Начальник управління з обслуговування юридичних осіб
10.2010 − 03.2018 (7 років 5 місяців)
• Організація та контроль процесу обслуговування (розрахунково-касове обслуговування (в т.ч. в іноземній валюті), вкладні операції; зарплатні проекти, корпоративні платіжні картки) корпоративних клієнтів з індивідуальним підходом (в т.ч рахунків зі спеціальним режимом використання для виконання окремих нормативно-законодавчих актів):
– клієнтів паливно-енергетичного комплексу;
– системних клієнтів;
– клієнтів галузі транспорту та зв’язку;
– державних підприємств та бюджетних організацій;
– неприбуткових організацій;
– інститутів спільного інвестування;
– іноземних інвесторів;
– дипломатичних представництв;
– небанківських фінансових установ;
– представництв іноземних банків;
– адвокатів, нотаріусів.
• Супроводження процесу обслуговування корпоративних клієнтів системою дистанційного обслуговування (надання консультацій, видача ключів ЕЦП тощо).
• Контроль за виконанням клієнтами вимог законодавства в сфері здійснення державних закупівель.
• Участь в розробці, супроводження типових та індивідуальних договорів.
• Виявлення належності клієнтів та їх представників до публічних осіб.
• Виявлення операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, виявлення ризикових операцій.
• Участь в процесі виявлення та управління операційними та комплаєнс ризиками.
• Участь в розробці та супроводженні проектів державного значення, індивідуальних проектів, трьохсторонніх договорів, в т.ч. з іноземними партнерами та гарантами.
• Супроводження в межах компетенції надання доступу до документів, що містять банківську таємницю правоохоронним органам; інформації правоохоронним органам на їх запити; арешту коштів, що містяться на рахунках клієнтів.
• Супроводження в межах компетенції перевірок контролюючими органами (ДФС, НБУ, зовнішніми та внутрішніми аудиторськими службами).
• Участь в розробці внутрішніх нормативних документів, удосконаленні програмного забезпечення, оптимізації процесів обслуговування клієнтів, виконання вимог законодавства, складання звітності.
• Пошук, підбір персоналу, проведення інтерв’ю з кандидатами.
• Організація, автоматизація робочих процесів.
Головний спеціаліст відділу координації та контролю управління фінансового моніторингу
08.2008 − 10.2010 (2 роки 1 місяць)
• Виявлення та аналіз операцій, що підлягають фінансовому моніторингу.
• Організація та проведення виїзних перевірок філій:
– перевірка справ з юридичного оформлення рахунків клієнтів;
– перевірка ведення анкет клієнтів;
– перевірка дотримання вимог в частині вивчення клієнтів та здійснення щоквартального аналізу їх операцій;
– перевірка касових документів;
– перевірка виявлення операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;
– перевірка дотримання вимог в частині ведення реєстру операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, обміну інформацією зі Спеціально уповноваженим органом.
• Організація та проведення безвиїзних перевірок філій шляхом обробки та аналізу первинних документів.
• Документальне оформлення результатів перевірок філій.
• Аналіз результатів перевірок філій.
• Виявлення операційних ризиків та участь в процесі управління операційними ризиками.
• Надання роз’яснень, оперативних консультацій відповідальним працівникам за проведення фінансового моніторингу філій та іншим працівникам Банку.
• Участь в оновленні внутрішніх нормативних документів Банку у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансуванню тероризму в частині здійснення ідентифікації клієнтів та проведення фінансового моніторингу.
• Участь у розробці навчальних матеріалів з питань здійснення фінансового моніторингу.
• Збір, консолідація та аналіз управлінської звітності щодо проведення фінансового моніторингу філіями.
Провідний спеціаліст сектора операційного обслуговування
07.2006 − 07.2010 (3 роки 11 місяців)
• Виконання обов’язків начальника сектора операційного обслуговування відділу бізнесу юридичних осіб на час його відсутності: контроль відкриття рахунків та проведення ідентифікації клієнтів; контроль проведення платежів в національній та іноземній валютах; контроль статистичної звітності НБУ; контроль накладання арештів та проведення виїмок; участь та проведення планових та оперативних нарад. Кількість працівників сектору – 8.
• Супроводження та контроль за здійсненням клієнтами експортно-імпортних операцій:
– робота з зовнішньоекономічними контрактами, вантажно-митними деклараціями, актами виконаних робіт, SWIT-повідомленнями;
– супроводження та контроль експортно-імпортних операцій, в т.ч. операцій морських агентств, портів;
– супроводження та контроль документарних операцій;
– взаємодія зі службою митного контролю, іншими банками, податковими органами, органами Пенсійного фонду України в частині дотримання валютного законодавства.
• Супроводження операцій купівлі-продажу іноземної валюти з наступним складанням нормативно встановленої й внутрішньої звітності.
• Контроль вихідних платежів в іноземній валюті.
• Збір, формування, консолідація, контроль статистичної звітності про валютні операції до НБУ.
• Виявлення й реєстрація операцій, що підлягають фінансовому моніторингу.
• Збір, формування, консолідація, контроль статистичної звітності щодо проведення фінансового моніторингу до НБУ.
• Відкриття/закриття рахунків: прийом, перевірка й оформлення документів.
• Ідентифікація: вивчення клієнтів; ведення анкет клієнтів.