UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Рівному
  4. Резюме Начальник отдела, менеджер по логистике,аналитик-логист, в
  5. Начальник отдела, менеджер по логистике,аналитик-логист,
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Начальник отдела, менеджер по логистике,аналитик-логист,

Заблоковано
350 грн.
 22 січня 2017  Місто: Рівне
Вік:40 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Логістика, доставка, склад

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Знання і навики: • Впевнений користувач ПК: Microsoft Word, Microsoft Excel, Outlook Express, Internet Explorer; Opera; Mozilla; 1C бухгалтерія на початковому рівні. Є властний ноутбук. • Досвід управління персоналом, побудови стратегії розвитку, організації роботи підприємства;логістика. • Вміння працювати з колективом та клієнтами. Інше: Маю водійські права категорія «A,B,С», хороший досвід водіння автомобілем 11 років. Одружений (двоє дітей). 2012р.- та поч.2013р. – Головний державний інспектор з питань праці у Рівненській області, а саме (м. Дубно, м. Радивилів) – «Територіальна державна інспекція з питань праці у Рівненській області». Посадові обов'язки: • Здійснювати самостійні і спільні перевірки планових та позапланових заходів в суб’єктів господрської діяльності, установах і організаціях, органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування по додержанню законодавства про працю та загальнообов’язкове державне соціальне страхування; • Робота з документами, наданими від установи в якої здійснюється перевірка на вимогу Інспектора; • Оформлення документів за результатами перевірки; • Ознайомлення керівників установ в яких здійснюється перевірка з документами, оформленими за результатами перевірки; • Проведення за результатами перевірки роз'яснювальної роботи з питань застосування норм законодавства про працю та загальнообов'язкове державне соціальне страхування (за згодою посадових осіб); • Перевірка установ по додержанню законодавства з охорони праці; • Здача щомісячних та щоквартальних звітів в інспекію з питань праці про роботу інспектора з питань праці закріпленних регіонів. 2011р. – Директор: фірма «ТРИТОНН» (оптова торгівля харчовими продуктами та тютюновими виробами) 2010р-поч.2011 - Торговий представник: фірма «Захід-Декор»(будівельні матеріали). Посадові обов'язки: Пошук клієнтів в Рівненській обл. Ведення переговорів на можливість співпраці з керівниками магазинів та торгових баз. Брати пряму участь у плануванні та контролю відвантаження продукції. Підготовка щотижневого звітувату в тел. режимі та ел. варіанті по намрямку руху витраченних коштів на т. з, графік відвідування по регіонам, планування роботи на наступний тиждень. 2008-2009- та поч.2010рр – Начальник відділу продаж: компанія ТзОВ «Склоресурс»(виробництво склопакетів). Посадові обов'язки: • Організація роботи співробітників відділу збуту (7 чол.) на досягнення ефективного продажу продукції, постановка і контроль виконання планів продажу; • Підбір і навчання персоналу; • Укладення договорів, контроль взаєморозрахунків; • Робота з VIP клієнтами; • Налаштування та контролювання відвантаження продукції згідно плану (відточена логістика) • Брати участь в регулюванні цін та вправно дембінгувати ними. • Пошук та розширення клієнтської бази покупців. 2007-2008рр – регіональний менеджер по продажам: компанія ТзОВ «Склоресурс» (виробництво склопакетів). Посадові обов'язки: • Приймання та обробка замовлень на виготовлення продукції; • Щоденне інформування клієнтів про стан замовлень; • Налагодження чіткої та професійної роботи з клієнтами; • Контролювати завантаження та розвантаження продукції закріпленного регіону, інформуючи при цьому клієнта; • Пошук нових клієнтів по регіону. 2006р. – експедитор ТзОВ «Зевс»(виробництво ковбасних виробів).Освіта: вища економічна освіта (облік і аудит) 2001-2006рр. «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ» - диплом бакалавра та магістра.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору