Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Робота в Україні
- →
- Резюме
- →
- Резюме в Сумах
- →
- Резюме Обліковець, бухгалтер в
- →
Обліковець, бухгалтер
Дане резюме вже не актуально.Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.
Знайти схожі резюме Обліковець, бухгалтер
Заблоковано
15 000 грн.
30 березня 2023 Місто: Суми Вік:47 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
Перебуваю в шлюбі Є діти
Опис
Освіта:
- 1993 - 1999 Харківський інженерно-педагогічний інститут – Українська інженерно-педагогічна академія м. Харків. Спеціальність «Технологія машинобудування», кваліфікація інженер-механік.
- 2000 – 2001 Українська академія банківської справи м. Суми. Спеціальність «Облік і аудит» , кваліфікація «Економіст».
- Лютий-березень 2023 Освітній центр "Діскавері" курси "1С : Бухгалтерія 8.3"
Досвід роботи:
- 2007 - 2014 група компаній «Фокстрот» Обліковець
Функціональні обов’язки:
- Робота з основними засобами, переміщення, оприбуткування, бюджетування, списання, інвентаризація в оперативному обліку в базі Т 2.2, передача даних в бухгалтерію.
- Оперативна звітність по заборгованості з Клієнтами для аналізу.
- Взаєморозрахунки та складання акту звірки з постачальниками послуг, товарів, передача даних в бухгалтерію.
- Робота з бухгалтером щодо фактичних товарних залишків .
- Оперативний облік магазину (розрахунки з Клієнтами по субрахункам, виведення оперативної звітності по рахунку № 36, відповідальність за інвентаризацію по магазину - перевірка звітності , надання данних до бухгалтерії).
- 2014 - 2022 група компаній «Фокстрот», інтернет - магазин Обліковець з товарного обліку
Функціональні обов’язки:
- Робота з розрахунками та заборгованністю Клієнтів.
- Вирішення спірних питань з банками по надходженню коштів, робота із запитами клієнтів щодо отримання товару по кредитним договорам ( супровід, консультація, допомога).
- Контроль інвентаризації розрахунків з покупцями, звітність по центрам видачі ( інтернет замовлення), передача даних до бухгалтерії.
- Виведення та оформлення оперативної звітності по рахункам Клієнтів для аналізу.
- Співпраця з бухгалтером.
Професійні навички:
- Word, Excel.
- Ведення оперативного обліку з Клієнтами.
- Оформлення внутрішньооблікової документації «розкахунки з Клієнтами».
- Т2.2 (рух товару, інвентарізація товару та основних засобів, аналіз та звірка даних).