UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер по роботі з клієнтами в Києві
  5. Менеджер по роботі з клієнтами
Запропонувати вакансію
Резюме Менеджер по роботі з клієнтами
Судакова Eлена

Менеджер по роботі з клієнтами

Заблоковано
15 000 грн.
 15 лютого  Місто: Київ
Вік:42 роки
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, часткова зайнятість
Рубрики: Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі; Інші пропозиції
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Продовець продовольчих товарів

ТОВ "НОВУС УКРАІНА"

Роздрібна торгівля

0 років 4 місяці 10.2022-01.2023р.

Консультування відвідувачив та покупців , щодо товару та здійснювання продажу товарів;

Проведення викладки та ротації продукції в місцях продажу у відповідності до стандартів компанії;

фасування продукцii, розміщення цінників;

Контролювати якість продукції та терміни її придатності;

Підтримувати чистоту і порядок на робочому місці.

• Чайна продукція

• Кондитерська продукція

• Бакалія

• Молочна продукція


Менеджер( управитель) зі збуту

ТОВ "Діамеб" Медицина та Охорона здоров'я

0 років 6 місяців 08.2020 — 01.2021р.

Робота з зацікавленими клієнтами, а також з «теплою» базою існуючих клієнтів, консультації, обслуговування та обслуговування до кінця угоди. Здійснення комерційних пропозицій, постiйний контроль та зв'язок з клієнтами для своєчасного задоволення потреби клієнта по необхідним товарам (реагенти та сучасне медичне обладнання). Виконання плану продажів. Оформлення первинних бухгалтерських документів (рахунку, рахунку-контракту). Підготовка інформації для участі в тендерних закупівлям. Здійснення своєчасного планування та передача інформації для своєчасної закупівлі та доставки під кожного клієнта від виробника. Контроль відгрузки товарів зі складу компанії до складу Замовника. Контроль за виконанням договірних зобов'язань, відстеження дебіторської заборгованість.Складання та звітність за стандартами компанії.


Менеджер по продажам

СПУ ТОВ «ЛIЛЬ ФРАНСГЛАС" Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

0 років 8 місяців 10.2017 — 06.2018р.

Робота з існуючими клієнтами, здійснення всіх етапів продажів. Формування спеціальних пропозицій для клієнтів; Підбір та консультація по асортименту посуди за бажанням і тематиці закладу, які необхідні клієнту .Повний документальний супровід (договір, рахунки, накладні, контроль відвантаження та доставки товару клієнту, ціноутворення (в встановлених межах);ведення обліку документооборуту в програмі 1 с 8.3.Відстеження дебіторської заборгованості; Аналіз конкурентного і цінової ситуації на ринку.


Начальник відділу продажів обладнання ресторанного бізнесу

ТОВ "Гастро Групп" Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 роки 8 місяців 09.2013 — 04.2016р.

Залучення нових клієнтів, аналіз і реалізація товару на ринку збуту. Ведення переговорів з заводами виробниками, для поставки товару.Моніторинг і аналіз конкурентів.Виконання проекту з оснащення обладнанням приміщень для кафе і барів. Розрахунок кошторів по даному замовленню. Прийняття участі у виставках і в проведенні та участі в тендерних закупівлях.Укладення договорів про постачання продукції; супровід документообігу; введення документообігу в програмі 1С: 8; здійснення продажу; відвантаження і приймання товару; проведення інвентаризацій; підготовка та надання звітності за результатами роботи; Аналіз статистики продажів, залишків; Управління асортиментом; Контроль і обробка замовлень; контроль своєчасності розрахунків; контроль оплат і дебіторських заборгованостей; контроль повернень; аналіз залишків товару на складі підприємства (прихід та реалізація).


Спеціаліст по продукції

ТОВ "Екомед", Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 3 місяця 06.2011 — 08.2012р.

Укладення договорів про постачання продукції ; супровід документообігу; введення документообігу в програмі 1С:8; здійснення продажу; відвантаження і приймання товару; проведення інвентаризацій; підготовка та надання звітності за результатами роботи; Аналіз статистики продажів, залишків ; Управління асортиментом; Контроль і обробка замовлень; Контроль своєчасності розрахунків; Контроль оплат і дебіторських заборгованостей; Контроль повернень; Аналіз залишків товару на складі підприємства (прихід та реалізація); Пошук клієнтів; Моніторинг і аналіз конкурентів.


Старший менеджер по роботі з фізичними особами

Відділення філії ПАТ КБ "Надра"КРУ, Київ Банки

0 років 11 місяців 06.2010 — 04.2011р.

Залучення клієнтів на обслуговування. Просування і консультація клієнтів по всіх банківських продуктах. Консультування, супровід та оформлення депозитних операцій. Платіжні картки. Здійснення організації і проведення операцій з кредитування (всі напрямки). Контроль за якістю, оперативністю надання інформації та послуг по всіх банківських продуктах відділом по роботі з фізичними ліцамі.Подготовка та укладання договорів для подальшої спільної роботи.


Помічник аудитора

ТОВ "АФ" Столична колегія аудиторів ", Київ (Надання аудиторських та консультаційних послуг).

документооборуту в програмі 1 с 8.3.

0 років 7 місяців 12.2007 — 06.2008р.

Проведення перевірок з питань, щодо правильності введення бухгалтерського і податкового обліку. Аналіз і складання аудиторського висновку. Надання консультаційних послуг щодо правильності оподаткування та ведення бухгалтерського та податкового обліку.

Аналіз та складання аудиторського висновку.


Економіст, фінансово-економічної групи

ТОВ «Агентство «ЛУКОМ-А-Україна», група компаній «ЛУКОЙЛ» м. Київ Охорона та Безпека

0 років 8 місяців 01.2007 — 08.2007р.

Аналіз доходів, витрат і прибутковості компанії.Аналіз рентабельность по об'єктам. .Аналіз виручки, вартості наданих послуг.Аналіз і контроль оплати праці, перевірка та аналіз нарядів, табелів (ФОП).

Аналіз кредиторської та дебіторської заборгованості.Контроль за здійсненням платежів за договорами.Аналіз витратної частини, аналітична звітність по проекту.Зіставлення планових і фактичних показателей.Маркетінг і аналіз цін на охоронні послуги.

Головний державний податковий ревізор-інспектор сектору перевірок відшкодування ПДВ, відділу контрол


ДПІ у Подільському р-ні м. Києва Державний сектор 1 рік 10 місяців 03.2005 — 12.2006р.

Проведення перевірок з питань:

• правильності обчислення та своєчасності внесення до бюджету сум податку на додану вартість ;

• достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість.

Головний державний податковий інспектор відділу приймання податкових документів

ДПІ у Голосіївському р-ні м. Києва Державний сектор 0 років 5 місяців 10.2004 — 02.2005р.

• приймання податкових документів;

• формування реєстрів.


Бухгалтер

ТОВ «РЕНАР» м.Київ Охорона та Безпека

3 роки 5 місяців 08.2000 — 12.2003р.

перевірка та ведення первинних документів;

робота з касою, з банком.

• введення повного обліку на підприємстві з використанням програми 1С версії 7. Формування звітів до соціальних фондів та до податкових органів.Сдавання звітів до державних органів.

Ведення кадрового обліку.


Ключова інформація:

Навички роботи з комп'ютером:

1 С: Бухгалтерія 8.3, Банк-клієнт, Microsoft Office, Оpenoffice, Adobe Reader. Вільне орієнтування в мережі Інтернет.


Освіта:

КНТЕУ

Облік і аудит Киев, 2004

КНТЕУ

Економіки, менеджменту та права Киев, 2008


Володіє мовами :

Англійська -Базовий

Украінська-вільно


Додаткова інформація:

Вміння та харатерні властивості:

Швидко і ефективно вирішую поставлені задачі. Вміння вести переговори, презентації. Націленість на результат. Вміння адекватно оцінювати обстановку і розставляти пріоритети. Комунікабельна, дисциплінована, ініціативна, наполеглива, адекватно реагую на критику, вільно взаємодію з командою, відповідальна, легко навчаюся, високе почуття відповідальності і порядності.

Захоплення та інтереси

-Фітнес

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору