UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Керівник проектів в Києві
  5. Керівник проектів
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Керівник проектів

Заблоковано
 18 березня 2018  Місто: Київ
Вік:40 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Реклама, маркетинг, PR; Керівництво
Готовий до відряджень

Досвід роботи

Начальник управління з обслуговування юридичних осіб
АТ
10.2010 − 03.2018 (7 років 5 місяців)
• Організація та контроль процесу обслуговування (розрахунково-касове обслуговування (в т.ч. в іноземній валюті), вкладні операції; зарплатні проекти, корпоративні платіжні картки) корпоративних клієнтів з індивідуальним підходом (в т.ч рахунків зі спеціальним режимом використання для виконання окремих нормативно-законодавчих актів): – клієнтів паливно-енергетичного комплексу; – системних клієнтів; – клієнтів галузі транспорту та зв’язку; – державних підприємств та бюджетних організацій; – неприбуткових організацій; – інститутів спільного інвестування; – іноземних інвесторів; – дипломатичних представництв; – небанківських фінансових установ; – представництв іноземних банків; – адвокатів, нотаріусів. • Супроводження процесу обслуговування корпоративних клієнтів системою дистанційного обслуговування (надання консультацій, видача ключів ЕЦП тощо). • Контроль за виконанням клієнтами вимог законодавства в сфері здійснення державних закупівель. • Участь в розробці, супроводження типових та індивідуальних договорів. • Виявлення належності клієнтів та їх представників до публічних осіб. • Виявлення операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, виявлення ризикових операцій. • Участь в процесі виявлення та управління операційними та комплаєнс ризиками. • Участь в розробці та супроводженні проектів державного значення, індивідуальних проектів, трьохсторонніх договорів, в т.ч. з іноземними партнерами та гарантами. • Супроводження в межах компетенції надання доступу до документів, що містять банківську таємницю правоохоронним органам; інформації правоохоронним органам на їх запити; арешту коштів, що містяться на рахунках клієнтів. • Супроводження в межах компетенції перевірок контролюючими органами (ДФС, НБУ, зовнішніми та внутрішніми аудиторськими службами). • Участь в розробці внутрішніх нормативних документів, удосконаленні програмного забезпечення, оптимізації процесів обслуговування клієнтів, виконання вимог законодавства, складання звітності. • Пошук, підбір персоналу, проведення інтерв’ю з кандидатами. • Організація, автоматизація робочих процесів.
Головний спеціаліст відділу координації та контролю управління фінансового моніторингу
ПАТ ВТБ Банк
08.2008 − 10.2010 (2 роки 1 місяць)
• Виявлення та аналіз операцій, що підлягають фінансовому моніторингу. • Організація та проведення виїзних перевірок філій: – перевірка справ з юридичного оформлення рахунків клієнтів; – перевірка ведення анкет клієнтів; – перевірка дотримання вимог в частині вивчення клієнтів та здійснення щоквартального аналізу їх операцій; – перевірка касових документів; – перевірка виявлення операцій, що підлягають фінансовому моніторингу; – перевірка дотримання вимог в частині ведення реєстру операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, обміну інформацією зі Спеціально уповноваженим органом. • Організація та проведення безвиїзних перевірок філій шляхом обробки та аналізу первинних документів. • Документальне оформлення результатів перевірок філій. • Аналіз результатів перевірок філій. • Виявлення операційних ризиків та участь в процесі управління операційними ризиками. • Надання роз’яснень, оперативних консультацій відповідальним працівникам за проведення фінансового моніторингу філій та іншим працівникам Банку. • Участь в оновленні внутрішніх нормативних документів Банку у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансуванню тероризму в частині здійснення ідентифікації клієнтів та проведення фінансового моніторингу. • Участь у розробці навчальних матеріалів з питань здійснення фінансового моніторингу. • Збір, консолідація та аналіз управлінської звітності щодо проведення фінансового моніторингу філіями.
Провідний спеціаліст сектора операційного обслуговування
ПУМБ
07.2006 − 07.2010 (3 роки 11 місяців)
• Виконання обов’язків начальника сектора операційного обслуговування відділу бізнесу юридичних осіб на час його відсутності: контроль відкриття рахунків та проведення ідентифікації клієнтів; контроль проведення платежів в національній та іноземній валютах; контроль статистичної звітності НБУ; контроль накладання арештів та проведення виїмок; участь та проведення планових та оперативних нарад. Кількість працівників сектору – 8. • Супроводження та контроль за здійсненням клієнтами експортно-імпортних операцій: – робота з зовнішньоекономічними контрактами, вантажно-митними деклараціями, актами виконаних робіт, SWIT-повідомленнями; – супроводження та контроль експортно-імпортних операцій, в т.ч. операцій морських агентств, портів; – супроводження та контроль документарних операцій; – взаємодія зі службою митного контролю, іншими банками, податковими органами, органами Пенсійного фонду України в частині дотримання валютного законодавства. • Супроводження операцій купівлі-продажу іноземної валюти з наступним складанням нормативно встановленої й внутрішньої звітності. • Контроль вихідних платежів в іноземній валюті. • Збір, формування, консолідація, контроль статистичної звітності про валютні операції до НБУ. • Виявлення й реєстрація операцій, що підлягають фінансовому моніторингу. • Збір, формування, консолідація, контроль статистичної звітності щодо проведення фінансового моніторингу до НБУ. • Відкриття/закриття рахунків: прийом, перевірка й оформлення документів. • Ідентифікація: вивчення клієнтів; ведення анкет клієнтів.

Освіта

Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова
Менеджмент організацій
повна вища, 09.2001 − 06.2006 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Російська, українська – вільно (рідні). Англійська – pre-intermediate - Початковий

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

Вміння організовувати та контролювати робочий процес, досконале виконання функціональних обов'язків, підтримання професійно-сприятливої атмосфери в колективі, відповідальність, уважність, організованість, комунікабельність, працьовитість

Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Знайти роботу

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору