UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер з логістики (імпорт, склад) в Києві
  5. Менеджер з логістики (імпорт, склад)
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер з логістики (імпорт, склад)

Заблоковано
25 000 грн.
 15 травня 2023  Місто: Київ
Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Логістика, доставка, склад; Медицина, фармацевтика

Досвід роботи

менеджер з логістики
ТОВ "ВІНАРА" (Фармацевтика), Київ
02.2019 − 10.2021 (2 роки 7 місяців)

- організація процесів "поставка товару-розподіл-продаж";
- аналіз попиту на товар, формування заявки на поставку товару в асортименті, відповідно до замовлень дистриб'юторів;
- підготовка пакету документів для брокера на розмитнення товарів;
- узгодження з дистриб'юторами замовлень та строків поставок;
- розрахунок вартості, організація і планування доставок товару клієнтам;
- контроль взаєморозрахунків з перевізниками;
- вирішення спірних питань з перевізниками (претензії, компенсації);
- товарний облік в 1С;
- організація і контроль складських операцій (видача розпоряджень на збір та відвантаження зі складу);
- організація, проведення і зведення інвентаризацій на складах;
- формування звітності по витратам на складські, транспортні, митні послуги;

менеджер з логістики
ТОВ "ДСВ Логістика" (Логістичний оператор), Київ
11.2016 − 08.2017 (9 місяців)

- організація і контроль складських операцій (видача розпоряджень на збір та відвантаження зі складу);
- робота в системі адресного зберігання товарів на складі (внесення даних клієнта, товарів, обробка замовлень, переміщення товарів, оприбуткування товару на склад і т.д.);
- контроль обліку руху товару в системі 1С WMS;
- організація, проведення і зведення інвентаризацій;
- звіряння залишків товарів на складах;
- робота з актами невідповідності і актами рекламації;
- робота з транспортними організаціями, ведення переговорів з питань ушкодження і втрати вантажів;
- документальний супровід складських і транспортних операцій, формування рахунків клієнтам за надані послуги;
- проведення особистих зустрічей з клієнтами;
- рішення проблем і запитів від клієнтів;

менеджер з логістики
ФОП Латишев (Інтернет-магазин побутової техніки), Київ
09.2013 − 11.2016 (3 роки 2 місяці)

- планування оптимальних маршрутів доставки, виходячи з встановлених приоритетів та економічної доцільності;
- робота з транспортними організаціями по Україні, контроль розрахунків за виконані послуги, ведення переговорів з приводу пошкодження і втрати вантажу;
- координація роботи комірника, водія, менеджерів з продажу;
- вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
- ведення поточної документації по всім операціям (облік товарів: оприбуткування на склад, переміщення між складами, розрахунки з клієнтами та постачальниками);
- ведення каси;
- аналітика продажів, формування оптимального асортименту;
- формування замовлень постачальникам і контроль постачань;
- проведення інвентаризацій;
- робота з сервісними центрами по Україні з метою забезпечення гарантійного ремонту продукції;
- участь у підборі та навчанні персоналу;
- заміщення директора під час відряджень;

менеджер з логістики
ТОВ "МДМ-УкраЇна" (Торгово-виробнича компанія з продажів покрівельних матеріалів), Київ
06.2011 − 08.2013 (2 роки 2 місяці)

- планування оптимальних маршрутів доставки, виходячи із встановлених пріоритетів та економічної доцільності;
- робота з транспортними організаціями по Україні, контроль розрахунків за надані послуги;
-координування роботи комірника, водія, менеджерів по продажах;
- вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
-участь в розробці акційних пропозицій для клієнтів, редагування рекламно-демонстраційної літератури;
- координація взаємодії і обмін інформацією з відділом продажів;
- прийом замовлень від ділерів (телефон, факс, e-mail);
- ведення поточної документації по всіх операціях (виставлення рахунків, перевірка видаткових і податкових накладних, розсилка пакетів документів клієнтам і контроль повернення документів, введення оплат по рахунках);
- контроль кредиторської і дебіторської заборгованості;
- аналіз продажів, формування оптимального асортименту;
- формування замовлень постачальникам і контроль постачань;
- проведення інвентаризацій;
- забезпечення офісу і складу необхідними товарами і послугами (канцтовари, вода, ремонт офісної техніки і т.д.);
- участь в підборі і адаптації персоналу;
- заміщення директора під час його відряджень;

Освіта

НТУУ "КПІ" (Київ)
Міжуніверситетський медико-інженерний факультет, аналітик комп'ютерних систем
повна вища, 09.2003 − 05.2009 (5 років 7 місяців)

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Англійська - Середній, Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Знання ПК на рівні впевненого користувача (MS Office, Excel, Internet, 1C, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics Axapta та ін.)
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Особисті якості: надійна, порядна, целеспрямована, з творчим потенціалом, розвинені організаторські здібності, винахідлива. Шкідливих звичок не маю. Крім вказаного, маю досвід: - проектної роботи з організації відділу логістики з 0 у невеликих компаніях; - доставки та монтажу промислових та побутових воріт, дверей та шлагбаумів. В найближчий час планую поглибити знання англійської мови.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Бажаний рівень заробітної плати: розглядаю різні варіанти, враховуючи цікавість задач, об'єм роботи, віддаленість від дому, графік роботи. Розглядаю виключно правий берег.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору