UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер по роботі з клієнтами в Києві
  5. Менеджер по роботі з клієнтами
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер по роботі з клієнтами

Заблоковано
20 000 грн.
  6 березня 2020  Місто: Київ
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, плаваючий графік роботи
Рубрики: Нерухомість та страхування; Торгівля, продажі, закупівлі; Транспорт, автосервіс
Готовий до відряджень

Досвід роботи

Байер
Step Group (Легка промисловість), Одеса
09.2014 − 02.2020 (5 років 5 місяців)

- доповнення існуючого асортименту новими позиціями;

- розробка/створення нової колекції (вивчення нових тенденцій у вир-ві взуття; аналіз наявності товарів для вир-ва взуття на ринку; відвідування спеціалізованих виставок);

- формування нової колекції (аргументований вибір матеріалу, групи матеріалів у відповідності до необхідних якісних характеристик та потреб ринку);

- планування, розрахунок бюджету на нову колекцію;

- затвердження колекції з керівництвом;

- запуск розробки нових зразків матеріалів на фабриках;

- отримання зразків з фабрик та їх корегування (у разі потреби);

- проведення тестів з новими зразками матеріалів (порівняння параметрів з параметрами, необхідним/важливими при виробництві взуття; контроль тестування нових зразків матеріалів; організація пошиву експериментального взуття з нових зразків);

- розміщення замовлення на фабрику (узгодження ціни, обговорення можливих знижок та інше);

- контроль виконання замовлення;

- створення артикулу/номенклатури товару;

- розробка/оформлення паспорту товару/моделі;

- перевірка та затвердження першої партії товару на відповідність з еталонними зразками;

- розробка презентації нового товару/групи товарів;

- проведення презентації нового товару/групи товарів менеджерам з продажу;

- розробка та створення рекламної продукції для презентації нового товару;

- відрядження з метою презентації нових товарів;

- контроль продажу нового матеріалу;

- пропозиції для стимулювання продаж нового матеріалу (у разі потреби);

- надання консультацій по характеристикам товару та з приводу роботи з товаром;

- супроводження та вирішення питань з якості товару (у разі виникнення);

- проведення переговорів з фабриками;

- складання листа-претензії постачальнику, витребування компенсації (при необхідності);

- прийняття рішень, щодо подальшого використання товару та надання рекомендацій

провідний фахівець по роботі з клієнтами
УОСК (Страхування), Київ
09.2012 − 09.2015 (3 роки )

- прийом заяв та документів по страховому випадку (робота з документами);

- аналіз матеріалів справи, виявлення та усунення випадків, пов’язаних з шахрайством;

- ведення переговорів з клієнтами;

- огляд пошкоджених ТЗ та місця ДТП, проведення страхових розслідувань;

- співпраця з контролюючими та виконавчими органами влади (ДАІ, суди), підготовка відповідних запитів, отримання необхідних документів та довідок;

- внесення мотивованих пропозицій, щодо прийняття рішення та визнання/не визнання випадку страховим;

- організація та проведення незалежних експертних досліджень з метою визначення вартості відновлювального ремонту, співпраця з СТО;

- якісна, кваліфікована підготовка, оформлення та ведення внутрішньої документації, документів суворої звітності, складання страхових актів;

- мінімізація фінансових витрат компанії;

- врегулювання страхових випадків;

- за призначенням керівництва виконувати обов’язки начальника відділу на час його відпустки, або іншої тривалої відсутності;

- та інші.

Освіта

КНУТД (Київ)
Економіка підприємства
повна вища, 09.2010 − 06.2012 (1 рік 9 місяців)
КНУТД (Київ)
Технологій Легкої Промисловості
повна вища, 09.2007 − 06.2012 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт), Англійська - Середній

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: - досвідчений користувач ПК: Windows, MS Office (Outlook, Excel, Power Point), ресурси Internet, 1С "Підприємство", 1С "Бухгалтерія"; - вміння працювати з офісною оргтехнікою
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Навички: - досвід спілкування з клієнтами; - навички ведення договірної роботи; - уміння проводити переговори; - навички ведення претензійної роботи; - досвід представлення інтересів організації. Особисті якості: Самостійний, відповідальний, дисциплінований, пунктуальний, акуратний, цілеспрямований. Старанний, наполегливий, активний, стійкий до стресових ситуацій, адекватно реагую на критику, легко вчусь, аналітично мислю, маю гарні комунікативні навики. Хобі, захоплення: Цікавлюсь автомобілями; по можливості подорожую Україною; у вільний час займаюсь активним відпочинком - катання на велосипеді, гра в футбол.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Отримання перспективної посади з можливістю подальшого професійного і кар’єрного зросту. Хочеться працювати в стабільній компанії, яка розвивається, мати можливість побудувати в ній кар'єру, вирости як спеціаліст та особистість, а також покращувати фінанс

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору