Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Комунікація по телефону, емайлу та наживо з гостями та персоналом, службами бронювання (іноземними) та суміжними структурами. Управління та підтримка життєдіяльності, житлового фонду та компанії в цілому.
Складання договорів, формування посадових обов'язків співробітників, планування робочого графіка керівника, кадрова робота, а також забезпечення життєдіяльності офісу.
Складання договорів, ведення первинної бухгалтерії, робота з митними органами, участь у виставках, забезпечення життєдіяльності офісу, особисті доручення керівників (отримання віз, купівля квитків, резервування готелів, організація відряджень, в т.ч. і закордонних).
Підписатись на розсилку нових резюме: "Офіс-менеджер в Києві"