Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- доповнення існуючого асортименту новими позиціями;
- розробка/створення нової колекції (вивчення нових тенденцій у вир-ві взуття; аналіз наявності товарів для вир-ва взуття на ринку; відвідування спеціалізованих виставок);
- формування нової колекції (аргументований вибір матеріалу, групи матеріалів у відповідності до необхідних якісних характеристик та потреб ринку);
- планування, розрахунок бюджету на нову колекцію;
- затвердження колекції з керівництвом;
- запуск розробки нових зразків матеріалів на фабриках;
- отримання зразків з фабрик та їх корегування (у разі потреби);
- проведення тестів з новими зразками матеріалів (порівняння параметрів з параметрами, необхідним/важливими при виробництві взуття; контроль тестування нових зразків матеріалів; організація пошиву експериментального взуття з нових зразків);
- розміщення замовлення на фабрику (узгодження ціни, обговорення можливих знижок та інше);
- контроль виконання замовлення;
- створення артикулу/номенклатури товару;
- розробка/оформлення паспорту товару/моделі;
- перевірка та затвердження першої партії товару на відповідність з еталонними зразками;
- розробка презентації нового товару/групи товарів;
- проведення презентації нового товару/групи товарів менеджерам з продажу;
- розробка та створення рекламної продукції для презентації нового товару;
- відрядження з метою презентації нових товарів;
- контроль продажу нового матеріалу;
- пропозиції для стимулювання продаж нового матеріалу (у разі потреби);
- надання консультацій по характеристикам товару та з приводу роботи з товаром;
- супроводження та вирішення питань з якості товару (у разі виникнення);
- проведення переговорів з фабриками;
- складання листа-претензії постачальнику, витребування компенсації (при необхідності);
- прийняття рішень, щодо подальшого використання товару та надання рекомендацій
- прийом заяв та документів по страховому випадку (робота з документами);
- аналіз матеріалів справи, виявлення та усунення випадків, пов’язаних з шахрайством;
- ведення переговорів з клієнтами;
- огляд пошкоджених ТЗ та місця ДТП, проведення страхових розслідувань;
- співпраця з контролюючими та виконавчими органами влади (ДАІ, суди), підготовка відповідних запитів, отримання необхідних документів та довідок;
- внесення мотивованих пропозицій, щодо прийняття рішення та визнання/не визнання випадку страховим;
- організація та проведення незалежних експертних досліджень з метою визначення вартості відновлювального ремонту, співпраця з СТО;
- якісна, кваліфікована підготовка, оформлення та ведення внутрішньої документації, документів суворої звітності, складання страхових актів;
- мінімізація фінансових витрат компанії;
- врегулювання страхових випадків;
- за призначенням керівництва виконувати обов’язки начальника відділу на час його відпустки, або іншої тривалої відсутності;
- та інші.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер по роботі з клієнтами в Києві"