Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Робота в Україні
- →
- Резюме
- →
- Резюме в Києві
- →
- Резюме Менеджер по роботі з ключовими клієнтами в Києві
- →
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
Дане резюме вже не актуально.Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.
Знайти схожі резюме Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
Заблоковано
6 000 грн.
22 січня 2017 Місто: Київ Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Торгівля, продажі, закупівлі
Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Знання ПК, Microsoft Office, 1С-Підприємство.
Професіонал з великим практичним досвідом успішних продаж та взаємовідносин з клієнтами.
Наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком кар'єри менеджера.
Досвiд проведення дiлових органiзацiй.
Особисті якості
Комунікативність;
Цілеспрямованість;
Обов'язковість;
Присутнє інноваційне мислення;
Організованість;
Працьовитість;
Порядність;
Відповідальність;
Здібності до керівничих посад.
Наполегливість;
Швидке навчання і творчій підхід до вирішення поставлених задач;
Присутня зацікавленість до пізнання нового та удосконалення своїх професійних якостей;
Без шкідливих звичок.
Менеджером відділу торгівлі елітної продукції.
Тра 2007 - по сьогодні (5 років 4 міс)
ТОВ «Декосан»
від 20 до 50 співробітників; Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт (Спеціалізація ТОВ «Декосан»: виробництво сонцезахисних систем.)
Особові обов'язки:
Робота з бухгалтерською програмою 1С;
Оформлення бухгалтерської документації (рахунки-фактури, накладні, які необхідні для відвантаження товару, договори);
Організація та контроль роботи з фірмами-партнерами ТОВ "Декосан";
Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву;
Контроль дебіторської заборгованості фірм-партнерів ТОВ "Декосан";
Аналітика фінансових звітів;
Проведення ділових семінарів;
Організація персоналу на виробництві;
Планування власного робочого часу;
Формування процесу роботи відділу продажу готових виробів;
Проведення контролю якості товару під час його виробництва;
Проведення ділових переговорів, індивідуальний підхід роботи для кожного з партнерів (клієнтів);
Менеджером відділу торгівлі.
Жов 2006 - Кві 2007 (7 міс)
ТОВ «Затишна оселя»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт (»: Імпорт міжкімнатних дверних блоків російської торгівельної марки «Дера».)
Особові обов'язки:
Робота з бухгалтерською програмою 1С;
Оформлення документації купівлі/продажу;
Організація та контроль взаєморозрахунків з клієнтами;
Ведення ділових переговорів з фірмами-партнерами;
Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву;
Пошук нових клієнтів;
Аналітика маркетингового ринку;
Планування щомісячних замовлень товару, для постачальників;
Формування дилерської системи;
Ведення контролю, щодо замовлень товару в будівельні гіпермаркети (мережі «Епіцентр» і «Нова лінія»).
Менеджером відділу торгівлі
Жов 2005 - Тра 2006 (8 міс)
ТОВ «Мабелек»
до 20 співробітників; Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт (Імпорт світлотехнічної комплектації з Італії.)
Особові обов'язки:
Пошук нових клієнтів;
Ведення переговорів з потенційними партнерами;
Вміння знаходити індивідуальний підхід до кожного з покупців;
Робота з бухгалтерською програмою 1С(8.0);
Оформлення первинної документації(рахунки-фактури, накладні і ін.)
Планування робочого часу.
Менеджер в сфері обслуговування.
Вер 2003 - Жов 2005 (2 роки 2 міс)
ТОВ «Смачна картопля»
від 100 до 500 співробітників; Послуги для населення - інше
Особові обов'язки:
Організація персоналу;
Спілкування з людьми;
Адаптація до попиту товару та оперативна реакція до ситуації, яка склалася з ціллю прибутку;
Вміння знайти швидко оптимальний варіант для вирішення проблем в будь-якій складній ситуації.
Власні досягнення: підвищення з посади працівника в сфері обслуговування на посаду администратора.Університет економіки та права «КРОК», м. Київ, Україна.
Рік закінчення 2006
Менеджер зовнішньоекономічної діяльності», Диплом бакалавра та магістра з відзнакою.