UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Керівник управління персоналом, відділу з готельного обслуговування ГС, служби номерного фонду в Києві
  5. Керівник управління персоналом, відділу з готельного обслуговування ГС, служби номерного фонду
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Керівник управління персоналом, відділу з готельного обслуговування ГС, служби номерного фонду

Заблоковано
 23 жовтня 2019  Місто: Київ
Вік:50 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Готельний бізнес; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень

Досвід роботи

Фахівець з готельно-ресторанного обслуговування господарської служби та управління персоналом
ТОВ "ФУД-ЛАЙФ ЕКО" (Готельно-ресторанна), Київ
07.2019 − 09.2019 (2 місяці)

Обов’язки:

  • контроль та організація роботи персоналу відділу обслуговування готелю, ресторану та прилеглої території;
  • ефективне використання підпорядкованного персоналу;
  • підбір та навчання персоналу;
  • регулярне проведення інвентаризації;
  • безпосередній контакт з клієнтами, у тому числі закордонними, для надання необхідної інформації та допомогу в разі потреби;
  • координація роботи з іншими службами підприємства;
  • співпраця з керівниками різних напрямків та рівнів;

Досягнення:

  • збільшення продуктивності праці персоналу;
  • удосконалення структури праці підлеглого відділу;
Фахівець з готельного обслуговування номерного фонду
ТОВ "Р.І.М.І." (філія фірми ТОВ "ФУД-ЛАЙФ ЕКО") (Готельно-ресторанна), Київ
08.2018 − 07.2019 (10 місяців)

Обов’язки:

  • контроль якості обслуговування, стану обладнання та найвищого комфорту у номерах, господарських та службових приміщеннях;
  • складання графіків роботи для персоналу підлеглого відділу відповідно до завантаження готелю;
  • забежпечення працівників необхідним інвинтарем для праці;
  • підтримка корпоративної політики підприємства та покращення стандартів підприємства;
  • складяння звітності про працю відділу готельного обслуговування номерного фонду;
  • конроль та підтримка найвищого рівня санітарно-гігієнічного стану готелю, ресторану та прилеглої території;
  • співпраця з черговим персоналом інженерно-технічної служби;

Досягнення:

  • активна участь у відкритті нової філіі підприємства;
  • покращення праці на якості підлеглого відділу;
Фахівець з готельного обслуговування
ТОВ " Хотел Менеджмент Груп ЛЛС" (Готельно-ресторанна), Київ
10.2016 − 07.2018 (1 рік 9 місяців)

Обов’язки:

  • відповідальність за роботу персоналу з підтримки чистоти і порядку житлових та службових приміщень готелю;
  • грамотна взаємодія зі службами готелю;
  • забежпечення працівників необхідним інвинтарем для праці;
  • ретельни контроль за витрати матеріалів номерної служби;
  • прийом та розподіл телефонних дзвінків;
  • обробка інформації (графік роботи підрозділу, інформація про заходи);
  • робота з внутрішньою обліковою системою;

Досягнення:

  • опановання та значний внесок в структуру та ефективність праці підрозділу;

Освіта

Національний аграрний університет  (Київ)
"Якість, стандартизація та сертифікація", Фахівець із стандартизації, сертифікації та якості
повна вища, 10.2006 − 04.2008 (1 рік 6 місяців)
Національний аграрний університет  (Київ)
"Захист рослин", Вчений агроном по захисту ростил
середньо-спеціальна, 09.1991 − 10.1997 (6 років )

Додаткова освіта

 Участь в проекті Stef Du Plessis "How to create a winning workplace culture", сертифікат з 25 травня 2017.
 Участь у проекті та отримання сертифікату ТЮФ Рейналд Академії, м.Будапешт, 16.11.2007, "Фахівець в області системи менеджмену якості".

Знання мов:

Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт), Англійська - Початковий

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Впевнене користування ПК: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), знання оргтехніки (принтер, ксерокс, факс), навики роботи з Internet, пошуковими системами та E-mail.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • відповідальна, активна, емоційно стресостійка, легко знаходжу контакт з коллегами, справно організую взаємодію між підрозділами та найвищу якість данної служби, швидко запам'яновую інформацію та передаю здобутий досвід, схильність до творчої діяльності. Навички: Навички управління персоналом; досвід навчання, згрупування та мотивації колективу; вміння контролювати та переконувати людей. Навички комунікації та проведення переговорів з керівниками різних напрямів та рівнів. Практичні навички забезпечення безпеки у приміщенні та на підприємстві. Хобі: подорожувати. Наявність водійських прав категорії А,В,С та закордонний паспорт.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Можливість застосування свого набутого професійного досвіду та здобуття нових навиків на посаді керівника управління персоналом; керівник відділу з готельного обслуговування господарської служби, керівник служби номерного фонду.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору