Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Впевнений користувач Microsoft Office (Microsoft Word, Excel, Office Outlook, Internet) та 1С
Директор
с 05.2013 по наст. время (1 рік 10 місяців)
ТОВ "ПМА УКРАЇНА" (Будівництво; послуги: оренда обладнання; продаж)
Обов'язки:
координація і контроль роботи менеджерів; аналіз діяльності відділу продажів; контроль фінансового відділу компанії; робота із замовниками та інвесторами; ведення телефонних переговорів з потенційними клієнтами; надання інформаційно - консультаційних послуг; підготовка презентаційних документів: комерційні пропозиції, рекомендаційні листи, фотозвіт об'єктів і обладнання; проведення зустрічей з клієнтами; робота з дебіторською заборгованістю; аналіз продажів; укладання договорів і супутня цьому робота; забезпечення своєчасності і якості виконання договірних зобов'язань; контроль складу (1:С склад); складання цін; контроль за логістикою.
Начальний відділу збуту (маркетингу)
с 10.2011 по 05.2013 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Фасадбудсервіс" (Будівництво; послуги: оренда обладнання; продаж)
Обов'язки:
робота з клієнтською базою; контакти з різними контрагентами; ведення телефонних переговорів з потенційними клієнтами; надання інформаційно - консультаційних послуг; підготовка презентаційних документів: комерційні пропозиції, рекомендаційні листи, фотозвіт об'єктів і обладнання; організація та проведення зустрічей з клієнтами; пошук нових дистриб'юторів і укладення з ними партнерських угод; робота з дебіторською заборгованістю; аналіз продажів; укладання договорів і супутня цьому робота; забезпечення своєчасності і якості виконання договірних зобов'язань; контроль складу (1:С склад); моніторинг ринку будівельного обладнання; складання цін; моніторинг діяльності конкурентів; контроль за логістикою.
Бухгалтер
с 06.2011 по 10.2011 (4 місяці)
ТОВ "ПМА Україна" (Будівництво; послуги: оренда обладнання; продаж)
Обов'язки:
робота з первинною документацією (складання, перевірка, контроль); формування і виписка податкових накладних; складання прибуткових, видаткових накладних, актів виконаних робіт (послуг); ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями; робота в програмі 1:С, клієнт-банк; підготовка договорів та додаткових угод; ведення складського обліку; контакти з різними підприємствами; ведення телефонних переговорів; надання інформаційно - консультаційних послуг; підготовка презентаційних документів: комерційні пропозиції, рекомендаційні листи.
Адміністратор департаменту логістики
с 10.2010 по 05.2011 (7 місяців)
ПП "ННР" (ТОВ "УФО") (Торгівля)
Обов'язки:
ведення своєчасного і безперебійного документообігу між складом і головним офісом у суворій відповідності до встановлених вимог до форм і термінів надання документів та звітності; підготовка документів управління відділом: оформлення наказів директора, складання та оформлення листів, актів, доручень і т.п .; прийом та обробка заявок від клієнтів, контроль їх і своєчасна передача на склад для комплектування замовлення; реєстрація та облік всіх договорів з клієнтами; надання менеджерам інформації по відсутніх документах в комплекті документів клієнта.Херсонський Державний Університет, Інститут філології та журналістики. Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури. Редактор освітніх видань, Херсон.