UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Менеджер по роботі з клієнтами. Менеджер проєкту. Адміністратор. Помічник керівника. в
  5. Менеджер по роботі з клієнтами. Менеджер проєкту. Адміністратор. Помічник керівника.
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер по роботі з клієнтами. Менеджер проєкту. Адміністратор. Помічник керівника.

Заблоковано
 31 травня 2022  Місто: Львів
Вік:50 років
Режим роботи:повний робочий день, позмінна робота, плаваючий графік роботи
Рубрики: Готельний бізнес; Логістика, доставка, склад; Офісний персонал

Опис

Ключова інформація:


Досвід адміністративно-управлінської роботи в галузі сервісного обслуговування клієнтів, загалом, більше 20 років. Останні 17 років - в поштово- логістичній Компанії MEEST GROUP (ТзОВ СП «Росан», ТзОВ «Міст Експрес», м. Львів, вул. Зелена, 147).

Роботу шукаю у зв»язку із оголошеним по підприємству скороченням.


Досвід роботи:


Аналітік з консолідованої обробки інформації відділу обліку міжнародної пошти.

Березень 2019 – квітень 2022

ТзОВ СП «Росан»

Робота з реєстрами міжнародних відправлень в галузі ecommerce ( доставка інтернет- замовлень з-за кордону). 

Інформаційний супровід клієнтів- фізичних осіб (вхідні дзвінки). Робота з рекламаціями.


Менеджер (управитель) з питань регіонального розвитку агентської мережі; менеджер з управлінського обліку та аналізу господарської діяльності.

Лютий 2010 - Березень 2019

ТзОВ "Міст Експрес"
У зв»язку із стартом нового загальнонаціонального проекту в Компанії переведена на дану посаду.

Централізований супровід відкриття нових відділень малого формату по Україні.

Навчання персоналу відділень технологічного процесу.

Операційний супровід роботи агентських відділень (в 1С:Логістика 8.3).

Контроль дотримання касової процедури та ведення касових книг на відділеннях.

Організація документообігу та контроль взаєморозрахунків з Агентами (Агентські угоди, акти виконаних робіт, нарахування винагороди Агентам). Реєстрація/ архівація документів.

Ведення управлінського обліку основних засобів по підприємству в 1С: УТП (по Центральному офісу у Львові, власній філійній та агентській мережах по Україні). 

Організація та проведення інвентаризації ОЗ по ЦО та мережі відділень.



Керівник Call-центру (Довідково- інформаційний центр ,"гаряча лінія" 0 800 501 651)

Вересень 2005 – Лютий 2010

ТзОВ "Міст Експрес"
Створення «з нуля» в центральному офісі підприємства структурного підрозділу- Call-центру - з метою централізованого сервісного обслуговування та консультативного супроводу клієнтів Компанії.

Підбір та навчання персоналу.

Участь у розробці технологічного процесу, розробка установчого документу " Стандарти роботи оператора Call-центру", посадових інструкцій.

Планування, організація та контроль роботи Call-центру.


Додатковий досвід роботи:


Менеджер з підбору персоналу

Лютий 2004 - Вересень 2005

Рекрутингове агентство “Інформаційний центр “УСПІХ”
Підбір персоналу на замовлення. Пошук замовників.


Керівник операторського центру (супервайзер)

Листопад 1996 - Червень 2002

ТзОВ „Трансєвропейський зв”язок”), Львівська філія пейджингової компанії „BEEPER” (головний офіс- м. Київ).
Управління операторським центром: планування, організація та контроль роботи операторів (в підпорядкуванні до 50 осіб).

Розробка та впровадження технологічного процесу.

Ведення бази даних абонентів пейджингового зв"язку у Львові, облік взаєморозрахунків з абонентами.

Співпраця з ЗМІ.


Освіта:

Львівський ордена Леніна політехнічний інститут (Львів)

рік закінчення 1995

Факультет: Теплотехнічний. Спеціальність "Теплогазопостачання, вентиляція та кондиціонування".


Володіння мовами:

Англійська – базовий (написане та сказане в загальних рисах зрозумію, для вільного спілкування- недостатній).

Українська, російська – вільно, грамотно (усна, письмова).


Курси, тренінги:

Тренінги: "Розвиток управлінських компетенцій", "Особливості командоутворення"(м.Львів, ТзОВ "Міст Експрес". Тренінги, що проводилися для персоналу на підприємстві.)

Організація сучасного call-центру (2007 р., м.Київ)


Курси (6 міс.) "Технологія, організація та управління підприємством" за спеціальністю "Управління бізнесом та персоналом".(Науково- комерційна фірма "МЕНЕДЖЕР" Вищої школи управління і бізнесу, м.Львів, 2003 р.)


Додаткова інформація:

Легко вчуся, швидко опановую специфіку нової роботи, будь-які інновації.

Високий рівень самоорганізації, самодисципліни та відповідальності.

Уважність, хороша пам»ять. Доброзичливість. Висока клієнтоорієнтовність та емпатійність. 

Перевагу надаю роботі, в якій вітається самостійне прийняття рішень з відповідним несенням за них відповідальності.

Знання 1С:Логістика, 1С:УТП, базових офісних програм.

Веду активний спосіб життя- спорт (фітнес, йога), подорожі.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору