Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Приймання телефонних дзвінків і відвідувачів в приймальні офісу, переадресація вхідних телефонних дзвінків, приймання і відправлення факсів, запис повідомленнь для співробітників, обробка вхідної і вихідної кореспонденції (приймати, реєструвати, переадресовувати).
Ведення архіву документів, робота з електронною поштою. Організація роботи прибиральниці, водіїв, працівників складу. Проводення інвентаризації господарської частини компанії. Здійснення підготовки даних і документів для формування бюджету витрат на адміністративно-господарські потреби. Здійснення підготовки даних для нарахування заробітної плати. Забезпечення офісу необхідними канцелярським приладдям, водою, чаєм кави, цукром, миючими засобами (замовлення, контроль доставки і складання фінансової звітності). Забезпечення належного утримання та експлуатації приміщень офісу відповідно до правил і норм виробничої санітарії і протипожежного захисту. Відповідальність за справний стан вогнегасників. Виконання окремих службових дорученнь безпосереднього керівника.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Офіс-менеджер в Львові"