UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер по роботі з клієнтами, постачання, проектів, помічник керівника, повна зайнятість в Києві
  5. Менеджер по роботі з клієнтами, постачання, проектів, помічник керівника, повна зайнятість
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер по роботі з клієнтами, постачання, проектів, помічник керівника, повна зайнятість

Заблоковано
6 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Будівництво, архітектура

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Впевнений користувач Microsoft Office (Microsoft Word, Excel, Office Outlook, Internet) та 1С Директор с 05.2013 по наст. время (1 рік 10 місяців) ТОВ "ПМА УКРАЇНА" (Будівництво; послуги: оренда обладнання; продаж) Обов'язки: координація і контроль роботи менеджерів; аналіз діяльності відділу продажів; контроль фінансового відділу компанії; робота із замовниками та інвесторами; ведення телефонних переговорів з потенційними клієнтами; надання інформаційно - консультаційних послуг; підготовка презентаційних документів: комерційні пропозиції, рекомендаційні листи, фотозвіт об'єктів і обладнання; проведення зустрічей з клієнтами; робота з дебіторською заборгованістю; аналіз продажів; укладання договорів і супутня цьому робота; забезпечення своєчасності і якості виконання договірних зобов'язань; контроль складу (1:С склад); складання цін; контроль за логістикою. Начальний відділу збуту (маркетингу) с 10.2011 по 05.2013 (1 рік 7 місяців) ТОВ "Фасадбудсервіс" (Будівництво; послуги: оренда обладнання; продаж) Обов'язки: робота з клієнтською базою; контакти з різними контрагентами; ведення телефонних переговорів з потенційними клієнтами; надання інформаційно - консультаційних послуг; підготовка презентаційних документів: комерційні пропозиції, рекомендаційні листи, фотозвіт об'єктів і обладнання; організація та проведення зустрічей з клієнтами; пошук нових дистриб'юторів і укладення з ними партнерських угод; робота з дебіторською заборгованістю; аналіз продажів; укладання договорів і супутня цьому робота; забезпечення своєчасності і якості виконання договірних зобов'язань; контроль складу (1:С склад); моніторинг ринку будівельного обладнання; складання цін; моніторинг діяльності конкурентів; контроль за логістикою. Бухгалтер с 06.2011 по 10.2011 (4 місяці) ТОВ "ПМА Україна" (Будівництво; послуги: оренда обладнання; продаж) Обов'язки: робота з первинною документацією (складання, перевірка, контроль); формування і виписка податкових накладних; складання прибуткових, видаткових накладних, актів виконаних робіт (послуг); ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями; робота в програмі 1:С, клієнт-банк; підготовка договорів та додаткових угод; ведення складського обліку; контакти з різними підприємствами; ведення телефонних переговорів; надання інформаційно - консультаційних послуг; підготовка презентаційних документів: комерційні пропозиції, рекомендаційні листи. Адміністратор департаменту логістики с 10.2010 по 05.2011 (7 місяців) ПП "ННР" (ТОВ "УФО") (Торгівля) Обов'язки: ведення своєчасного і безперебійного документообігу між складом і головним офісом у суворій відповідності до встановлених вимог до форм і термінів надання документів та звітності; підготовка документів управління відділом: оформлення наказів директора, складання та оформлення листів, актів, доручень і т.п .; прийом та обробка заявок від клієнтів, контроль їх і своєчасна передача на склад для комплектування замовлення; реєстрація та облік всіх договорів з клієнтами; надання менеджерам інформації по відсутніх документах в комплекті документів клієнта.Херсонський Державний Університет, Інститут філології та журналістики. Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури. Редактор освітніх видань, Херсон.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору