UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Начальник административногохозяйственного отдела (завхоз-электрик) в Києві
  5. Начальник административногохозяйственного отдела (завхоз-электрик)
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Начальник административногохозяйственного отдела (завхоз-электрик)

Заблоковано
10 000 грн.
 23 листопада 2017  Місто: Київ
Вік:55 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Офісний персонал; Ресторанний бізнес, кулінарія
 Перебуваю в шлюбі 

Досвід роботи

Начальник административногохозяйственного отдела (завхоз-электрик)
Банк , ресторан, админ-здания
11.2017 − 10.2025 (7 років 11 місяців)

Освіта

Український фінансово-економічний інститут . СПТУ
Бух облік і аудит , слюсар-інструментальник
повна вища, 09.1994 − 09.1997 (3 роки )

Знання мов:

Українська , Російська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: ПК: впевнений користувач Microsoft Office,Word, Exel, Internet, маю посвідчення водія, кате-горії (В)

-складання угод з підприємствами та організаціями (проведення тендерів);

- ведення обліку та утримання інженерно-технічних комунікацій;

- оформлення встановлених форм звітності та обліку товарно-матеріальних цінностей;

- виконання роботи по введенню в експлуатацію та списанню товаро-матеріальних цінностей;

-складання кошторисів витрат і контроль за їх виконанням;

-ведення обліку майна та матеріалів, виданих працівникам , складання звітів тощо;

- утримання автомобільного транспорту та ведення обліку паливно-мастильних матеріалів, шин, запасних частин і агрегатів;

- аналіз витрат на технічне обслуговування та поточний ремонт рухомого складу тощо;

- оформлення документів на списання рухомого складу для постановки та зняття з обліку ДАІ, військомату;

- контроль технічного стану рухомого складу, та правильність списання ПММ;

- контроль технічного стану обладнання, меблів, офісної техніки, тощо;

-забезпечення робочих місць працівників відповідно до вимог техніки безпеки, санітарії і гігієни , а також необхідним офісним обладнанням, канцелярським приладдям , оргтехнікою тощо;

-організація правильної експлуатації службових приміщень, проведення поточних і капітальних ремонтів;

-контроль за технічним станом пожежного обладнання, санітарним станом приміщень.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору