Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Створення контент-плану на 30 днів з частотою постингу 1 раз в день.
Теми підбираються під потреби Вашої цільової аудиторії, щоб бути ближчими з нею і допомагати вирішувати конкретні проблеми і задачі, а не всі можливі.
Написання постів.
Створення контент-плану для сторіс 10-20 в день із легким монтажом. Зараз живий контакт та короткі відео набирають все більшої популярності. Половина користувачів дивиться не пости, а сторіс. І якщо Ви не ведете сторіс, то складається враження, що Ви не активні в соцмережі і не завжди на зав'язку. Тому вони підвищують рівень довіри.
Підбір тематичних хештегів і геоміток - один із способів органічного і безкоштовного просування.
Підбір реферансів для фото.
Освіта.
Курс "Затребуваний контент-маркетолог " Ольги Жгенті.
Конференція "Жесткий Питерский СММ"
Марафон по просуванню в Інстаграмі "СММ - по дорослому"
Навики:
В процесі навчання була виконана наступна робота для проекту:
Аналіз цільової аудиторії - потрібно, для того, щоб спілкуватися з аудиторією однією мовою, попадати в її проблеми і точно їх вирішувати.
Аналіз конкурентів - дасть змогу оцінити нішу, визначити тренди, щоб взяти і адаптувати кращі моменти і не повторити невдачі.
Пропрацювання особистого бренду - самостійно важко оцінити себе і не зрозуміло, що варто транслювати, а що ні. Допоможу розкрити ті якості, які будуть допомагати просуватися, зближувати з аудиторією.
Пропрацювання продуктової лінійки - для того, щоб привернути увагу, викликати довіру до себе і свого продукту, охопити і не втратити потенційних покупців.
Як додаткові навички:
Створення інтернет-магазину на базі WordPress( магазин по догляду і прибирання)
Робота з редакторами: Canva,PixArt,InShort,VN - для створення публікацій та відео.
Про себе: Швидко вчуся і освоюю нові знання, аналізую інформацію і співставляю отримані дані для певного висновку і дій ( за освітою - лікар, тому іде аналогія з тим, як на основі симптомів і анамнезу поставити діагноз). Завжди виділялася нестандартністю і креативом.