UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Рівному
  4. Резюме Офис-менеджер, Секретарь на reception в
  5. Офис-менеджер, Секретарь на reception
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Офис-менеджер, Секретарь на reception

Заблоковано
2 500 грн.
 22 січня 2017  Місто: Рівне
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 1. ПК - MS Office, Internet - як впевнений користувач; 2. володіння мовами: українська (рідна) - вільно; російська мова - вільно; англійська мова - базова ( розмовна, письмова). 3. відкритість в спілкуванні; 4. знання території міста Рівного; 5. відповідальність; 6. комунікабельність; 7. працездатність; 8. вміння працювати в колективі; 9. стресостійкість. Досвід роботи: 2009 р. (вересень) - 2011 р. (жовтень): ВАТ "Концерн Хлібпром". Прийнята на посаду приймальника замовлень у відділ реалізації. Обов`язки: 1. приймати замовлення від клієнтів по телефону і вносити в базу системи "1С:Бухгалтерія" ; 2. переносити замовлення з накладних в базу даних; 3. звіряти та робити перевірку на правильність та достовірність введених даних. 2013 р. (липень) - 2013 р. (жовтень): ПАТ Страхова Компанія "Провідна". Прийнята на посаду агента страхового Центру ( управління) продажів та обслуговування клієнтів в м. Рівне. Обов`язки: 1. складати та оформляти страхові договори, регулювати відносини між страхувальником і страховиком, забезбечувати їх виконання, здійснювати приймання страхових внесків; 2. проводити роботу з виявлення та обліку потенційних страхувальників та об`єктів страхування, давати оцінку вартості об`єктів страхування. 2013 р. (листопад) - 2014 р. (серпень): Товариство з обмеженою відповідальністю "Тема - Рівне". Прийнята на посаду мерчендайзер. Обов`язки: 1. правильно розташувати товар, стежити за його асортиментом і при необхідності коректувати цінники; 2. нести відповідальність за цілісність упаковки товару на полицях, стежити за його терміном придатності, щоб прострочена продукція не потрапила в купівельну корзину; 3. уважно відстежувати ціни конкурентів, коригувати цінники і виправляти неполадки фірмових стендів і стійок з викладенням асортиментної лінійки; 4. в кінці робочого дня складати звіт про виконану роботу. 2015 р. (червень) - 2015 р. (жовтень): ПП "Панорама Бізнесу". Працювала менеджером з реклами. Обов`язки: 1. прозвін та розвиток клїєнтської бази; 2. пошук потенційниї клієнтів; 3. побудова та підтримка довірчих відносин; 4. ведення переговорів з потенційними рекламодавцями та укладення договорів; 5. розробка та погодження рекламної подачі інформації, виходячи з побажань клієнта;2009 р. - закінчила Рівненський державний аграрний коледж за спеціальністю "Бухгалтерський облік" і здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста з бухгалтерського обліку. 2011 р. - закінчила Тернопільський національний економічний університет і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки "Облік і аудит" та здобула кваліфікацію бакалавра з обліку і аудиту. 2012 р. - закінчила Тернопільський національний економічний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Облік і аудит" та здобула кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту.2013 р. - закінчила Рівненський економічний коледж Національної академії статистики, обліку та аудиту і отримала свідоцтво про підвищення кваліфікації.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору