UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер по работе с клиентами, Менеджер по продажам в Києві
  5. Менеджер по работе с клиентами, Менеджер по продажам
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер по работе с клиентами, Менеджер по продажам

Заблоковано
12 000 грн.
 24 березня 2023  Місто: Київ
Вік:42 роки
Режим роботи:повний робочий день, часткова зайнятість
Рубрики: Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі; Інші пропозиції

Опис


Досвід роботи 13 років 4 місяці


Продовець продовольчих товарів

ТОВ "НОВУС УКРАІНА"

Роздрібна торгівля

0 років 4 місяці 10.2022-01.2023р.

Консультування відвідувачив та покупців , щодо товару та здійснювання продажу товарів;

Проведення викладки та ротації продукції в місцях продажу у відповідності до стандартів компанії;

фасування продукцii, розміщення цінників;

Контролювати якість продукції та терміни її придатності;

Підтримувати чистоту і порядок на робочому місці.

• Чайна продукція

• Кондитерська продукція

• Бакалія

• Молочна продукція


Серпень 2020 — січень 2021

6 місяців

ТОВ "Діамеб" Киів

Менеджер( управитель) зі збутуРобота з зацікавленими клієнтами, а також з «теплою» базою існуючих клієнтів, консультації, обслуговування та обслуговування до кінця угоди. Здійснення комерційних пропозицій, постiйний контроль та зв'язок з клієнтами для своєчасного задоволення потреби клієнта по необхідним товарам (реагенти та сучасне медичне обладнання). Виконання плану продажів. Оформлення первинних бухгалтерських документів (рахунку, рахунку-контракту). Підготовка інформації для участі в тендерних закупівлям. Здійснення своєчасного планування та передача інформації для своєчасної закупівлі та доставки під кожного клієнта від виробника. Контроль відгрузки товарів зі складу компанії до складу Замовника. Контроль за виконанням договірних зобов'язань, відстеження дебіторської заборгованість.Складання та звітність за стандартами компанії.


Жовтень 2017 — червень 2018

9 місяців

СПУ ТОВ «ЛIЛЬ ФРАНСГЛАС"

Київ

Готелі, ресторани, громадське харчування, кейтеринг.

Менеджер з продажу

Робота з існуючими клієнтами, здійснення всіх етапів продажів. Формування спеціальних пропозицій для клієнтів; Підбір та консультація по асортименту посуди за бажанням і тематиці закладу, які необхідні клієнту .Повний документальний супровід (договір, рахунки, накладні, контроль відвантаження та доставки товару клієнту, ціноутворення (в встановлених межах);ведення обліку документооборуту в програмі 1 с 8.3.
Відстеження дебіторської заборгованості;
Аналіз конкурентного і цінової ситуації на ринку.


Вересень 2013 — квітень 2016

2 роки 8 місяців

ТОВ "Гастро Груп"

Київ

Промислове обладнання, верстати та комплектуючі.

Начальник відділу продажів обладнання ресторанного бізнесуЗалучення нових клієнтів, аналіз і реалізація товару на ринку збуту. Ведення переговорів з заводами виробниками, для поставки товару.Моніторинг і аналіз конкурентів.Виконання проекту з оснащення обладнанням приміщень для кафе і барів. Розрахунок кошторів по даному замовленню. Прийняття участі у виставках і в проведенні та участі в тендерних закупівлях.Укладення договорів про постачання продукції; супровід документообігу; введення документообігу в програмі 1С: 8; здійснення продажу; відвантаження і приймання товару; проведення інвентаризацій; підготовка та надання звітності за результатами роботи; Аналіз статистики продажів, залишків; Управління асортиментом; Контроль і обробка замовлень; контроль своєчасності розрахунків; контроль оплат і дебіторських заборгованостей; контроль повернень; аналіз залишків товару на складі підприємства (прихід та реалізація).


Червень 2011 — серпень 20121 рік 3 місяці


ТОВ "Екомед", Київ

Київ

Медицина, фармацевтика, аптеки.

Спеціаліст по продукціїУкладення договорів про постачання продукції ; супровід документообігу; введення документообігу в програмі 1С:8; здійснення продажу; відвантаження і приймання товару; проведення інвентаризацій; підготовка та надання звітності за результатами роботи; Аналіз статистики продажів, залишків ; Управління асортиментом; Контроль і обробка замовлень; Контроль своєчасності розрахунків; Контроль оплат і дебіторських заборгованостей; Контроль повернень; Аналіз залишків товару на складі підприємства (прихід та реалізація); Пошук клієнтів; Моніторинг і аналіз конкурентів.


Червень 2010 — квітень 2011

11 місяців

Відділення філії ПАТ КБ "Надра" КРУ

Київ

Фінансовий сектор.

Старший менеджер по роботі з фізичними особамиЗалучення клієнтів на обслуговування. Просування і консультація клієнтів по всіх банківських продуктах. Консультування, супровід та оформлення депозитних операцій. Платіжні картки. Здійснення організації і проведення операцій з кредитування (всі напрямки). Контроль за якістю, оперативністю надання інформації та послуг по всіх банківських продуктах відділом по роботі з фізичними ліцамі.Подготовка та укладання договорів для подальшої спільної роботи.


Грудень 2007 — червень 2008

7 місяців

ТОВ "АФ" Столична колегія аудиторів ",

Київ

Фінансовий сектор.

Помічник аудитора

Проведення перевірок з питань, щодо правильності введення бухгалтерського і податкового обліку. Аналіз і складання аудиторського висновку. Надання консультаційних послуг щодо правильності оподаткування та ведення бухгалтерського та податкового обліку.
Аналіз та складання аудиторського висновку.

Січень 2007 — серпень 2007

8 місяців

ТОВ «Агентство «ЛУКОМ-А-Україна», група компаній «ЛУКОЙЛ»

Київ

Охоронні послуги

Економіст, фінансово-економічної групиАналіз доходів, витрат і прибутковості компанії.Аналіз рентабельность по об'єктам. .Аналіз виручки, вартості наданих послуг.Аналіз і контроль оплати праці, перевірка та аналіз нарядів, табелів (ФОП).
Аналіз кредиторської та дебіторської заборгованості.Контроль за здійсненням платежів за договорами.Аналіз витратної частини, аналітична звітність по проекту.Зіставлення планових і фактичних показателей.Маркетінг і аналіз цін на охоронні послуги.

Березень 2005 — грудень 2006

1 рік 10 місяців

ДПІ у Подільському р-ні м. Києва

Київ

Головний державний податковий ревізор-інспектор сектору перевірок відшкодування ПДВ, відділу контрольно-перевірочної роботиПроведення перевірок з питань:
- правильності обчислення та своєчасності внесення до бюджету сум
податку на додану вартість ;
- достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на
додану вартість.

Жовтень 2004 — лютий 2005

5 місяців

ДПІ у Голосіївському р-ні м. Києва

Київ

Головний державний податковий інспектор відділу приймання податкових документів- приймання податкових документів;
- формування реєстрів.

Серпень 2000 — грудень 2003

3 роки 5 місяців

ТОВ «РЕНАР»

Київ

Охоронні послуги.

Бухгалтер-перевірка та ведення первинних документів;
- робота з касою, з банком.
- введення повного обліку на підприємстві з використанням програми 1С версії 7.
Формування звітів до соціальних фондів та до податкових органів.
Ведення кадрового обліку.
Сдавання звітів до державних органів.


Мої захоплення та інтереси :
займання рiзнимм видами спорту, фітнес.

Вміння та харатерні властивості :
Швидко і ефективно вирішую поставлені задачі. Вміння вести переговори, презентації. Націленість на результат. Вміння адекватно оцінювати обстановку і розставляти пріоритети. Комунікабельна, дисциплінована, ініціативна, наполеглива, адекватно реагую на критику, вільно взаємодію з командою, відповідальна, легко навчаюся, високе почуття відповідальності і порядності.
Навички роботи з комп'ютером:
1 С: Бухгалтерія 8.3, Банк-клієнт, Microsoft Office, Оpenoffice, Adobe Reader. Вільне орієнтування в мережі Інтернет.

Друга Вища освіта (Магістр)2008

Київський національний торговельно-економічний університет, Київ

Eкономіки, менеджменту та права, Юриспруденція

Вища освіта (Магістр)2004

Київський національний торговельно-економічний університет, Київ

Облік і аудит, Бухгалтерський облік, аналіз і аудит


Знання мов

Українська — середній

Англійська — A1 — Начальный

Громадянство: Україна

Дозвіл на роботу: Україна


Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору