Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Києві
    4. Резюме Керівник відділу, департаменту в Києві
    5. Керівник відділу, департаменту
    Запропонувати вакансію
    Палівода Андрій

    Керівник відділу, департаменту

    Заблоковано
    20 000 грн.
     18 жовтня 2019   Місто: Київ
    Вік: 40 років
    Режим роботи: повний робочий день
    Рубрики: IT, WEB фахівці; Офісний персонал; Керівництво
     Перебуваю в шлюбі   Є діти 
    або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

    Опис

    Ціль: можливість використання свого професійного досвіду на посаді заступника директора, керівника департаменту, керівника відділу

    Бажаний рівень заробітної плати від 20 000 грн.

    Професійні навички: навички керування людьми, навички стратегічного планування, знання комп’ютерних програм на рівні досвідченого користувача, досвід ведення переговорів; досвід підбору, навчання, адаптації, та мотивації персоналу, здатність примати нестандартні управлінські рішення, навички раціонального розподілення повноважень, навички планування та контролю, вміння переконувати, проведення бізнес-аналізу; оптимізація бізнес процесів на підприємстві, організація та проведення презентацій, зустрічей, ведення ділового листування, робота з вітчизняними та закордонними постачальниками, досвід в участі тендерних закупівль.


    Досвід роботи


    Заступник директора, Директор

    Березень 2012 – Січень 2018

    ТОВ «Оператор електронної реєстрації та звітності»

    Розробка, впровадження та супровід веб-сервісу електронного документообігу та подання електронної звітності до Державних органів з використанням електронно-цифрового підпису.

    Основні функції:

    - Організація процесів IT-компанії та їх адміністрування (керування персоналом, керування розробкою, обслуговування користувачів, взаємодія з аутсорсинговими компаніями).

    - Контроль юридичної діяльності компанії.

    - Управління фінансами компанії.

    - Управління персоналом ІТ компанії, яка займається розробкою та впровадженням програмного продукту, штат до 50 чоловік.

    - Вивчення кон’юнктури ринку та реалізація вибраних напрямків діяльності, керування розробкою та впровадженням порталу електронної звітності «Оператор електронного документообігу» (http://zvitoperator.ua/). Портал обслуговав більш ніж 15 000 клієнтів щодо подачі звітності до державних органів та електронний документообіг.

    - Створення служби інформаційної підтримки користувачів порталу всіх рівнів (технічного і користувацького).

    - Персональний досвід у вивченні та супроводі найбільш поширених проблем, які зустрічаються при експлуатації програмного продукту, використанні та інтеграції цифрового підпису.

    - Проведення комунікацій з адресатами, при реалізації функціоналу порталу, проведення круглих столів та обговорення можливостей та узгодження процедури взаємодії.

    - Продаж та просування IT-продуктів на ринок.

    - Взаємодія з профільними державними органами та підрозділами


    Адміністратор реєстрацій

    Березень 2013 – грудень 2017

    ПрАТ «Інфраструктура відкритих ключів» Акредитований Центр Сертифікації Ключів

    Основні функції:

    - адміністрування та навчання персоналу для відокремлених пунктів реєстрації;

    - впровадження та виробництво електронно-цифрового підпису;

    - оцінка можливостей та інтеграція електронно цифрового підпису для спеціалізованого програмного забезпечення;

    - участь у круглих столах з розвитку та впровадження електронно-цифрового підпису.


    Директор

    Червень 2010 – лютий 2012

    ПП «Авісіна»

    Оптова торгівля продуктової та агрохімічної групи товарів.

    Основні функції:

    - Організація, планування і координація всіх видів діяльності підприємства

    - Робота з контрагентами

    - Укладення і виконання господарських та фінансових договорів

    - Підготовка та переклад технічної документації

    - Участь у тендерних закупівлях


    Менеджер медичного обладнання

    Січень 2007 – червень 2010 рік

    ТОВ «Сітімед» торгівля та обслуговування медичного обладнання. Представництво закордонних компаній на Україні.

    Основні функції:

    - Організація діяльності підприємства

    - Укладання та супроводження міжнародних контрактів

    - Повний супровід міжнародних замовлень підприємства

    - Організація логістики підприємства

    - Робота з приватними та державними клініками

    - Взаємодія з державними профільними органами та підрозділами

    - Повний супровід клієнтів на всіх стадіях продажу

    - Пошук та робота з клієнтами


    Менеджер медичного обладнання

    Січень 2005 – грудень 2006

    ЗАТ «УкрМедТехніка» торгівля та обслуговування медичного обладнання. Представництво закордонних компаній на Україні.

    Основні функції:

    - Відповідальний за напрямок підприємства

    - Повний супровід замовлень від міжнародних постачальників

    - Вивчення кон’юнктури ринку

    - Виявлення вільних ніш ринку

    - Робота з приватними та державними клініками

    - Взаємодія з профільними державними органами та підрозділами

    - Повний супровід клієнтів на всіх стадіях продажу


    Менеджер

    Січень 2001 – грудень 2004 ЗАТ «Хьюмен Україна» торгівля та обслуговування медичного обладнання та реалізація витратних матеріалів для лабораторної діагностики. Представництво закордонних компаній на Україні.

    Основні функції:

    - Повний супровід клієнтів на всіх стадіях продажу

    - Робота з приватними та державними клініками

    - Взаємодія з профільними державними органами та підрозділами


    Менеджер

    Грудень 1999 – жовтень 2001Інститут післядипломної освіти працівників сфери побутового обслуговування.

    Основні функції:

    - Проведення ліцензування та акредитації Інституту

    - Створення методологічних посібників, навчальних планів, відкриття нових сеціальностей

    - Робота з викладацьким штатом та студентами

    Трудовий стаж: з грудня 1999 року.


    Освіта:


    Травень 2019- липень 2019

    Київський Університет ринкових відносин

    Підвищення кваліфікації за напрямом «Менеджер з розвитку бізнесу»

    Вересень 2004-травень 2006 року

    Київський університет туризму, економіки та права

    за спеціальністю «Менеджмент організацій»

    кваліфікаційний рівень «Спеціаліста»


    Вересень 2001- травень 2004 рік

    Інститут післядипломної освіти працівників сфери побутового обслуговування в м. Києві,

    за спеціальністю «Менеджмент»

    кваліфікаційний рівень «Молодший сеціаліст»


    Додаткова освіта


    2019 рік - Університет ринкових відносин, курс «Розробка та аналіз інвестиційних проектів» (з основами управління ризиками)

    2003 рік - Учбовий центр «Успіх» за спеціальністю Адміністратор-програміст у системі «1С Підприємство 7.7»


    Особисті якості:


    Високі лідерські якості, цілеспрямованість, комунікабельність, енергійність, відповідальність, стійкість до стресових ситуацій, ініціативність, націленість на результат, організаційні здібності, вміння швидко аналізувати ситуацію та приймати рішення.


    Знання мов: українська (вільно), російська (вільно), англійська (А2)( в процесі підвищення рівня володіння мовою).


    Додатково: водійське посвідчення (категорія «В»).

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *

    Часто шукають

    ↑ Вгору