UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер по работе с клиентами, Оператор call-центра в Києві
  5. Менеджер по работе с клиентами, Оператор call-центра
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер по работе с клиентами, Оператор call-центра

Заблоковано
20 000 грн.
  9 серпня 2022  Місто: Київ
Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день, позмінна робота, віддалена робота
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Офісний персонал; Телекомунікація та зв'язок
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

Фахівец з телефонного консультування клієнтів
Автоцентр на Столичному "Укр Авто", Киев (покупка авто, технічне та гарантійне обслуговування, автосервіс) (Покупка авто, технічне та гарантійне обслуговування, автосервіс), Київ
08.2021 − 07.2022 (10 місяців)

Телефонне консультування клієнтів по технічному обслуговуванню авто, запис до сервісу. Подбір запасних частин для ремонту, щільна співпраця з сервісом та відділом гарантійного обслуговування. Ведення клієнтської бази з прозвоном втрачених клієнтів, навчання нових співробітників. Робота в 1С, СРМ, створення лідів, звіти.

Фахівець контакт-центру. Керівник відділу логістики.
ТОВ "Майстер Газ", Київ (Інжинірингова компанія повного циклу), Київ
01.2020 − 08.2021 (1 рік 7 місяців)
Менеджер по роботі з клієнтами. Керівник відділу страхових ризиків
ТОВ "Авто Просто", (Адміністрування фінансових активів у групах для придбання нових автомобілей), Київ
09.2010 − 12.2019 (9 років 2 місяці)

Посада: менеджер по роботі з клієнтами. Посадові обов'язки: Особиста консультація клієнтів по умовам договору, надання телефонних консультацій, робота з електронною базою данних. . Ведення клієнтської бази з прозвоном втрачених клієнтів, навчання нових співробітників. Робота в 1С, створення лідів, звіти. З 2018р. Керівник відділу страхових ризиків. Посадові обов'язки: Співпраця з страховою компанією "Уніка". Консультація клієнтів по умовам договору страхування, робота з електронною базою даних, введення нових договорів страхування каско та автоцівілки, пролонгація нових договорів страхування, робота з боржниками, робота з бланками суворої звітності, щомісячний звіт по актам виконаних робіт. Супровід клієнтів протягом всього періоду співпраці з ними, документальне оформлення всіх операцій.

Посада: оператор “Call-центру”
КП “Госкомобслуговування” (КМДА), Київ
02.2008 − 06.2010 (2 роки 4 місяці)

з 01.08.2008р. по 01.06.2010р. Представник 1-ї категорії (контрольний та аналітичний відділ)

Посадові обов'язки: Реєстрація усних звернень громадян, робота з електронною базою данних, Обробка, перевірка виконання звернень громадян, клопотання по не вирішиним питанням, подання службових листів. Робота з районними Державними Адміністраціями. Звіти та виїзд в район по не вирішеним питанням.

Освіта

Вище Професійне Учілище № 58 м. Донецька
Продавець продовольчіх товарів,контролер-касир продовольчіх товарів
середньо-спеціальна, 09.1996 − 07.1997 (9 місяців)

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно)
Додатково: українська-рідна, російська-вільно; англійська-зі словником.

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: ПК – досвідчений користувач
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Знання мов: українська-рідна, російська-вільно; англійська-зі словником. ПК – досвідчений користувач. Особисті якості: Відповідальність, уважність, багатозадачність, стресостійкість, пунктуальність, вміння працювати з великими обсягами інформації.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору