UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Білій Церкві
  4. Резюме Офис-менеджер, секретарь, администратор в
  5. Офис-менеджер, секретарь, администратор
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Офис-менеджер, секретарь, администратор

Заблоковано
2 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Біла Церква
Вік:30 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Знання мов: вільно володію українською, російською мовами (рідні), вільний англійський (розмовний, переклад документів), базовий німецький і турецький. Володіння ПК: впевнений користувач ПК (комп’ютерний набір, обробка тексту в Microsoft Word, оформлення таблиць в Microsoft Excel, Adobe Photoshop, створення презентацій в Microsoft Power Point, SPSS (Statistical Package for the Social Sciences), а також інші прикладні та системні програми, операційні системи Internet, електронна пошта та інше). офіційно зареєстрована не була, але 3 роки працювала продавцем-консультантом в ПП «Світлана», працювала касиром (2 місяці), працювала офіціантом (1місяць), була велика потреба в грошах.Національний авіаційний університет, Гуманітарний інститут, кафедра «Соціологія» з 2010 по 2014 рік, отримала диплом бакалавра (денна форма навчання), з 2014 по 2015 рік проходжу навчання на заочній формі з метою отримати диплом спеціаліста.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору