Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Хороше знання трудового законодавства України
Київрибоохорона
04.2012 – по 10.2012 (строковий трудовий договір) – начальник відділу кадрів та організаційного і правового забезпечення
Основні обов'язки:
- координування роботи відділу;
- пошук, підбір персоналу, проведення співбесід з кандидатами на вакантні посади;
- допомога новим працівникам під час адаптації;
- вирішення питань найму, звільнення, переведення працівників з дотриманням чинного законодавства;
- організація табельного обліку на підприємстві;
- складання і виконання графіків відпусток;
- розробка правил внутрішнього трудового розпорядку, положень про відділи, посадових інструкцій;
- контроль за трудовою та виконавчою дисциплінами;
- консультування керівництва та персоналу з питань трудового законодавства України;
- підготовка матеріалів для рекомендації працівників до заохочень та винагород;
- складання штатного розпису, штатного заміщення;
- кадрове діловодство від А до Я;
Досвід проходження перевірки інспекцією з праці, прокуратур (відповіді на запити, проблемні звільнення).
ПАТ “Технологічна Аграрна Компанія Об’єднана”
08.2009 – 11.2011 - секретар генерального директора, менеджер з адміністративної діяльності, менеджер з персоналу (єдиний, штат – 260 чол.)
Основні обов’язки:
- пошук і підбір персоналу на вакантні посади згідно заявок керівництва;
- допомога при адаптації в компанії нових працівників.
- подання звіту про кількісний склад персоналу та його рух керівництву підприємства (щомісячно);
- координування роботи секретарів;
- забезпечення оптимального документообігу між філіалами;
- координування корпоративного мобільного зв’язку;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю (документально і в програмі 1С 8.2);
- облік, ведення і зберігання трудових книжок;
- оформлення та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
- складання штатного розпису, штатного заміщення і штатних структур;
- складання довідок про минулу і теперішню трудову діяльність працівників;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- облік відпусток;
- оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам;
- складання і своєчасне подання звітності до Центру зайнятості;
- організація корпоративних свят.
ТОВ «БК «Забудова»
липень 2008 – серпень 2009 Секретар
Центр по роботі з дітьми та молоддю за місцем проживання
листопад 2006 – серпень 2007 Педагог-організатор, соціальний педагог
Спеціальна школа-інтернат №12
вересень 2002 – вересень 2006 Керівник хореографічного гуртка2009 Київський національний університет культури і мистецтв
спеціальність – менеджер видавничої діяльності.2010 - курси підвищення кваліфікації адміністративних менеджерів / Інститут післядипломної освіти НАКККіМ (свідоцтво №12СПК 682279).
2011 – курс «Основи кадрового діловодства та трудового законодавства» / Навчальний Центр «Golden Staff» (сертифікат).