розподілення транспортних витрат по підрозділах, отриманих в поточному місяці»
Професійні навики:
ПК, впевнений користувач MS Office,
1С Бухгалтерія версії 7; 8.2, M.E.Doc, касовий апарат
управління штатом в кількості 5 осіб;
досвід ведення переговорів;
Мови:
Додатково:
українська – рідна, російська – середній,французька – початковий,англійська – в процесі вивчення.
Права водія категорії В
У вільний час віддаю перевагу:літературі, подорожам, фотографії, вишивці, психології
Особисті якості:
- вміння ефективно використовувати час, організована;
- комунікабельна, неконфліктна;
- легко пристосовуюсь до нових умов праці;
- цілеспрямована, відповідальна, амбіційна;
- повна віддача робочому процесу, адекватність, швидке мислення.
- дисциплінованість, стресостійкість;
- здатність до обробки великих об’ємів інформації;
- відсутність схильності до вирішення особистих питань в робочий час
знайти цікаву, достойно оплачувану роботу в професійному колективі, з можливістю реалізувати свій творчий потенціал та набуті навики, удосконалити свої знання, поділитися
Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник підрозділу/філіалу, комерційний директор, фінансовий директор, економіст-аналітик, логіст, незалежний фінансовий консультант, фінансовий менеджер в Івано-Франківську"