UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Офіс-менеджер, Адміністратор, Діловод в Києві
  5. Офіс-менеджер, Адміністратор, Діловод
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Офіс-менеджер, Адміністратор, Діловод

Заблоковано
12 000 грн.
  5 лютого 2020  Місто: Київ
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал; Юриспруденція, право
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Опис

Юрченко Оксана Сергіївна

Повна зайнятість

Дата народження – 09.05.1990 р. (29 років)


Мета: шукаю вакансію адміністратора у компанію з подальшим професійним і особистим розвитком (Голосіївський район)


Очікуваний рівень матеріального стимулювання – від 12 000 гривень

Освіта: Вінницький державний педагогічний університет імені М.Коцюбинського

Спеціальність: Історик. Викладач історії. Вчитель правознавства

Іноземні мови: російська, німецька

Особисті досягнення:

4 роки досвіду роботи з колективом та документами суворої звітності


Досвід роботи:


з 09.2012 р. по 06.2013 р. викладач історії української культури у

Київському національному лінгвістичному університеті


З 06.2012 р. по 08.2019 р. Київський національний лінгвістичний університет

на посаді секретаря декана

Основні обов’язки

  • Ведення діловодства на факультеті
  • Прийом вхідних дзвінків
  • Робота з документами
  • Ведення статистики факультету
  • Виконання доручень керівника
  • Уміння робити накази, службові записки, протоколи та інші документи
  • Комунікація зі студентами, викладачами та працівниками університету
  • Подача звітності


Уміння й навички:

Уміння виконувати поставлені завдання Оперативно вирішувати питання Здатність до навчання і швидкого освоєння всього нового Відповідальність і високий рівень самоорганізації Вміння працювати у колективі та контактувати з людьми, комунікабельність, активність, відповідальність і цілеспрямованість Бажання працювати і розвиватися Працювати у тісному співробітництві з іншими фахівцями, швидко вливатися у будь-яку команду Працювати самостійно з мінімум контролю «зверху» Впевнений користувач (MS Office, Excel, Power Point, Word) Умію швидко шукати необхідну інформацію в інтернеті, впевнено працюю з різними браузерами(Opera, Firefox, Chrome) Хороші комунікативні навики Рішення конфліктних ситуацій.


Особисті якостіУміння контактувати з людьми, комунікабельність, активність, відповідальність і цілеспрямованість, уміння і бажання навчати, керувати, мотивувати. Бажання працювати і розвиватися як в особистому плані, так і у складі Вашої команди з метою досягнення взаємовигідних результатів.


Хобі: кулінарія, подорожування

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору