Секретар рецепції
09.2014 − 08.2015 (11 місяців)
- Зустрічати, інформувати і направляти відвідувачів, в тому числі англомовних, до відповідних служб і працівників підприємства;
- Відповідати на телефонні дзвінки та надавати необхідну інформацію, переадресовувати їх іншим працівникам підприємства з урахуванням компетенції цих працівників;
- Документувати приймання відвідувачів та вхідні телефонні дзвінки;
- Виконувати переклади, в тому числі технічної документації;
- Працювати з електронною поштою, виконувати машинописну, редакційну роботу, підготовлювати і оформлювати документацію, забезпечувати прийом, облік і зберігання документної інформації, працювати з програмою 1С.
Оператор
02.2014 − 07.2014 (5 місяців)
- Здійснення вихідних дзвінків та продаж товарів клієнтам;
- Консультація клієнтів з приводу правильного вибору товару;
- Заповннення персональних анкет клієнтів на ПК.
Перекладач, копірайтер
10.2013 − (2013 років 10 місяців)
- Переклад статей;
- Написання статей, описів, інструкцій.
Перекладач
06.2013 − 08.2013 (2 місяці)
- Переклад електронних листів клієнтів з російської або української на англійську мову і навпаки;
- Складання анкет клієнтів англійською мовою;
- Виконання синхронного перекладу під час Skype дзвінків.
Фотограф, продавець
05.2012 − 08.2012 (4 місяці)
- Вітання клієнтів, налаштування їх на гарний настрій;
- Фотографування клієнтів;
- Друкування та продаж фотографій клієнтам;
- Робота з касою.