UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Начальник служби безпеки, Заступник-радник керівника з питань безпеки в Києві
  5. Начальник служби безпеки, Заступник-радник керівника з питань безпеки
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Начальник служби безпеки, Заступник-радник керівника з питань безпеки

Заблоковано
 12 березня 2023  Місто: Київ
Вік:47 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Охорона, безпека; Керівництво
 Є діти  Готовий до відряджень

Опис

Начальник служби безпеки, заступник/радник керівника з питань безпеки


Персональна інформація:

П.І.Б. : Дубатов Сергій Валерійович

Дата народження: 17 лютого 1977 року

Вік: 45 років

Зареєстрований: м. Миколаїв, Миколаївська обл.

Місце фактичного проживання: м. Київ




Освіта: вища юридична.


2001 - Київський інститут внутрішніх справ при Національній академії внутрішніх справ, кваліфікація юрист – спеціаліст, спеціальність "Правознавство".


Післядипломна освіта:


2019 рік - Національний університет "Одеська морська академія", курс "Призначені особи відповідно до вимог Міжнародного кодексу управління безпекою (IMB CODE)".


2018 рік - Одеський національний морський університет, курс «Підготовка відповідно до розділів A / 17 та A / 18 Міжнародного кодексу з охорони суден та портових засобів (ISPS CODE), Міжнародної конвенції SOLAS-74; інші …


Адвокат в Національній асоціації адвокатів України. Свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю MK-001397 від 03.08.2018 (Право на заняття адвокатською діяльністю призупинене згідно п.1 ч.1 ст.31 ЗУ "Про адвокатуру та адвокатську діяльність", на підставі заяви адвоката)

ДОСВІД РОБОТИ 


(Спеціалізований морський порт Ольвія).

2018 - 2023 рік - начальник служби морської та внутрішньої безпеки:

- державного підприємства «Стивідорна компанія «Ольвія»»;

- ТОВ «Кютерміналз Ольвія» (дочірня компанія міжнародного холдингу QTERMINALS W.L.L. (держава Катар)).

Основні функціональні обов’язки у попередніх посадах:

  • забезпечення реалізації норм, правил, стандартів і процедур з безпеки, Політики безпеки підприємства;
  • взаємодія з контролюючими, правоохоронними органами та органами місцевої влади з питань безпеки;
  • виявлення, попередження і припинення протиправних дій на території підприємства, мінімізація їх наслідків, з’ясування і усунення причин та умов, що сприяють їх вчиненню;
  • аналіз ефективності системи охорони підприємства з урахуванням існуючих та прогнозуванням можливих загроз його безпеці, впровадження додаткових заходів безпеки, модернізація і оптимізація існуючої системи охорони;
  • розробка, впровадження у практичну діяльність та контроль за виконанням вимог локальних нормативних актів, що регламентують питання безпеки підприємства;
  • забезпечення належного стану перепускного та внутрішньооб’єктового режиму на підприємстві, контроль за їх дотриманням;
  • контроль за належним станом (працездатністю) інженерних та технічних засобів охорони;
  • контроль за ефективним використанням і збереженням майна підприємства та іших активів;
  • координація роботи підрозділу охорони підприємства, контроль за якісним виконанням обов’язків персоналом, залученим до забезпечення безпеки та охорони;
  • проведення службових розслідувань за фактами порушень вимог перепускного та внутрішньооб’єктового режиму на підприємстві, вчинення співробітниками підприємства протиправних дій чи грубих порушень трудової дисципліни, а також в інших випадках за рішенням керівництва підприємства;
  • виявлення та запобігання можливим фактам несанкціонованого витоку інформації, яка містить комерційну таємницю.
  • Досягнення в останній займаній посаді:
  • Розроблено та запроваджено у практичну діяльність систему пропускного та внутрішньооб’єктового режиму компанії (від розробки зразків перепусток та створення бюро перепусток компанії, до практичної організації пропускного режиму на КПП), організована робота пункту центрального спостереження (пульт комплексної системи відеоспостереження та технічних засобів охорони), організована робота підрозділу забезпечення фізичної охорони об’єктів компанії.
  • З «0» розроблено та введено в дію пакет внутрішніх локальних нормативних актів, що стосуються внутрішньої безпеки компанії, у т.ч. Положення «Про службу морської та внутрішньої безпеки», «Про забезпечення пропускного та внутрішньооб’єктового режиму»,«Про комплексну систему відеоспостереження», «Про порядок призначення та проведення службових розслідувань», «Про інформацію з обмеженим доступом, конфіденційну інформацію та комерційну таємницю», Алгоритми взаємодії служби морської та внутрішньої безпеки з правоохоронними та контролюючими органами, актуалізовані Основне керівництво з управління безпекою та План охорони.
  • Розроблено перспективну концепцію вдосконалення системи безпеки та охорони компанії.

1997 - 2018 рік – проходження служби на оперативних посадах, у т.ч. керівних, в підрозділах, органах та установах Міністерства внутрішніх справ, Державної податкової служби України, Міністерства юстиції України (ДКВС).


2010 – 2015 рік - проходження служби на оперативних посадах, у т.ч. керівних, в спеціально – уповноважених підрозділах боротьби із корупцією Державної податкової служби України та Міністерства внутрішніх справ України (відділ внутрішньої безпеки Управління внутрішньої безпеки ДПС України, відділ внутрішньої безпеки Департаменту внутрішньої безпеки МВС України).


Основні напрямки службової діяльності в МВС/ДПС/ДКВС: забезпечення безпеки та охорони режимних об’єктів, оперативно-розшукова діяльність, запобігання, виявлення та розслідування корупційних правопорушень серед співробітників правоохоронних органів, забезпечення особистої безпеки особового складу та персоналу.

Особисті навики:

- ґрунтовне знання принципів та методів забезпечення охорони режимних об'єктів, внутрішньої безпеки на них, перепускного та внутрішньооб’єктового режиму;

- практичний досвід в:

* розробці та впровадженні в практичну діяльність локальних нормативних актів з питань безпеки та охорони;

* організації та координації роботи структурних підрозділів служби безпеки підприємства (внутрішньої, економічної, кібернетичної безпеки, фізичної охорони, пожежної безпеки, безпеки дорожнього руху та інш.);

*організації перепускного режиму (робота КПП, бюро перепусток);

*організації роботи пункту централізованого спостереження (пульт централізованої системи відеоспостереження, пульт технічних засобів охорони, тривожної та протипожежної сигналізації);

* організації обладнання об’єктів інженерними та технічними засобами охорони, забезпеченні їх сталого функціонування;

* організації та контролі за внутрішньооб’єктовим режимом.

Особисті якості:

- вміння мобілізовувати та мотивувати підлеглий персонал на виконання поставлених завдань;

- здатність швидко приймати оптимальні рішення в екстремальних умовах, готовність нести за них відповідальність, вміння визнавати та виправляти власні помилки;

- комунікабельність, спроможність до вирішення конфліктних ситуацій, пошуку компроміс в них;

- вимогливість до себе та підлеглих в питаннях особистої та виробничої дисципліни;

- гнучкість у підходах до пошуку оптимальних шляхів вирішення складних завдань;

- здатність своєчасно виявляти та об'єктивно оцінювати існуючі ризики та загрози безпеці об’єкта, персоналу та відвідувачів;

- прагнення до саморозвитку та професійного зростання;


Володіння мовами: українська розмовна – вільно, ділова українська – досконало (підтверджено державним сертифікатом), англійська - рівень «Elementary».


Робота з ПК: досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, PowerPoint, Outlook), навички роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) і електронною поштою (Outlook Express, IT enterprise).

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору