UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Рівному
  4. Резюме Копірайтер в
  5. Копірайтер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Копірайтер

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Рівне
Вік:35 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - знання 1С бухгалтерії; - знання пакету Microsoft Office (word, excel); - знання офісної техніки (факс, принтер, ксерокс) та експлуатація її в роботі; - вміння проводити заходи в рамках корпоративної культури компанії; - вміння проводити співбесіди; - проведення базової рекламної компанії підприємства (замовлення реклами на буклетах,візитівках та через мережу Інтернет); - вміння проводити переговори з потенційними клієнтами та партнерами на російській та українській мовах; - підхід до іноземних громадян та вирішення їхніх житлово-комунальних та побутових потреб; - знання основ етики та естетики на виробництві; - знання діловодства; - вміння швидко та грамотно набирати текст. 2013 рік- ТзОВ "Бюро подорожей Туризм У.А-менеджер з туризму" Обов"язки:-обслуговування клієнтів-підбір для них індивідуальних турів, консультації, оформлення договорів. А також-розробка пропозицій по координації турпродуктів із урахуванням індивідуальних вимог клієнта,вивчення довідників по туризму з метою формування власних інформаційних баз по туроператорам, розробка рекламної продукції (брошури, флаєра, карти знижок) для збільшення клієнтської бази. 2008-2012 рр. - Тодіні Коструціоні Дженералі С.П.А. (будівництво доріг,аеродромів та спортивних об’єктів)- бухгалтер, менеджер з логістики та секретар-керівника. Обов’язки: ведення бухгалтерії (рахунки,банківські виписки,авансові звіти,списання пального),облаштування житлово-комунальних умов іноземним працівникам, ведення діловодства, виконання різних операцій із застосуванням комп’ютерної техніки, виконання функцій, що включають організаційне-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника (контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень,організація зустрічей для керівника). 2006-2007 рр. - ТзОВ “Олес” (гуртова та роздрібна торгівля)-бухгалтер. Обов’язки: ведення бухгалтерії (накладні, акти, рахунки, банківські виписки, авансові звіти), здача звітів у підзвітний період, прийом та відписка товару згідно реєстру. 2005-2006 рр. - приватний підприємець Тоюнда Петро Адамович (перевезення вантажів на території України) – бухгалтер-логіст. Обов’язки: ведення документів необхідних для перевезення, пошук постійних клієнтів, ведення бухгалтерії, оформлення візитівок та рекламних буклетів підприємця.2000-2004 рр. - повна вища освіта. Рівненський Державний Гуманітарний Університет, факультет-документальні комунікації та менеджмент. 2005-2006 рр. – курси бухгалтерів. Державна Академія Статистики Обліку та Аудиту.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору