UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Рівному
  4. Резюме Менеджер по персоналу, кадровик,офис-менеджер в
  5. Менеджер по персоналу, кадровик,офис-менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер по персоналу, кадровик,офис-менеджер

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Рівне
Вік:46 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Вільно володію та друкую українською, російською, німецькою мовами, впевнений користувач ПК, вміння працювати з офісною технікою. Особисті якості: Досвідчений перекладач німецької мови (склотарний завод «Консьюмерс» та виставки при Торгово-промисловій палаті м. Рівне). Маю достатні знання в області кадрової роботи та діловодства. Вважаю себе комунікабельною, наполегливою, пунктуальною, здатною до самонавчання та вдосконалення у роботі. Гарантую високу самовіддачу, а також акуратність, точність і грамотність виконання своїх посадових функціональних обов`язків. 1. жовтень 2006р. - березень 2014р. – Відділення № 3100 «Рівненська дирекція» ПАТ Банк Форум Західний регіональний центр : - з вересня 2009р. - головний спеціаліст сектору по роботі з персоналом. Основні обов`язки: 1. Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі Босс-Кадровик; з діловодства філії, 2. Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності філії. 3. Ведення обліку трудових книжок особового складу. 4. Формування і ведення особових справ працівників. 5. Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості. 6. Підготовка необхідних документів для кваліфікаційної та атестаційної комісій, проведення необхідних заходів щодо професійної оцінки працівників. 7. Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами. 8.Прийом, облік, реєстрація вхідної та вихідної документації. - з вересня 2008р. – провідний спеціаліст сектору по роботі з персоналом - з липня 2007р. – спеціаліст по роботі з персоналом - з жовтня 2006р. – секретар відділу забезпечення діяльності 2. липень 2002р. – серпень 2006р. – Рівненська облспоживспілка, головний спеціаліст відділу зовнішньоекономічної діяльності 3. вересень 2002р. – червень 2003р. – за сумісництвом – викладач німецької мови при Рівненському державному гуманітарному університеті та Рівненському економіко –гуманітарному інституті.-1996-2002р.р. –Рівненський державний гуманітарний університет, денна форма навчання. Факультет: Іноземна філологія (німецька, російська мови) та зарубіжна література. Спеціалізація: Мова (німецька, російська) і зарубіжна література.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору