Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Додаткові відомості
Володіння мовами : українська – вільно, німецька - початковий.
Володіння ПК – на рівні впевненого користувача.
Посвідчення:
- Продавця продовольчих і непродовольчих товарів V(п’ятого) розряду,
- Оператора комп’ютерного набору,
- Про підвищення кваліфікації з Основи комп`ютерної грамотності (спеціалізація «1С:Бухгалтерія 7.7»).
Участь у семінарі, на тему:
- «1С:Бухгалтерія 8 – нові можливості для ефективної та зручної роботи», ПП «Штурман».
- "Єдиний семінар для бухгалтерів та керівників" — Компанія КТС
Особисті якості :
- Своєю перевагою у роботі вважаю відповідальність
- Уміння працювати в стресових ситуаціях
- Бажання працювати на високому рівні, навчатися будь-якому необхідному фаху.
- Уміння працювати творчо, діяти ініціативно;
- Розвинене почуття гумору, комунікабельна
Про роботу:
Завдячуючи компаніям у яких я працювала - маю безцінний досвід та хороших друзів. Будучи у новій сфері, максимально стараюся себе у ній реалізувати та стати цінним працівником.
Більш розгорнуте резюме за посиланням http://natakholod.wix.com/pro-mene
Асистент керівника
2014 - 2015рр.
"Allboards-Україна"(м.Львів),
Основні обов`язки:
Виконання доручень керівника;забезпечення життєдіяльності офісу;
адміністрування та контроль за розробкою 3-х сайтів; виконувала функції менеджера з продажу,менеджера із зв`язків з громадськістю; формування замовлень у постачальника; контроль залишків товару на складі; проведення інвентаризації; співпраця з бухгалтером,
ведення документообігу; працювала у програмі "УкрСклад";створення
промо-акцій, презентацій; брала активну участь у підготовці відк-
риття роздрібного магазину; логістика; комунікація з клієнтами та партнерами; відбір резюме для керівника та запрошення кандидатів на співбесіду; та інше.
Секретар
2014р
ДВК (дільничої виробничої комісії(м.Рівне))
Основні обов`язки:
Ведення протоколів засідання; організація голосування на виборчій дільниці; проведення підрахунку голосів; розгляд звернень, заяв з питань внесення змін до списку виборців, організації та проведення голосування і підрахунку голосів на виборчій дільниці та в межах своїх повноважень прийняття щодо них рішення; та інші.
Офіс-менеджер
2013-2014рр.
ТОВ " Продторгобладнання"(м.Рівне),
Основні обов`язки:
Виконувала функції менеджера з продажу, менеджера із зв`язків з громадськістю; наповнення контенту сайту, формування цін; ведення документообігу компанії, працювала у програмі 1С "Бухгалтерія" 8:1;формування/реєстрація вхідних та вихідних листів; логістика; формування договорів,посадових інструкції, табелю обліку робочого часу; виконувала доручення керівництва; співпраця з постачальниками; та інше.
Асистент керівника
2012р.
Автомагазин/Магазин взуття (м.Рівне)
Основні обов`язки:
Виконання доручень керівника; прийом та ведення первинної документації, касових операцій та бухгалтерії, обслуговування клієнтів; стажування в програмі 1С"Бухгалтерія"8:1.
Мерчендайзер
2011р.
ПАТ «САН ІнБев Україна» (м.Рівне)
Основні обов`язки:
Дотримання планограми продукції згідно стандартів компанії; змінення цін; вирішення локальних проблем в точці продажу; підтримання товарного вигляду упаковки; підтримка іміджу торгової марки (бренду),та інше.
Менеджер по підбору персоналу
2011р.
КА " Респект" (м.Рівне)
Основні обов`язки:
Здійснення пошуку та підбору персоналу за визначеними стандартами та відповідно до цінностей компанії (замовника);напрацювання бази контактів; допомога у працевлаштуванні.2006-2009рр. Рівненський коледж економіки та бізнесу.
Молодший спеціаліст «Товарознавство та комерційна діяльність».
2009-2012рр. Національний університет водного господарства та природокористування.
Бакалавр з менеджменту організації.
2012р-2014р. Національний університет водного господарства та природокористування.
Магістр з менеджменту організації і адміністрування.2012р. Рівненський центр професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості, підвищення кваліфікації з Основи комп`ютерної грамотності (спеціалізація «1С:Бухгалтерія 7.7»).1 місяць