UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер з продажу в Києві
  5. Менеджер з продажу
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер з продажу

Заблоковано
50 000 грн.
 23 жовтня 2020  Місто: Київ
Вік:36 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Офісний персонал; Керівництво; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Готовий до відряджень

Досвід роботи

Інженер з продажу сервісних послуг та запчастин
ТОВ «Атлас Копко Україна» (Продаж/сервіс компресорного обладнання), Київ
05.2019 − 08.2020 (1 рік 3 місяці)

Обов'язки:

- підтримання існуючих та пошук нових клієнтів (B2B), збільшення обсягів продажів та налагодження більш тісних зв’ язків у відповідному регіоні (Вінницька, Житомирська, Київська, Черкаська та Чернігівські обл.)

- постійне завчасне планування роботи, надання планів/звітів керівництву, занесення всіх необхідних даних по роботі з клієнтами в CRM-систему – SAP

- досягнення поставлених цілей з продажу та дохідності; контроль витрат, а також дохідності всіх сервісних операцій відповідно до річного плану; реалізація коригувальних дій в разі необхідності

- проведення енергоаудитів (встановлення датчиків, аналіз даних та презентація даних клієнтам)

- супровід, узгодження договорів із замовниками

- самостійне підвищення рівня власних професійних та загальних знань

- надання технічної підтримки та регулярне технічне навчання дилерів, партнерів

- взаємодія з іншими підрозділами компанії щодо сервісних робіт, субпідрядниками та постачальниками

- постійна робота з дебіторською заборгованістю

Досягнення:

- за короткий проміжок часу (до 2 місяців) освоїв нові знання для самостійної роботи в регіоні

- перевиконав план продажів в 2019 році

- швидко налагодив зв’язки з існуючими клієнтами, розширив роботу з ними та залучив ряд нових клієнтів

- системно проходив самостійні навчання новим продуктам та внутрішнім процесам компанії

Регіональний представник
ТОВ "Дунапак Таврія" (Виробництво гофрокартону та гофроупаковки), Київ
03.2014 − 12.2018 (4 роки 9 місяців)

Обов'язки:
- активні продажі в сфері B2B
- розвиток та збільшення обсягу продажів в закріпленому регіоні
- пошук нових клієнтів (презентація компанії, ведення переговорів, укладання договорів, налагодження системних продажів)
- планування і ведення звітності по виконаній роботі (CRM)
- робота з дебіторською заборгованістю
- аналіз ринку
- виконання бюджетних показників з продажів
- налагодження дружніх тісних зв'язків з кожним клієнтом

Досягнення:
- став частиною команди, яка починала працювати на заводі з нуля
- створення регіону продажів, де до цього не були присутні взагалі: Дніпропетровська та Полтавська обл.
- став фахівцем в абсолютно новій для себе сфері
- здобув для компанії біля 50 постійних системних та надійних клієнтів
- активно приймав участь у впровадженні клієнтського сервісу в цій специфічній галузі

Спеціаліст клієнтського сервісу
ТОВ "Дунапак Таврія" (Виробництво гофрокартону та гофроупаковки), Херсон
06.2012 − 02.2014 (1 рік 8 місяців)

Обов'язки:
- спілкування з клієнтами по телефону та пошті
- прийом та заведення замовлень
- контроль складських залишків та відвантажень замовлень
- робота з документацією
- робота в 1С та CPMS (Corrugated Packaging Management System)
- участь в інвентаризації складу готової продукції

Менеджер із збуту відділу «Побутова хімія – господарчі товари»
АТ "Нова Лінія" (Торгівля роздрібна/Retail), Херсон
12.2010 − 05.2012 (1 рік 5 місяців)

Обов'язки:
- виконання поточного плану продажів
- аналіз продажів, залишків товарного запасу
- складання і контроль дотримання графіка поставок
- своєчасні поточні та попередні замовлення товару з урахуванням його сезонності
- контроль правильності обліку та оприбутковування товару
- своєчасна і результативна взаємодія з постачальниками при розгляді рекламацій від покупців
- своєчасна заміна та повернення бракованого, простроченого, неліквідного, сезонного товарів
- навчання персоналу основним характеристикам товарів відділу, стандартам та технікам продажів компанії
- сприяння забезпеченню безпечних умов праці
- своєчасне і якісне проведення інвентаризацій
- виконання правил роздрібної торгівлі, наявності і своєчасного
- оновлення супровідної документації (сертифікатів, інструкцій)
- мерчандайзинг товарів


Досягнення

- за 3 роки в компанії пройшов ряд підвищень: починав з продавця-консультанта (на посаді 8 місяців), потім завідуючий відділом (на посаді 8 місяців) до менеджеру відділу
- досвід керування колективом до 10 чоловік

Освіта

Херсонський Державний Університет (Херсон)
Інститут Природознавства. Спеціальність: «Екологія та охорона навколишнього середовища. Спеціалізація: екологічний менеджмент та маркетинг»
повна вища, 09.2004 − 06.2009 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Середній, Російська - Професійний (експерт), Українська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: 1С: Підприємство 8.2, CPMS, Power BI, CRM-системи: Бітрікс24, SAP
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Останні 5 років звик працювати у постійних відрядженнях/полях, самостійно плануючи свою роботу. Готовий наполегливо досягати поставлених цілей, нових знань та навичок. Завжди толерую всіх оточуючих, вмію слухати, відкритий до діалогу та конструктивної критики. Готовий до відряджень по Україні та закордоном. Не маю шкідливих звичок, дуже поважаю спорт. Водійське посвідчення категорії А, B, C, C1 (6 років досвіду)
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Шукаю роботу на яку буду ходити з задоволенням. Прагну постійно навчатися та вдосконалюватися, практикувати англійську мову. Хочу мати можливість для зросту в компанії та заробляти більше - для цього я прикладу максимум зусиль.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору