UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Сумах
  4. Резюме Обліковець, бухгалтер в
  5. Обліковець, бухгалтер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Обліковець, бухгалтер

Заблоковано
15 000 грн.
 30 березня 2023  Місто: Суми
Вік:47 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Опис

Освіта:

  • 1993 - 1999 Харківський інженерно-педагогічний інститут – Українська інженерно-педагогічна академія м. Харків. Спеціальність «Технологія машинобудування», кваліфікація інженер-механік.
  • 2000 – 2001 Українська академія банківської справи м. Суми. Спеціальність «Облік і аудит» , кваліфікація «Економіст».   
  • Лютий-березень 2023 Освітній центр "Діскавері" курси "1С : Бухгалтерія 8.3"

Досвід роботи:

  • 2007 - 2014 група компаній «Фокстрот»  Обліковець

Функціональні обов’язки:

  1. Робота з основними засобами, переміщення, оприбуткування, бюджетування, списання, інвентаризація в оперативному обліку в базі Т 2.2, передача даних в бухгалтерію. 
  2. Оперативна звітність по заборгованості з Клієнтами для аналізу.
  3. Взаєморозрахунки та складання акту звірки з постачальниками послуг, товарів, передача даних в бухгалтерію.
  4. Робота з бухгалтером щодо фактичних товарних залишків . 
  5. Оперативний облік магазину (розрахунки з Клієнтами по субрахункам, виведення оперативної звітності по рахунку № 36, відповідальність за інвентаризацію по магазину - перевірка звітності , надання данних до бухгалтерії).
  • 2014 - 2022 група компаній «Фокстрот», інтернет - магазин Обліковець з товарного обліку 

Функціональні обов’язки:

  1. Робота з розрахунками та заборгованністю Клієнтів.
  2. Вирішення спірних питань з банками по надходженню коштів, робота із запитами клієнтів щодо отримання товару по кредитним договорам ( супровід, консультація, допомога).
  3. Контроль інвентаризації розрахунків з покупцями, звітність по центрам видачі ( інтернет замовлення), передача даних до бухгалтерії.
  4. Виведення та оформлення оперативної звітності по рахункам Клієнтів для аналізу.
  5. Співпраця з бухгалтером.

Професійні навички:

  • Word, Excel.
  • Ведення оперативного обліку з Клієнтами.
  • Оформлення внутрішньооблікової документації «розкахунки з Клієнтами».
  • Т2.2 (рух товару, інвентарізація товару та основних засобів, аналіз та звірка даних).



Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору