Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Обов'язки:
- підтримання існуючих та пошук нових клієнтів (B2B), збільшення обсягів продажів та налагодження більш тісних зв’ язків у відповідному регіоні (Вінницька, Житомирська, Київська, Черкаська та Чернігівські обл.)
- постійне завчасне планування роботи, надання планів/звітів керівництву, занесення всіх необхідних даних по роботі з клієнтами в CRM-систему – SAP
- досягнення поставлених цілей з продажу та дохідності; контроль витрат, а також дохідності всіх сервісних операцій відповідно до річного плану; реалізація коригувальних дій в разі необхідності
- проведення енергоаудитів (встановлення датчиків, аналіз даних та презентація даних клієнтам)
- супровід, узгодження договорів із замовниками
- самостійне підвищення рівня власних професійних та загальних знань
- надання технічної підтримки та регулярне технічне навчання дилерів, партнерів
- взаємодія з іншими підрозділами компанії щодо сервісних робіт, субпідрядниками та постачальниками
- постійна робота з дебіторською заборгованістю
Досягнення:
- за короткий проміжок часу (до 2 місяців) освоїв нові знання для самостійної роботи в регіоні
- перевиконав план продажів в 2019 році
- швидко налагодив зв’язки з існуючими клієнтами, розширив роботу з ними та залучив ряд нових клієнтів
- системно проходив самостійні навчання новим продуктам та внутрішнім процесам компанії
Обов'язки:
- активні продажі в сфері B2B
- розвиток та збільшення обсягу продажів в закріпленому регіоні
- пошук нових клієнтів (презентація компанії, ведення переговорів, укладання договорів, налагодження системних продажів)
- планування і ведення звітності по виконаній роботі (CRM)
- робота з дебіторською заборгованістю
- аналіз ринку
- виконання бюджетних показників з продажів
- налагодження дружніх тісних зв'язків з кожним клієнтом
Досягнення:
- став частиною команди, яка починала працювати на заводі з нуля
- створення регіону продажів, де до цього не були присутні взагалі: Дніпропетровська та Полтавська обл.
- став фахівцем в абсолютно новій для себе сфері
- здобув для компанії біля 50 постійних системних та надійних клієнтів
- активно приймав участь у впровадженні клієнтського сервісу в цій специфічній галузі
Обов'язки:
- спілкування з клієнтами по телефону та пошті
- прийом та заведення замовлень
- контроль складських залишків та відвантажень замовлень
- робота з документацією
- робота в 1С та CPMS (Corrugated Packaging Management System)
- участь в інвентаризації складу готової продукції
Обов'язки:
- виконання поточного плану продажів
- аналіз продажів, залишків товарного запасу
- складання і контроль дотримання графіка поставок
- своєчасні поточні та попередні замовлення товару з урахуванням його сезонності
- контроль правильності обліку та оприбутковування товару
- своєчасна і результативна взаємодія з постачальниками при розгляді рекламацій від покупців
- своєчасна заміна та повернення бракованого, простроченого, неліквідного, сезонного товарів
- навчання персоналу основним характеристикам товарів відділу, стандартам та технікам продажів компанії
- сприяння забезпеченню безпечних умов праці
- своєчасне і якісне проведення інвентаризацій
- виконання правил роздрібної торгівлі, наявності і своєчасного
- оновлення супровідної документації (сертифікатів, інструкцій)
- мерчандайзинг товарів
Досягнення
- за 3 роки в компанії пройшов ряд підвищень: починав з продавця-консультанта (на посаді 8 місяців), потім завідуючий відділом (на посаді 8 місяців) до менеджеру відділу
- досвід керування колективом до 10 чоловік
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер з продажу в Києві"