UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер по работе с клиентами в Києві
  5. Менеджер по работе с клиентами
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер по работе с клиентами

Заблоковано
10 000 грн.
 13 липня 2017  Місто: Київ
Вік:30 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал

Досвід роботи

менеджер з надання інформації
ПП «ЮСН»
06.2015 − 07.2017 (2 роки 1 місяць)
- передача документів до Посольства; - робота з базою данних клієнтів; - координація та аналіз роботи веб-сайту; - консультаційни послуги іноземним та звичайним громадянам в особистому спілкуванні та при листуванні; - виконання обов’язків заступника керівника відділу; - виконання обов’язків керівника відділу; - виконання щоденних та щомісячних звітів.
менеджер з надання інформації
ТОВ «РНТ-Юкрейн»
05.2014 − 08.2014 (2 місяці)
- робота з заявниками; - прийняття та обробка заяв на отримання віз відповідно до вимог Посольства.

Освіта

Київський національний лінгвістичний університет
переклад
повна вища, 09.2014 − 02.2016 (1 рік 5 місяців)
Київський національний лінгвістичний університет
переклад (англійська)
незакінчена вища, 09.2010 − 06.2014 (3 роки 9 місяців)
спеціалізована середня загальнооствітня школа №264 з поглибленим вивченням іноземної мови м. Києва.
середньо-спеціальна, 09.2000 − 05.2010 (9 років 8 місяців)

Знання мов:

англійська - Професійний (експерт), іспанська - Професійний (експерт), українська - Професійний (експерт), російська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: ● Особисті якості: комунікабельність, бажання до інтелектуального розвитку, пунктуальність, працьовитість, оптимізм, вміння швидко адаптуватися до нових умов, неконфліктність, цілеспрямованість, винахідливість, схильність до самостійних рішень. ● Інтереси: спорт, музика, кіно, подорожування, культура.

● Лідерські навики: відповідальність, стратегічне мислення.

Комунікативні навики: уважність, відкритість, повага до інших.

Customer service навики: вміння вирішувати конфліктні ситуації.

Навики управління: досягнення цілей, робота в команді.

Аналітичні навики: збір даних, аналіх даних, оцінка даних, прийняття рішень.

● Нагороди:

- Була нагороджена дипломом від Visa Service Centre за номінацією «Best Problem Solver» (2016 рік).

- Отримала сертифікат участі у ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих науковців «Проблеми іноземної філології і перекладу» (19 грудня 2013 року).

- Була нагороджена золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні».

- Отримала подяку від Деснянської районної у м. Києві державної адміністрації за успішне навчання та значні особисті творчі досягнення і здобутки.

● Комп'ютерні програми: Microsoft Office (Word, Excel, Power point), Internet, Outlook, Zebra Designer.

Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Робота в стабільній компанії, де присутній кар'єрний ріст та можливість реалізації, з конкурентною заробітною платою.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору