UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Менеджер з туризму в
  5. Менеджер з туризму
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер з туризму

Заблоковано
2 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Львів
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Туризм та спорт

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Вільно володію комп’ютером: - MS Office (Word, Excel, Access, Power Point, Publisher); - Інтернет; - Cоціальні мережі; - Macromedia Flash Easy, GIF Animator; - CRM-система «ПАРУС - Менеджмент і Маркетинг». Досвід особистих подорожей: внутрішній туризм, закордонні поїздки. Володію системою онлайн бронювання. Ознайомлена з провідними туроператорами України. Навики розробки туристичного продукту: (дослідження ринку (аналіз попиту, конкуренції), складання програми туру, формування пакету основних та додаткових послуг, підбір засобів розміщення, розрахунок вартості та прибутковості туру. Є закордонний паспорт, постійно діюча віза. Знання психології, техніки продаж, методів маркетингових досліджень. Навики ділового спілкування та ділової переписки з клієнтами. Вміння вести переговори. Досвід проведення соціологічних досліджень: - Вплив реклами на поведінку споживачів у м. Львові (розробка програми дослідження, анкети експертного та масового опитування); - Аналіз ринку туристичних послуг міста Львова (експертне опитування) і т.д. Досвід розробки рекламних матеріалів ( буклетів, плакатів, листівок, банерів, реклами в пресі). Особисті якості: - уважна, цілеспрямована, пунктуальна; - комунікабельна, відповідальна, наполеглива; - маю схильність до аналітичного та творчого мислення; - легко піддаюсь навчанню; - умію планувати роботу і бачити результат. Хоббі, інтереси: подорожі, спорт з 04. 2013-07.2013 - Маркетолог ТзОВ "Водолій" (Роздрібна торгівля) Обов’язки: - Аналіз середовища функціонування підприємства; - Проведення маркетингового дослідження цільового ринку; - Моніторинг цін конкурентів (збір та зведення даних); - Проведення SWOT-аналізу (оцінка сильних та слабких сторін, можливостей і загроз); - Сегментування та позиціювання; - Підготовка звіту та обґрунтування шляхів покращення маркетингової діяльності на підприємстві.09.2008 - 06.2013 - Львівський інститут економіки і туризму, Факультет туризму, готельної та ресторанної справи. Спеціальність Туризмознавство. 09.2008 - 06.2013 - Львівський національний університет ім. І. Франка, Економічний факультет, Маркетинг. Закінчила з дипломом з відзнакою

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору