UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер по роботі з ключовими клієнтами в Києві
  5. Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер по роботі з ключовими клієнтами

Заблоковано
15 000 грн.
 10 квітня 2019  Місто: Київ
Вік:39 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Готовий до відряджень

Досвід роботи

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
ТОВ "СЛ Дистрибюшн." (Дистрибуція парфумів і косметичних товарів), Київ
11.2018 − 02.2019 (3 місяці)

Обов’язки:
Здійснення тактичного (середньострокового) і оперативного планування роботи з каналом збуту Національні мережі
Розробка і впровадження маркетингових активностей
Ввід в мережі нових ТМ
Договірна робота - узгодження комерційних умов договору, досягнення найкращих для Компанії домовленостей знижки, обсяг ретро бонусів, відстрочки, вартість лістингу.
Організація і контроль оформлення договорів і доп. угод.
Забезпечення представленості в мережах.
Внесення пропозицій по оптимізації асортиментних матриць.
Підтримка взаємовигідних і лояльних взаємин з мережами.
Контроль ДЗ
Звітність.
Досягнення: Ввід нових ТМ в Локальні мережі.

Начальник відділу продажів
ТОВ "Імекс Трейд" (Виробництво і продаж продуктів харчування, експорт, імпорт.), Київ
02.2018 − 09.2018 (7 місяців)

Обов’язки:
Виконання фінансово-господарської діяльності підприємства в області матеріально-технічного забезпечення, заказів, збуту продукції на ринку і по договорам поставки, транспортного і адміністративно-господарського обслуговування, забезпечення ефективного і цільового використання матеріальних і фінансових ресурсів, зниження збитків, забезпечення виконання плану продажів, дохідності, забезпечення отримання чистого доходу компанії.
Виконання і координування розробки маркетингової стратегії.
Проведення переговорів від імені підприємства з контрагентами підприємства по господарських операціях, аналіз і корегування і подання керівництву на підписання господарських договорів, всі додатки до нього, при необхідності створення їх, забезпечення їх виконання.
Участь від імені підприємства в ярмарках, торгах, на виставках по рекламуванню і реалізації продукції.
Прийняття мір по своєчасному заключенню господарських і фінансових договорів з поставниками і споживачами продукції, розширенню прямих і довгострокових господарських зв’язків, забезпечення виконання договірних зобов’язань по поставкам продукції (по кількості, номенклатурі, асортименту, кількості, строкам і іншим умовам поставок.
Попередження і ліквідація надлишків товарно-матеріальних цінностей, а також перевитрати матеріальних ресурсів.
Організація роботи підлеглих. Організація роботи складського господарства, водіїв, створення умов для належних умов і збереження матеріальних ресурсів, а також готової продукції. Забезпечення раціонального використання всіх видів транспорту, удосконалення вантажно-транспортних робіт.
Забезпечення своєчасного складання встановленої звітності про виконання планів по збуту готової продукції.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
ТОВ "Комюкрейнторг" (Дистрибуція продуктів харчування), Київ
04.2016 − 08.2017 (1 рік 4 місяці)

Обов’язки:
Здійснення тактичного (середньострокового) і оперативного планування роботи з каналом збуту Локальні мережі
Пошук нових клієнтів в каналі збуту Локальні мережі, вхід в мережі.
Договірна робота - узгодження комерційних умов договору, досягнення найкращих для Компанії домовленостей знижки, обсяг ретро бонусів, відстрочки, штрафи, вартість лістингу.
Організація і контроль оформлення договорів і доп. угод.
Розробка цільових програм, визначення перспективних напрямків розвитку каналу збуту Локальні мережі.
Виконання плану по каналу збуту Локальні мережі.
Своєчасна ротація, розширення асортиментних матриць мереж, оперативне введення новинок.
Забезпечення представленості в мережах.
Розрахунок доцільності, узгодження і проведення Акцій в мережах.
Розробка і узгодження графіків поставок продукції.
Здійснення постійного аналізу інформації про перспективи розвитку ринку, про діяльність та плани Партнерів і Конкурентів, про ефективні бізнес схемах діяльності. Вироблення рішення щодо вдосконалення діяльності сектора на підставі отриманої інформації
Розробка ефективних стратегій розвитку продажів, внесення пропозицій по оптимізації асортиментних матриць, моделей ціноутворення.
Управління підлеглим персоналом сектора, розробка і проведення заходів з професійного розвитку співробітників, підвищенню їх мотивації
Підтримка взаємовигідних і лояльних взаємин з мережами.
Контроль ДЗ
Звітність.
Досягнення: збільшення продажів продукції компанії на 40%.

Начальник департаменту відділу прямої дистрибуції
ТОВ «Делішес Фуд» (Дистрибуція продуктів харчування), Київ
10.2015 − 04.2016 (6 місяців)

Обов’язки: - оцінка роботи персоналу,
- проведення промо акцій,
- проведення презентацій товарів,
- контроль роботи персоналу,
- нарахування заробітної плати персоналу,
- контроль дебіторської заборгованості клієнтів,
- проведення переговорів з клієнтами,
- ведення звітної і аналітичної документації.
Досягнення: - зменшення дебіторськох заборгованості до 10%.

Менеджер зі збуту
ТОВ «Делішес Фуд» (Дистрибуція продуктів харчування), Київ
07.2014 − 10.2015 (1 рік 3 місяці)

Обов’язки: - збір та аналіз замовлень,
- контроль за своєчасним надходженням розрахунків,
- робота по закриттю дебіторської заборгованості,
- контроль поставок товарів та супровідної документації,
- активний розвиток існуючої клієнтської бази,
- перевірка платоспроможності потенційних клієнтів,
- проведення презентацій товарів,
- участь в переговорах, та підписання договорів,
- вивчення існуючого попиту на товар,
- організація мерчандайзингу,
- ротація товару,
- щотижневе планування замовлень для виконання встановленого плану ,
- щотижневий аналіз проведеної роботи, з метою виявлення негативних факторів, що впливають та процес та темпи збуту,
- планування оптимальних маршрутів пересування з одночасним обхватом максимально можливих точок реалізації товару,
- напрацювання додаткових торгових точок,
- ведення звітності,
- просування торгової марки в роздрібних та гуртових мережах .
Досягнення: - збільшення клієнтської бази, збільшення продажів.

Торговий представник
ТОВ «Мадагаскар» (Дистрибуція продуктів харчування), Київ
09.2010 − 12.2010 (2 місяці)

Функціональні обов'язки: розвиток бази клієнтів;
забезпечення виконання плану за обсягом продажів;
ведення переговорів, презентація продукції;
укладення договорів поставки;
збір дебіторської заборгованості;
дотримання стандартів мерчендайзингу в торгових точках.

Торговий представник
ТОВ МФ «Фаворит Плюс» (Виробництво і продаж продуктів харчування), Київ
01.2010 − 04.2014 (4 роки 3 місяці)

ТОВ МФ «Фаворит Плюс» З січня 2011р по квітень 2014 року торговий представник.
(Продаж м’ясо ковбасних виробів)
Обов’язки:обслуговування існуючих клієнтів (згідно чіткому маршруту відвідування) та пошук нових
Відстеження дебіторської заборгованості
Виконання задач по збільшенню видимості, доступності і впізнанні брендів компанії
Побудова оптимальних продажів і взаємин зі своїми клієнтами
Ведення переговорів
Ведення звітної документації
Виконання планових показників за різними абсолютними і відносними показниками.
Досягнення: - Напрацювання клієнтської бази з нуля.

Освіта

Житомирський Національний Агроекологічний Університет (Житомир)
Технологічний
повна вища, 09.2004 − 06.2007 (2 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 Психологія креативності 2007р
 Резерв керівних кадрів 2007р

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Intenet; програми MS OFFICE, 1С, 1С документообіг; EDI (Електронний обмін даними) мобільні додатки: Мобільний агент.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Маю багатий досвід роботи з клієнтами; досить легко знаходжу спільну мову з людьми; володіння ПК: програми MS OFFICE. Маю посвідчення водія категорій «А,В,С1,С». Досвід керування 6 років

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору