UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Керівник відділу, департаменту в Києві
  5. Керівник відділу, департаменту
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Керівник відділу, департаменту

Заблоковано
20 000 грн.
 18 жовтня 2019  Місто: Київ
Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: IT, WEB фахівці; Офісний персонал; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Опис

Ціль: можливість використання свого професійного досвіду на посаді заступника директора, керівника департаменту, керівника відділу

Бажаний рівень заробітної плати від 20 000 грн.

Професійні навички: навички керування людьми, навички стратегічного планування, знання комп’ютерних програм на рівні досвідченого користувача, досвід ведення переговорів; досвід підбору, навчання, адаптації, та мотивації персоналу, здатність примати нестандартні управлінські рішення, навички раціонального розподілення повноважень, навички планування та контролю, вміння переконувати, проведення бізнес-аналізу; оптимізація бізнес процесів на підприємстві, організація та проведення презентацій, зустрічей, ведення ділового листування, робота з вітчизняними та закордонними постачальниками, досвід в участі тендерних закупівль.


Досвід роботи


Заступник директора, Директор

Березень 2012 – Січень 2018

ТОВ «Оператор електронної реєстрації та звітності»

Розробка, впровадження та супровід веб-сервісу електронного документообігу та подання електронної звітності до Державних органів з використанням електронно-цифрового підпису.

Основні функції:

- Організація процесів IT-компанії та їх адміністрування (керування персоналом, керування розробкою, обслуговування користувачів, взаємодія з аутсорсинговими компаніями).

- Контроль юридичної діяльності компанії.

- Управління фінансами компанії.

- Управління персоналом ІТ компанії, яка займається розробкою та впровадженням програмного продукту, штат до 50 чоловік.

- Вивчення кон’юнктури ринку та реалізація вибраних напрямків діяльності, керування розробкою та впровадженням порталу електронної звітності «Оператор електронного документообігу» (http://zvitoperator.ua/). Портал обслуговав більш ніж 15 000 клієнтів щодо подачі звітності до державних органів та електронний документообіг.

- Створення служби інформаційної підтримки користувачів порталу всіх рівнів (технічного і користувацького).

- Персональний досвід у вивченні та супроводі найбільш поширених проблем, які зустрічаються при експлуатації програмного продукту, використанні та інтеграції цифрового підпису.

- Проведення комунікацій з адресатами, при реалізації функціоналу порталу, проведення круглих столів та обговорення можливостей та узгодження процедури взаємодії.

- Продаж та просування IT-продуктів на ринок.

- Взаємодія з профільними державними органами та підрозділами


Адміністратор реєстрацій

Березень 2013 – грудень 2017

ПрАТ «Інфраструктура відкритих ключів» Акредитований Центр Сертифікації Ключів

Основні функції:

- адміністрування та навчання персоналу для відокремлених пунктів реєстрації;

- впровадження та виробництво електронно-цифрового підпису;

- оцінка можливостей та інтеграція електронно цифрового підпису для спеціалізованого програмного забезпечення;

- участь у круглих столах з розвитку та впровадження електронно-цифрового підпису.


Директор

Червень 2010 – лютий 2012

ПП «Авісіна»

Оптова торгівля продуктової та агрохімічної групи товарів.

Основні функції:

- Організація, планування і координація всіх видів діяльності підприємства

- Робота з контрагентами

- Укладення і виконання господарських та фінансових договорів

- Підготовка та переклад технічної документації

- Участь у тендерних закупівлях


Менеджер медичного обладнання

Січень 2007 – червень 2010 рік

ТОВ «Сітімед» торгівля та обслуговування медичного обладнання. Представництво закордонних компаній на Україні.

Основні функції:

- Організація діяльності підприємства

- Укладання та супроводження міжнародних контрактів

- Повний супровід міжнародних замовлень підприємства

- Організація логістики підприємства

- Робота з приватними та державними клініками

- Взаємодія з державними профільними органами та підрозділами

- Повний супровід клієнтів на всіх стадіях продажу

- Пошук та робота з клієнтами


Менеджер медичного обладнання

Січень 2005 – грудень 2006

ЗАТ «УкрМедТехніка» торгівля та обслуговування медичного обладнання. Представництво закордонних компаній на Україні.

Основні функції:

- Відповідальний за напрямок підприємства

- Повний супровід замовлень від міжнародних постачальників

- Вивчення кон’юнктури ринку

- Виявлення вільних ніш ринку

- Робота з приватними та державними клініками

- Взаємодія з профільними державними органами та підрозділами

- Повний супровід клієнтів на всіх стадіях продажу


Менеджер

Січень 2001 – грудень 2004 ЗАТ «Хьюмен Україна» торгівля та обслуговування медичного обладнання та реалізація витратних матеріалів для лабораторної діагностики. Представництво закордонних компаній на Україні.

Основні функції:

- Повний супровід клієнтів на всіх стадіях продажу

- Робота з приватними та державними клініками

- Взаємодія з профільними державними органами та підрозділами


Менеджер

Грудень 1999 – жовтень 2001Інститут післядипломної освіти працівників сфери побутового обслуговування.

Основні функції:

- Проведення ліцензування та акредитації Інституту

- Створення методологічних посібників, навчальних планів, відкриття нових сеціальностей

- Робота з викладацьким штатом та студентами

Трудовий стаж: з грудня 1999 року.


Освіта:


Травень 2019- липень 2019

Київський Університет ринкових відносин

Підвищення кваліфікації за напрямом «Менеджер з розвитку бізнесу»

Вересень 2004-травень 2006 року

Київський університет туризму, економіки та права

за спеціальністю «Менеджмент організацій»

кваліфікаційний рівень «Спеціаліста»


Вересень 2001- травень 2004 рік

Інститут післядипломної освіти працівників сфери побутового обслуговування в м. Києві,

за спеціальністю «Менеджмент»

кваліфікаційний рівень «Молодший сеціаліст»


Додаткова освіта


2019 рік - Університет ринкових відносин, курс «Розробка та аналіз інвестиційних проектів» (з основами управління ризиками)

2003 рік - Учбовий центр «Успіх» за спеціальністю Адміністратор-програміст у системі «1С Підприємство 7.7»


Особисті якості:


Високі лідерські якості, цілеспрямованість, комунікабельність, енергійність, відповідальність, стійкість до стресових ситуацій, ініціативність, націленість на результат, організаційні здібності, вміння швидко аналізувати ситуацію та приймати рішення.


Знання мов: українська (вільно), російська (вільно), англійська (А2)( в процесі підвищення рівня володіння мовою).


Додатково: водійське посвідчення (категорія «В»).

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору