UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер проекта, менеджер по закупкам в Києві
  5. Менеджер проекта, менеджер по закупкам
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер проекта, менеджер по закупкам

Заблоковано
  8 листопада 2018  Місто: Київ
Вік:43 роки
Режим роботи:
Рубрики: Логістика, доставка, склад; Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень

Досвід роботи

Освіта

повна вища,  −

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

РЕЗЮМЕ

ГОЛУБЧИК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

Вік: 37

Місто проживання: Київ

Сімейне положення: одружений, сину 12 років

Контактний телефон: (+38) 050-715-01-98

e-mail: a_golubchyk@ukr.net


___________________________________________________________________

ДОСВІД РОБОТИ

ДУ “Професійні закупівлі” , м. Київ, Україна (по контракту)

Посада: Фахівець у сфері публічних закупівель

Період роботи: 10.2017 р. – 09.2018 р.

Обов’язки:

- розробка і впровадження методик та методичних рекомендацій в сфері ціноутворення;

- розробка і впровадження категорійної стратегії;

- розробка та просування семінарів та тренінгів у сфері публічних закупівель;

- проведення семінарів і лекцій з питань ціноутворення та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі;

- проведення семінарів з питань пошуку цінової інформації;

- проведення маркетингових досліджень та цінового аналізу ринку товарів;

- створення робочих груп (кросфункціональних команд) для реалізації проектів та управління ними;

- Scrum Master команди і робочих груп;

- Фасилітація зустрічей;

- участь в робочих групах по створенню та впровадженню е-каталогів;

- участь в робочих групах по створенню та впровадженню рамкових угод;

- створення технічних специфікацій для тендерної документації на товари;
- розробка та впровадження бізнес-процесів для забезпечення роботи централізованої закупівельної організації;

- технічний і інформаційний супровід проведення публічних закупівель.


ДП “Укрпромзовнішекспертиза” , м. Київ, Україна

Посада: начальник відділу аналізу та відображення цінової інформації (Редакція)

Період роботи: 09.2016 р. – 09.2017 рр.

Обов’язки (додатково до попередніх):

- організація ефективної роботи відділу;

- планування бюджету відділу;

- пошук нових джерел фінансування відділу та ринків збуту видання;

- проведення семінарів з питань пошуку цінової інформації;

- розробка внутрішньої документації відділу - методик, рекомендацій, настанов, посадових інструкцій, положень.


ДП “Укрпромзовнішекспертиза” , м. Київ, Україна

Посада: начальника відділу Редакція (по сумісництву)

Період роботи: 01.2013 - 09.2016 рр.

Обов’язки (додатково до попередніх):

- планування та забезпечення ефективної роботи редакції;

- створення та розповсюдження інформаційного видання “Дайджест цін товарів на світових ринках”;

- представництво редакції у відносинах з авторами та державними органами;

- написання та редагування аналітичних статей;

- пошук авторів та тем для наповнення журналу;

- контроль формування кошторисів, затвердження художнього та графічного оформлення,

тиражу видання.


ДП “Укрпромзовнішекспертиза” , м. Київ, Україна

Посада: заступник начальника відділу кон’юнктурно-цінового аналізу

Період роботи: 07.2011 - 09.2016 рр.

Обов’язки (додатково до попередніх):

- розробка стратегії і тактики розвитку відділу;

- забезпечення відділу необхідними для роботи інформаційними матеріалами;

- розробка заходів, спрямованих на поліпшення якості послуг відділу;

- контроль якості наданих послуг;

- вивчення потреб споживачів в інформаційних послугах щодо ціноутворення і цінового аналізу;

- навчання співробітників.

ДП “Укрпромзовнішекспертиза” , м. Київ, Україна

Посада: молодший експерт, експерт, спеціаліст, головний спеціаліст

Період роботи: 02.2009 - 07.2011 рр.

Обов’язки:

- пошук, збір та аналіз цінової інформації;

- проведення маркетингових досліджень, цінового аналізу контрактів та комерційних пропозицій;

- розробка методик та рекомендацій щодо аналізу ціноутворення на ринку товарів та послуг;

- проведення моніторингу цін товарів та послуг;
- підготовка тендерної документації;

- підготовка цінових звітів, оглядів, досліджень;

- пошук нових джерел інформації;

- укладання та супровід договорів;
- закупівля товарів та послуг для підприємства.


ПП “Еколіт” , м. Київ, Україна

Посада: директор (виробництво метало-пластикових конструкцій)

Період роботи: 12.2005 - 02.2009 рр.

Обов’язки:

- керування виробничим підприємством;

- запуск виробництва з “0”;

- пошук постачальників;

- пошук співробітників;

- налагодження закупівлі та поставок сировини;

- організація збуту;

- контроль якості виробництва та монтажу.


ДХАК “Артем” , м. Київ, Україна

Посада: спеціаліст відділу інженерних технологій та інновацій

Період роботи: 02.2004 - 09.2005 рр.

Обов’язки:

- опис та впровадження бізнес-процесів на виробництві;

- систематизація та деталізація звітності планово-економічного відділу.

Інститут колоїдної хімії та хімії води ім. А.В.Думанського НАН УКРАЇНИ , м. Київ, Україна

Посада: спеціаліст з водопідготовки та водоочищення

Період роботи: 01.2003 - 11.2003 рр.

Обов’язки:

- проведення аналізу води;

- написання методик;

- проведення лабораторних робіт.

____________________________________________________________________

ОСВІТА

Київський національний економічний університет (друга вища), м. Київ, Україна

Ступінь: магістр фінансів, Період навчання: 2002 - 2004 рр.

Національний технічний університет України НТУУ “КПІ”, м. Київ, Україна

Ступінь: спеціаліст, Спеціальність: інженер-еколог, Період навчання: 1998 - 2003 рр.

____________________________________________________________________

ВМІННЯ ТА НАВИКИ

● пройшов курси оцінювачів за напрямком “Оцінка об’єктів у матеріальній формі”;

● успішно закінчив курс «Програма професіоналізації закупівель» Центру вдосконалення закупівель Київської школи економіки;

● успішно закінчив курс «Тренінг для тренерів в сфері закупівель» Центру вдосконалення закупівель Київської школи економіки;

● пройшов програму навчання «Категорійний менеджмент» в Go Business;

● українська, російська - вільно, англійська - Intermediate;

● вільне володіння офісними програмами ПК, Trello, Bitrix, тощо.

____________________________________________________________________

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

● відповідальний, стресостійкій, присутні лідерські якості, швидко навчаюсь, вмію працювати в команді, неконфліктний, вмію працювати на результат, прагну вдосконалення в усьому, пунктуальний та дисциплінований;

● є водійські права А і В категорій;

● маю закордонний паспорт;

● маю досвід громадської діяльності, перший заступник Голови ГО “Український Легіон”.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору