Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • Організація роботи відділу реклами.
• Планування бюджету.
• Планування, впровадження і контроль рекламних проектів (виставки, мотиваційні та BTL- акції).
• Підготовка і контроль виходів інформації в ЗМІ.
• Оцінка ефективності проведення рекламних кампаній.
• Досвід взаємодії з підрядними організаціями у сфері реклами та поліграфії.
Додаткова інформація:
Комп’ютерні навики
Офісні програми: Word, Excel, Outlook, Internet, Openоffice, PowerPoint.
Володіння мовами:
Російська — базовий
Українська — рідна
Особисті риси:
Комунікабельність, старанність, ініціативність, працьовитість, порядність і сумлінність при виконанні завдань. Уміння планувати роботу і бачити результат. Здатність і бажання працювати в команді.
Менеджер з реклами та PR
04.2012 – 04.2013 вкл.
ТОВ "ЕЛЬГРАФ". Виробництво гофрованого картону, паперової та картонної тари.
Просування поліграфічної компанії на внутрішньому та зовнішньому ринках. Підвищення впізнання і лояльності до бренду.
Розробка дизайнів, виготовлення рекламно-поліграфічної продукції: візиток, листівок, новорічних календарів, сувенірної продукції та ін.
Планування та підготовка бюджету на поточний рік.
Реклама на зовнішніх сайтах, довідниках міста, області, країни.
Розміщення реклами у пресі та друкованих виданнях.
Поштова та електронні розсилки.
Менеджер з реклами та PR
10.2011-12.2011
ПП 'МеДіС'. Лабораторний центр, діагностика аналізів.
Планування. Формування щомісячного бюджету.
Формування рекламних заходів.
Розробка та забезпечення POS матеріалами та сувенірною продукцією.
Планування та впровадження рекламних акцій.
Участь у конференціях, наукових семінарах.
Робота з рекламними агентствами і ЗМІ (ТБ, радіо, преса, борди, транспорт), зовнішні сайти, довідниках міста і обл. Аналіз і звітність рекламних компаній.
Керівник відділу маркетингу та реклами
03.2008–10.2011
Маркетолог
12.2006-02.2008
ТОВ ТД 'Класик - ювелір'. Дистриб'юторська компанія на російському ювелірному ринку.
Організація роботи і здійснення контролю діяльності відділу реклами.
Формування маркетингово бюджету річного та щомісячного.
Формування рекламно-інформаційних стратегій і заходів, щодо просування продукції. Планування рекламних кампаній: складання та виконання річного медіа-плану.
Стимулювання збуту: розобка, проведення мотиваційних акцій та BTL- заходів.
Проведення тендерів, підготовка та участь в ювелірних виставках; контроль використання елементів фірмового стилю ТД; постановка технічних завдань дизайнерам.
Розробка, створення та підготовка макетів до друку; замовлення та контроль: POS матеріалів, сувенірної продукції, фірмової упаковки та етикеток.
Забезпечення місць продажів POS матеріалами, сувенірною продукцією та фірмовою упаковкою.
Робота з рекламними агентствами і ЗМІ: вибір найбільш оптимальних форм і методів реклами, визначення оптимальних носіїв; визначення найкращого часу і місця розміщення реклами, оцінка ефективності рекламних кампаній.
Планування і проведення маркетингових досліджень ринку конкурентів; аналіз даних отриманих в результаті проведення досліджень.
Аналіз рекламних компаній. Відстеження ефективності розміщення рекламних матеріалів в засобах масової інформації (ЗМІ), з ціллю залучення нових клієнтів.
Підготовка звітів і презентацій проведеної роботи.
Розвиток сайту: оновлення поточної інформації про компанію, умови співробітництва, стимулюючих акціях, асортименті продукції.
Поштова та електронні розсилки.
Координатор проекту
10.2003-11.2006
ТОВ "Атланта-Сервіс"
Гуртовий постачальник яєчного порошку. Власне виробництво сухих напівфабрикатів під брендом «У кращих традиціях».Освіта
Державний університет 'Вища школа економіки' (Москва, Росія)
Рік закінчення 2008
• Підвищення кваліфікації в області маркетингу 'Німа Маркетинг-А', спеціаліст
Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З.Гжицького (Львів, Україна)
Рік закінчення 2003
• Технологія зберігання, консервування та переробки молока , спеціалістКурси, тренінги, сертифікати.
Державний університет 'Вища школа економіки' (Москва, Росія)
Рік закінчення 2008
• Підвищення кваліфікації в області маркетингу 'Німа Маркетинг-А'
Навчально - кадровий центр 'Ювелір - профі' '6 карат' (Москва, Росія)
Рік закінчення 2006
• 'Коштовне каміння, метали і сплави.'