Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Компьютерні навики:весь Office ( Word, Excel, Outlook), 1C 8.1, Internet, PHotoshop.
Особисті якості: Комунікабельність, відповідальне відношення до поставлених
завдань, уміння ефективно планувати робочий час, цілеспрямованість, шкідливих звичок не маю. Можливість професійного і кар'єрного зростання.
Менеджер з адміністративної діяльності - кадровик.
Забезпечення підприємства трудовими ресурсами, кадрова робота (ведення кадрового діловодства (накази, прийняття, звільнення, переведення, відпустки тощо), прийом і звільнення співробітників, ведення табеля обліку робочого часу співробітників, видача довідок про трудову діяльність працівників, складання графіка щорічних відпусток, , складання штатного розкладу, внесення змін до штатного розпису, прийом і звільнення співробітників, ведення табеля обліку робочого часу співробітників, оформлення та ведення особових справ співробітників, прийом, оформлення, зберігання і видача трудових книжок, складання посадових інструкцій, підбір та адаптація персоналу, моніторинг ринку праці і заробітних плат. Ведення архіву особистих справ після звільнення працівника, подання звітності в центр безробіття.); Формування особистих справ співробітників. Ведення архіву. Ведення, облік, зберігання трудових книжок працівників;
адміністрування роботи офісу (зв'язок, програмне забезпечення, постачання, контроль над діяльністю співробітників)
ведення первинної бухгалтерії;
Повне забезпечення підприємства витратними матеріалами, організація доставки (складання оптимальних маршрутів для водія), ведення обліку по роботі транспортних засоб;
Складання наказів і контроль їх виконання;
Реєстрація та ведення договорів з контрагентами, збір реєстраційних документів для підписання договорів.
Ведення ділового листування(листи-консультації, службові записки, листи в держ.органи).
Помічник керівника підприємства
ТОВ “КФ-аудит”
Прийом, звільнення, переведення співробітників, складання графіка відпусток і його контроль за виконанням, складання наказів, оформлення і ведення трудових книжок.
Ведення кадрової документації відповідно до трудового законодавства України, ведення обліку особового складу працівників, формування особистих справ співробітників, формування і внесення змін до штатного розкладу.
Ведення табеля обліку робочого часу, зберігання документальної інформації; - організація роботи по питаннях щоденної і періодичної звітності.
Робота з клієнтами, консультування клієнтів з питань укладання договорів, укладення договорів, актів.
Організація введення робочого часу керівника, допомога в проведенні нарад. Контролювати якість підготовки, правильність складання, узгодження та затвердження документів, що подаються на підпис керівництву фірми.
Виконувати доручення керівника, приймати оперативні заходи, спрямовані на своєчасне і якісне їх виконання.
Ведення ділового листування(листи-консультації, службові записки, листи в держ.органи
Помічник керівника департаменту непрофільних активів і прав на активи АСК 'Укррічфлот'.
Моніторинг і аналіз ринку нерухомості України.
Розробка пропозицій відносно управління, використання непрофільних активів Компанії.
Участь в розробці рекламно-інформаційного матеріалу.
Робота з агентствами нерухомості.
Ведення переговорів з потенційними орендарями.МАУП (м. Львів), менеджмент організацій, управління бізнесом, спеціаліст.Технікум дизайну (м.Львів), модельєр декоративної косметики, молодший спеціаліст