UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Черкасах
  4. Резюме Офіс-менеджер в
  5. Офіс-менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Офіс-менеджер

Заблоковано
6 000 грн.
  4 листопада 2017  Місто: Черкаси
Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал

Досвід роботи

Офіс-менеджер
Агенство нерухомості
07.2017 − 11.2017 (3 місяці)
-прийом, реєстрація кореспонденції.; -підготовка засідань і нарад, проведених керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація); -відстежування термінів договорів і угод; -ведення телефонних переговорів, прийом вхідних дзвінків; -прийом відвідувачів, клієнтів, партнерів; -забезпечення офісу необхідними приналежностями: канцелярське приладдя,оргтехніка. -організація заходів - нарад, корпоративів; -ведення клієнтської бази; -ведення протоколів зборів і нарад. виконання окремих службових доручень керівника.
Секретар
ПП Марс (Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт)
02.2015 − 08.2016 (1 рік 5 місяців)
робота щодо забезпечення діяльності керівника та співробітників; прийом, реєстрація кореспонденції, ведення діловодства, виконання окремих службових доручень керівника. кадрове діловодство( підготовка наказів, довідок; прийом, звільнення; ведення трудових книжок, ведення табелів обліку робочого часу); організація та проведення кооперативних свят,відпочинку.
Секретар
ЖКХ (комунальні посуги)
01.2014 − 01.2015 (1 рік )
робота щодо забезпечення діяльності керівника; прийом, реєстрація кореспонденції, передача її згідно з прийнятим рішенням до структурних підрозділів або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей; підготовка засідань і нарад, проведених керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація); ведення діловодства, виконання окремих службових доручень керівника. кадрове діловодство:підготовка наказів, довідок, характеристик робітників ; прийом, переведення з посади на посаду, звільнення; відпустки (щорічна, за навчанням), ведення трудових книжок, формування особових справ, ведення табелів обліку робочого часу);

Освіта

ЧНУ,ім.Б.Хмельницького
Психологія
повна вища, 10.2016 − 10.2018 (1 рік 11 місяців)
ЧНУ,ім.Б.Хмельницького
Філософія
повна вища, 09.2003 − 07.2008 (4 роки 10 місяців)

Знання мов:

Англійська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт), Українська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Психологія, філософія, науково-публіцистична література, фотографія, прикладне мистецтво, спорт.

1c v8.3 Бухгалтерія, Кадри;

Офісний пакет програм(Word. Excel та ін.);

Графічні програми;

Електронна пошта;

Пошук необхідної інформації в Інтернет, її аналіз.. та ін.

Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Претендую на посаду офіс-менеджера, або менеджера по персоналу на підприємстві.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору