Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Львів
  4. Резюме Менеджер по кадрах, інспектор відділу кадрів, інженер з охорони праці, інженер з організації та норм в
  5. Менеджер по кадрах, інспектор відділу кадрів, інженер з охорони праці, інженер з організації та норм
Запропонувати вакансію
Допко Юрій

Менеджер по кадрах, інспектор відділу кадрів, інженер з охорони праці, інженер з організації та норм

,
2 500 грн.
Заблоковано
 22 січня 2017   Місто: Львів
Вік: 46 років
Режим роботи: повний робочий день
Категорії: Офісний персонал
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички:  Рекрутинг, ведення кадрового ділолводства, підвищення кваліфікації персоналу, співпраця із Державною службою зайнятості ( подача звітів про наявні вакансії та їх заповнення, участь у семінарах для роботодавців та у ярмарках вакансій ). Word, Excel, 1С 7.7.,інтернет. ). Ведення особових справ. 2). Підготовка наказів по особовому складу та по підприємству. 3).Табельний облік, контроль за дотриманням працівниками вимог трудової дисципліни. 4). Закриття Виконував наступні роботи табелів по підрозділах в програмі 1С.7.7. 5). Подача звітів в Державну службу зайнятості – про наявні вакансії та про прийнятих працівників. 6). Участь в семінарах для роботодавців у Львівському міському центрі зайнятості та ярмарках вакансій. 7). Складання графіку чергових відпусток, оформлення відпусток та листків непрацездатності. 8). Пошук працівників на вакантні посади : а). спеціалізовані сайти ; б). Державна служба зайнятості ; в). газети « Ваш магазин », « Запрошуємо на роботу », « Шанс »; г). кадрові агентства : « РоЛен», « Вентуре », « Цитадель М », « Тримекс », « West-classic». 9). Аналіз резюме. 10). Співбесіди з кандидатами на вакантні посади. 11). Прийом, переведення, звільнення працівників. 12). Ведення книги реєстрації наказів по кадрах. 13). Ведення журналу обліку і руху трудових книжок. 14). Оформлення трудових книжок та вкладишів до них. 15). Підвищення кваліфікації робітників через присвоєння вищих кваліфікаційних розрядів та суміжних професій ( член кваліфікаційної комісії ). 16). Нормування праці по механічному цеху ( штампувальні, зварювальні роботи, різка труб та листового металу ). Представляв підприємство на 15-тій Ярмарці кар’єри 06.11.2008р. організованій Львівським обласним центром зайнятості та Національним університетом « Львівська політехніка ». Додатково робота інженера з охорони праці. 1). Підготовка та розробка документів необхідних для одержання дозволу на початок робіт з підвищеною небезпекою. ( штампувальні роботи ). Дозвіл надано Західним експертно – технічним центром. 2). Розробка інструкцій з охорони праці по професіях. 3). Розробка інструкції по наданню першої медичної допомоги. ЗАТ 'Львівський автомобільний завод' (колишній «ЛАЗ» ) Період роботи: 15.11.2001 – 29.03.2006. Працював у відділі організації праці та заробітної плати і відділі управління персоналом. Посада: начальник бюро праці і заробітної плати пресово-заготівельного цеху. Стаж по професії 'нормувальник' – 10 років (5,5 р. ВАТ 'Львівсільмаш', 4,5 р. ЗАТ 'ЛАЗ').Освіта – вища. Закінчив у 2000 році Львівський Національний університет імені Ів. Франка за спеціальністю "Економіка підприємства", кваліфікація - економіст. 1991-1994 – Львівський поліграфічний технікум. спеціальність: “Товарознавство книги”, кваліфікація – товарознавець.2009 рік Міжнародний інститут економіки і менеджменту (м.Харків) спеціалізація «Менеджер з персоналу». 25.10.2006-05.12.2006 – Львівська державна фінансова академія. Підвищення кваліфікації: “Вивчення програми 1С: Бухгалтерія”. 08.09.1998-16.06.1999 – Центр технології бізнесу і права, Інститут технологій бізнесу і права, перепідготовка за спеціальністю “Менеджмент і організація виробництва”. 26.09.1994-01.02.1995 – Львівський інститут підвищення кваліфікації “Електрон”. Спеціальність: “Бухгалтерський облік з використанням ПЕОМ”. Кваліфікація – бухгалтер.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Часто шукають:

↑ Вгору