UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Луцьку
  4. Резюме Офис-менеджер, менеджер по персоналу,инспектор по кадрам, секретарь в
  5. Офис-менеджер, менеджер по персоналу,инспектор по кадрам, секретарь
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Офис-менеджер, менеджер по персоналу,инспектор по кадрам, секретарь

Заблоковано
2 500 грн.
 22 січня 2017  Місто: Луцьк
Вік:47 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: маю досвід з ведення ділової та кадрової документації, оформлення візових документів. Працювала з програмами Windows, Excel, Outlook Expres, Finereader, Internet. відповідальність, комунікабельність, цілеспрямованість, наполегливість, почуття персональної відповідальності за доручену справу, здатність до навчання. У 2013 пройшла навчання з питань охорони праці,отримала посвідчення (дійсне до 2016 р.) Досвід роботи: Січень 2011 - жовтень 2013 - менеджер з персоналу ТОВ «ВТР» Робота з персоналом: документальне оформлення при прийнятті на роботу (формування особової справи та пакету документів), при звільненні з роботи; оформлення відпусток, графік відпусток, контроль за наданням відпусток, робота із штатним розписом, облік та ведення трудових книжок, ведення табелю робочого часу, ведення особових карток працівників; написання посадових та робочих інструкцій, інструкцій з охорони праці та пожежної безпеки; розміщення вакансій у Інтернеті, робота з кадровими агенствами, пошук підходящих резюме, попередня телефонна співбесіда з кандидатами; робота з візовими документами (запис, оформлення пакету документів для відкриття Шенгенської візи через Консульство Польщі та візовий центр у Луцьку, через «Бюро делегата немецкой экономики» у Києві.) Липень 2010 - січень 2011 – секретар керівника ТОВ «ВТР» Виконання функцій помічника керівника: прийом відвідувачів, розподіл телефонних дзвінків та вхідної і вихідної документації, координація документообігу: підготовка розпоряджень та наказів з основної діяльності, робота з прайс-листами, наказами з торгової діяльності, документальне оформлення відряджень, ділове листування (відповіді на запити), забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, оргтехніка і т.п.), пошук інформації в Інтернеті і її систематизація, складання комерційних пропозицій. Січень 2007- червень 2009 – секретар керівника ТОВ «ІДНА» Виконання функцій помічника директора: прийом відвідувачів, розподіл телефонних дзвінків та вхідної і вихідної документації, ділове листування, пошук інформації в Інтернет. Виконання функцій менеджера по кадрах: ведення і облік трудових книжок; ведення табелів, графіків відпусток, наказів з особового складу (прийняття, звільнення, відпустки), особових карток працівників, штатного розкладу; ведення відряджень, забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, оргтехніка і т.п.) Грудень 2005– жовтень 2006 – секретар-референт Волинського обласного об’єднання організацій роботодавців та Регіонального відділення Українського союзу промисловців та підприємців. Виконання загальних адміністративних функцій: прийом відвідувачів, контроль та розподіл вхідної та вихідної документації (електронні документи, кореспонденція, рахунки, документи на підпис керівнику) та телефонних дзвінків, ділове листування, контроль за оновленням електронної бази членів організації, підготовка до нарад, засідань, забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, оргтехніка і т.п.)Волинський державний університет імені Лесі Українки за спеціальністю «Російська мова та українська мова і література».

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору