UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер з адміністративної діяльності,кадровик в Києві
  5. Менеджер з адміністративної діяльності,кадровик
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер з адміністративної діяльності,кадровик

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:39 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Компьютерні навики:весь Office ( Word, Excel, Outlook), 1C 8.1, Internet, PHotoshop. Особисті якості: Комунікабельність, відповідальне відношення до поставлених завдань, уміння ефективно планувати робочий час, цілеспрямованість, шкідливих звичок не маю. Можливість професійного і кар'єрного зростання. Менеджер з адміністративної діяльності - кадровик. Забезпечення підприємства трудовими ресурсами, кадрова робота (ведення кадрового діловодства (накази, прийняття, звільнення, переведення, відпустки тощо), прийом і звільнення співробітників, ведення табеля обліку робочого часу співробітників, видача довідок про трудову діяльність працівників, складання графіка щорічних відпусток, , складання штатного розкладу, внесення змін до штатного розпису, прийом і звільнення співробітників, ведення табеля обліку робочого часу співробітників, оформлення та ведення особових справ співробітників, прийом, оформлення, зберігання і видача трудових книжок, складання посадових інструкцій, підбір та адаптація персоналу, моніторинг ринку праці і заробітних плат. Ведення архіву особистих справ після звільнення працівника, подання звітності в центр безробіття.); Формування особистих справ співробітників. Ведення архіву. Ведення, облік, зберігання трудових книжок працівників; адміністрування роботи офісу (зв'язок, програмне забезпечення, постачання, контроль над діяльністю співробітників) ведення первинної бухгалтерії; Повне забезпечення підприємства витратними матеріалами, організація доставки (складання оптимальних маршрутів для водія), ведення обліку по роботі транспортних засоб; Складання наказів і контроль їх виконання; Реєстрація та ведення договорів з контрагентами, збір реєстраційних документів для підписання договорів. Ведення ділового листування(листи-консультації, службові записки, листи в держ.органи). Помічник керівника підприємства ТОВ “КФ-аудит” Прийом, звільнення, переведення співробітників, складання графіка відпусток і його контроль за виконанням, складання наказів, оформлення і ведення трудових книжок. Ведення кадрової документації відповідно до трудового законодавства України, ведення обліку особового складу працівників, формування особистих справ співробітників, формування і внесення змін до штатного розкладу. Ведення табеля обліку робочого часу, зберігання документальної інформації; - організація роботи по питаннях щоденної і періодичної звітності. Робота з клієнтами, консультування клієнтів з питань укладання договорів, укладення договорів, актів. Організація введення робочого часу керівника, допомога в проведенні нарад. Контролювати якість підготовки, правильність складання, узгодження та затвердження документів, що подаються на підпис керівництву фірми. Виконувати доручення керівника, приймати оперативні заходи, спрямовані на своєчасне і якісне їх виконання. Ведення ділового листування(листи-консультації, службові записки, листи в держ.органи Помічник керівника департаменту непрофільних активів і прав на активи АСК 'Укррічфлот'. Моніторинг і аналіз ринку нерухомості України. Розробка пропозицій відносно управління, використання непрофільних активів Компанії. Участь в розробці рекламно-інформаційного матеріалу. Робота з агентствами нерухомості. Ведення переговорів з потенційними орендарями.МАУП (м. Львів), менеджмент організацій, управління бізнесом, спеціаліст.Технікум дизайну (м.Львів), модельєр декоративної косметики, молодший спеціаліст

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору