UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Одесі
  4. Резюме Личный помощник в
  5. Личный помощник
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Личный помощник

Заблоковано
15 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Одеса
Вік:32 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Керівництво

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Прием и распределение звонков Английский язык Сопровождение клиентов Документооборот Организация встреч Обеспечение жизнедеятельности офиса Организация деловых поездок Закупка товаров и услуг исполнение поручений руководителя Прием посетителей Исполнение личных поручений руководителя Планирование рабочего дня руководителя Контроль исполнения решений Организация корпоративных мероприятий Синхронный перевод Административная поддержка руководителя Январь 2016 — по настоящее время Internal Line Interior Design ОАЭ Строительство, недвижимость, эксплуатация, проектирование Офис-менеджер / Личный помощник Answer phones and operate a switchboard. Route calls to specific people. Answer inquiries about company. Greet visitors warmly and make sure they are comfortable. Schedule meetings and conference rooms. Prepare travel vouchers. Take and relay messages. Update appointment calendars. Schedule follow-up appointments. Send email and faxes. Organizes work by reading and routing correspondence; collecting information; initiating telecommunications. Provides historical reference by utilizing filing and retrieval systems. Simultaneous translation. Booking tickets and hotels, Февраль 2015 — сентябрь 2015 “Oberoi”, ОАЭ Гостиницы, рестораны, общепит, кейтеринг F&B assistant, Events coordinator 1. Follow Hotel procedures for announcing self at the room, entering the guest room, presenting the order and the check; do assigned side duties including tray setup, tray runs, increase revenue and “wowing” the guests, exceeding expectations, by going above and beyond the duties. 2. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests' service needs; thank guests with genuine appreciation. Ноябрь 2013 — февраль 2014 Маркет-Украина Киев Финансовый сектор Sales manager The main tasks were: Sale of the company's services; Finding and attracting new customers; Working with existing customers; Working with databases; Implementation of sales plan. Февраль 2013 — июнь 2013 Макдоналдс Киев Гостиницы, рестораны, общепит, кейтеринг Cashier Acceptance and issuance of ordersВысшее образование (Магистр) 2015 Kyiv National University of Technology and Design Engineering Economics, Managment of Busines

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору