UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Черкасах
  4. Резюме Начальник, заступник, ассистент, адміністратор в
  5. Начальник, заступник, ассистент, адміністратор
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Начальник, заступник, ассистент, адміністратор

Заблоковано
5 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Черкаси
Вік:35 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Володію ПК на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, 1С: Підприємство, Internet). Вільно володію українською, російською та англійською мовами (зі словником). Схильна до роботи з людьми, маю високий рівень загального інтелекту, добру пам'ять, організаторські здібності, швидко вивчаю нову інформацію, вмію зберігати спокій та розсудливість, ніколи не нервую при спілкуванні. Маю широкий кругозір, толерантна. Маю аналітичний склад розуму, вмію працювати з великими обсягами інформації. Маю знання права, економіки, психології, політології, страхування, менеджменту, банківської справи, маркетингу, податкової та бюджетних систем. Я – чесна, надійна, цілеспрямована, пунктуальна, сумлінна. Шкідливих звичок не маю. ДОСВІД РОБОТИ З 2012р. – Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «Арсенал Страхування», Черкаська дирекція, начальник відділу продажів Черкаської дирекції - офісні продажі (укладення договорів страхування: життя, нерухомість юридичних та фізичних осіб, автострахування, відповідальність та ін.); - пролонгація договорів страхування; - виконання обов’язків фахівця по врегулюванню збитків (поєднувала дану посаду із основною протягом двох місяців); - підбір персоналу, проведення співбесід; навчання персоналу; - забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами; - співпраця із банками та автосалонами; контроль діяльності працівників відділення компанії, чиї робочі місця знаходяться на території автосалонів; - контроль за здійсненням безперебійної діяльності дирекції; контроль ділової активності співробітників дирекції; - збір та оформлення належним чином тендерної документації для участі в торгах. 2011 – 2012рр. – Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «АХА Страхування», Черкаська дирекція, фахівець страхування - робота з договорами (оформлення, введення, облік договорів); - офісні продажі (укладення договорів страхування: життя, нерухомість юридичних та фізичних осіб, автострахування, відповідальність та ін.); - обов’язки офіс-менеджера (прийом і розподіл дзвінків та факсів, електронна пошта, зустріч відвідувачів, ведення діловодства, забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами); - ведення клієнтської бази компанії, відстеження термінів договорів, пролонгація договорів страхування; - ведення обліку і звітності по відділенню; - відкриття точок продажу страхових продуктів; - пошук персоналу; - співпраця з банками та автосалонами. 2006 – 2011рр. – Приватне підприємство «Фортуна – С», м. Київ, фахівець із продажу туристичних продуктів - консультація клієнтів, ведення переговорів з ними; - пошук, бронювання та оформлення турів; - співпраця з туроператорами; - організація екскурсійного обслуговування по туристичним маршрутам, супровід туристичних груп; - ведення клієнтської бази; - підготовка до участі в державних закупівлях; - збір та оформлення матеріалів для участі в туристичних виставках; - медіапланування, робота зі ЗМІ, оплата та контроль виконаних робіт; - виконання адміністративних функцій.У 2011 році закінчила Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію фінансист. Диплом магістра КВ №39938008.У 2007 році закінчила курс навчання за спеціальністю «Бухгалтер». Диплом №26987

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору