Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Робота в Україні
- →
- Резюме
- →
- Резюме в Рівному
- →
- Резюме Офис-менеджер, Секретарь на reception в
- →
Офис-менеджер, Секретарь на reception
Дане резюме вже не актуально.Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.
Знайти схожі резюме Офис-менеджер, Секретарь на reception
Заблоковано
2 500 грн.
22 січня 2017 Місто: Рівне Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал
Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 1. ПК - MS Office, Internet - як впевнений користувач;
2. володіння мовами: українська (рідна) - вільно;
російська мова - вільно;
англійська мова - базова ( розмовна, письмова).
3. відкритість в спілкуванні;
4. знання території міста Рівного;
5. відповідальність;
6. комунікабельність;
7. працездатність;
8. вміння працювати в колективі;
9. стресостійкість.
Досвід роботи:
2009 р. (вересень) - 2011 р. (жовтень): ВАТ "Концерн Хлібпром".
Прийнята на посаду приймальника замовлень у відділ реалізації.
Обов`язки:
1. приймати замовлення від клієнтів по телефону і вносити в базу системи "1С:Бухгалтерія" ;
2. переносити замовлення з накладних в базу даних;
3. звіряти та робити перевірку на правильність та достовірність введених даних.
2013 р. (липень) - 2013 р. (жовтень): ПАТ Страхова Компанія "Провідна". Прийнята на посаду агента страхового Центру ( управління) продажів та обслуговування клієнтів в м. Рівне.
Обов`язки:
1. складати та оформляти страхові договори, регулювати відносини між страхувальником і страховиком, забезбечувати їх виконання, здійснювати приймання страхових внесків;
2. проводити роботу з виявлення та обліку потенційних страхувальників та об`єктів страхування, давати оцінку вартості об`єктів страхування.
2013 р. (листопад) - 2014 р. (серпень): Товариство з обмеженою відповідальністю "Тема - Рівне". Прийнята на посаду мерчендайзер.
Обов`язки:
1. правильно розташувати товар, стежити за його асортиментом і при необхідності коректувати цінники;
2. нести відповідальність за цілісність упаковки товару на полицях, стежити за його терміном придатності, щоб прострочена продукція не потрапила в купівельну корзину;
3. уважно відстежувати ціни конкурентів, коригувати цінники і виправляти неполадки фірмових стендів і стійок з викладенням асортиментної лінійки;
4. в кінці робочого дня складати звіт про виконану роботу.
2015 р. (червень) - 2015 р. (жовтень): ПП "Панорама Бізнесу".
Працювала менеджером з реклами.
Обов`язки:
1. прозвін та розвиток клїєнтської бази;
2. пошук потенційниї клієнтів;
3. побудова та підтримка довірчих відносин;
4. ведення переговорів з потенційними рекламодавцями та укладення договорів;
5. розробка та погодження рекламної подачі інформації, виходячи з побажань клієнта;2009 р. - закінчила Рівненський державний аграрний коледж за спеціальністю "Бухгалтерський облік" і здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста з бухгалтерського обліку.
2011 р. - закінчила Тернопільський національний економічний університет і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки "Облік і аудит" та здобула кваліфікацію бакалавра з обліку і аудиту.
2012 р. - закінчила Тернопільський національний економічний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Облік і аудит" та здобула кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту.2013 р. - закінчила Рівненський економічний коледж Національної академії статистики, обліку та аудиту і отримала свідоцтво про підвищення кваліфікації.