Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Персональні відомості:
Дата народження: 12.07.1989 р.
Бажана посада: адміністратор, офіс менеджер
Бажана зарплата: від 8000грн
Освіта:
2006 - 2010рр.- Київський університет культури і мистецтв.
менеджер міжнародного туризму.
2006 - 2008рр.- Запорізькі курси іноземних мов.
Досвід роботи:
2006-2010 рр.- консультант компанії * Loreal *
Організація роботи з клієнтами, ознайомлення з новинками продукту, вміння зацікавити,
як нових, так і постійних клієнтів ... Неодноразове отримання нагород і почесних грамот.
2010-2011рр.- адміністратор компанії * Elite Parfum *
Індивідуальна робота з клієнтами компанії, розширення клієнтської бази,
а так само участь у тренінгах, семінарах
2012 - 2014рр.- асистент керівника, експерт з нерухомості АН * Valion *, м.Київ.
-Забеспечення роботи з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створення для них
комфортних умов.
-Консультація відвідувачів з питань наявності послуг, що проводяться спеціальним акціям,
наявністю бонусних програм і т.п.
Запис на прийом, інформування експертів про записи, облік клієнтської бази.
-Прийняття заходів до запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій, розгляд претензій,
пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів.
- Забеспечення чистоти і порядок в приміщеннях, контроль роботи прибиральниць.
Контроль щодо дотримання працівниками організації трудової і виробничої дисципліни,
правил і норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії і гігієни.
-Інформування керівництво організації про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів,
вжиття заходів до їх ліквідації.
-Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.
2014 -2018рр.- помічник генерального директора ПП "Бізон-Тех".
-забезпечення робочого дня директора - розклад, зустрічі, підписання документів і ділові поїздки;
-забезпечення комфортного робочого місця для директора-турбота про мікроклімат, чистоті й затишку приміщення;
-робота з документами керівника, зокрема з вхідними листами і дзвінками;
-забезпечення психологічного комфорту начальства;
координація діяльності керівництва. Складання графіків ділових нарад, нагадування начальству про події та заходи різного роду; --ведення листування від імені організації;
-прийом і перерозподіл вхідних телефонних дзвінків;
-забезпечення керівника всією необхідною інформацією за запитом.
-організація поїздок керівника: пересування, замовлення таксі і готелі, організація харчування і оформлення документів;
Додаткова інформація:
Водій категорії: В
Знання комп'ютера: World, Excel, Internet, E-mail ...
Особисті якості:
відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, пунктуальність, багатозадачність, позитивне мислення, висока здатність до навчання,вміння працювати на результат.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Офic-менеджер в Запоріжжі"