Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 1) Досвідчений менеджер з орієнтацією на отримання Компанією максимального прибутку та збільшення її вартості;
2) Успішний досвід проведення переговорів з ключовими клієнтами.
3) Складання та координація використання бюджету.
4) Досвід управління та розвитку відносин з ключовими клієнтами.
5) Наявність лідерських та управлінських навиків, що підтверджено успішним розвитком кар'єри менеджера.
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами ПзІІ «Імперіал Тобако Юкрейн»
1) Проведення переговорів з ключовими клієнтами з метою підписання контрактів та покращення умов співпраці.
2) Імплементація і контроль виконання умов підписаних контрактів.
3) Планування та імплементація плану активностей в рамках цільового бюджету.
4) Управління та розвиток відносин з ключовими клієнтами, формування довгострокових партнерських відносин.
5) Оперативне планування і прогнозування.
6) Розробка та реалізація бізнес-планів з розвитку продажів компанії через ключових клієнтів.
7) Управління бюджетом, складання та координація використання бюджету ввірених клієнтів.
8) Забезпечення оперативного та своєчасного введення продуктових найменувань в асортиментну матрицю магазинів ввірених клієнтів.
9) Планування обсягів збуту та індивідуальних цільових показників по ключовим клієнтам.
10) Планування і контроль календаря маркетингових активностей по мережах.
11) Виконання плану продажів.
12) Ведення внутрішньої корпоративної звітності.
Досягнення:
1) Виконання річного плану реалізації продукції в 2015р. на 185%
2) Заключення 3 річного контракту з мережею РОСТ.
3) Успішне проведення річних переговорів з мережами Амстор, Арда-Дон, Посад, Класс, Аттіка-2007, Каштан, Кисет.
5) Успішна реалізація проекту «Нестандартний підхід до вітрини» в мережі Квартал 5, Кисет, ЄМК.Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, факультет обліку та аудиту, спеціаліст з обліку та аудиту, економіст з обліку та аудиту«10 кроків успішного продажу», 2011р. Тренінг
«Мастерство полевых продаж», 2012р. Тренінг
«New generation» - ведення довгострокових переговорів, 2013р. Тренінг
«Microsoft Excel 2010», 2013р. Тренінг
«Навики переговорів», 2014р. Тренінг
«Введення складних переговорів», 2015р. Тренінг